Ik moet het even van mij afschrijven, mijn buren zijn verschrikkelijk asociaal. ze draaien vaak hele harde trance, ook snachts, terwijl ze 2 kleine kinderen hebben. wij zijn studenten en hun andere buren ook, maar zij veroorzaken de overlast als gezin zijnde. op dit moment hebben ze buurtkinderen over de vloer en hebben ze zo'n harde beat aanstaan dat ik de tv maar uit heb gezet, want ik kan het toch niet verstaan. als je in een rijtjeshuis woont mag je best rekening met elkaar houden. ik ben echt heel erg kwaad, dus om het even ongenuanceerd te stellen: wat een asociale ****** mensen! hoe kun je zo je kinderen opvoeden. iemand enig idee wat ik kan doen? met ze praten is geen optie, dat is al eerder mislukt.
Ik zou toch een keer proberen erover te praten, misschien vallen ze best mee en hebben ze het echt niet door (tja dat lijkt misschien raar, maar sommige mensen snappen zoiets echt niet). Werkt het niet, de politie inlichten over het geluidsoverlast en misschien kijken of er nog meer buren zijn die er last van hebben.
ohh hier ook van die asociale klote buren! gadver! alleen hebben ze geen kinderen t zijn nog kinderen bleghh... altijd van die harde rot muziek, dronken thuis komen , veel lawaai! misschien bij de woningcoorporatie iets proberen, anders politie, buurtbemiddeling! wij hebben t hele rijtje al gehad! succes ermee!
mijn broertje komt tijdelijk in ons huis wonen, heb al gezegd dat hij zoveel herrie mag maken als hij wil (onze andere buren zijn nooit thuis) in februari begin ik aan mijn masteropleiding, als ze dan nog steeds zoveel herrie maken ga ik er absoluut achteraan, want ik wil wel voor mijn tentamens kunnen leren. ik heb tot nu toe geen politie willen bellen om ze niet tegen ons in het harnas te jagen maar de maat is nu vol
wijkagenten, gewone politie en, als je huurt, woningbouwvereniging/verhuurder inschakelen. probeer je te groeperen als er meer buren zijn die er last van hebben.
zulke buren heb ik dus ook die wonen eigenlijk niet eens in het huis naast me maar de man die er woont verhuurt het onder aan hun.nou 5 kinderen heeft die vrouw en maakt in het huis naast me het meeste kabaal dat ik al zat te denken de woningbouw op te bellen.
Als ik er echt last van had zou ik echt gewoon bellen als praten niet helpt. Is wel niet zo netjes maar ik zou ze gewoon vertellen dat ze zich normaal moeten gedragen en dat je anders gaat bellen... Misschien helpt dat?
misschien helpt het wel ja maar ik heb gewoon zoiets van je weet dat je een huurhuis niet mag onderverhuren waarom maak je dan ook nog eens kabaal voor 10,geen respect.
wij hadden ook veel overlast van de buren. Heb toen de politie gebeld die kwam er gelijk aan. Ondertussen zijn ze godzij dank het huis uit gezet door de huis baas. Helaas zijn de mensen die er nu wonen net zo erg maar ja! Nu gaan wij maar verhuizen haha (dat waren we al wel van plan hoor )
Nou met 5 kinderen in huis, kan je ook moeilijk fluisteren...Naast mij hebben ook 3 kinderen. Die hoor ik ook vaak rennen en springen, tja zijn kinderen je kan slecht zeggen, bindt die kinderen eens vast plus ze zullen die van mij ook wel horen. maar die vader met zijn k*t muziek
gaat mij zeker niet om de kinderen.gaat mij erom je zit al in een huis waar je niet hoort te zitten als ouder zijnde hoor je je kinderen te zeggen je blijft uit dat huis weg.
Verschrikkelijk, ik weet hoe erg het kan zijn. Toen ik nog op de flat woonde, had ik alleen boven en aan 1 kant naast me buren. Die boven me waren echt heel erg, een vrouw met 2 pubers. Die vrouw liep CONSTANT met haar hoge hakken over het laminaat te paraderen, (in het huurcontract stond dat je geen harde vloer mocht hebben) het liefst 's nachts, en zo vaak mogelijk. De dochter draaide zo hard mogelijk de meest vreselijke muziek die ik ooit gehoord heb, en de zoon voetbalde op straat, maar schoot zo hard mogelijk tegen de muur (onder mijn woning), en tegen de balustrade (dat klonk door, ongelooflijk) Stampen leek een favoriete bezigheid, en slaan met deuren ook. Ik ben meerdere keren naar ze toe gegaan, heb ze vriendelijk gevraagd of het misschien was zachter kon, omdat het nogal gehorig was, en ik vrij veel last van ze had. Ik vond het echt knap van mezelf dat ik zo geduldig en beleefd was! Het enige dat ze deden, was me in m'n gezicht uitlachen, en de deur dichtsmijten. Na meerdere keren te hebben geprobeerd, heb ik de woningbouw gebeld. Die vroegen aan mij of het lawaai zo erg was dat ik er 's nachts wakker van lag. Dat beaamde ik, en toen gingen ze er ineens omheen draaien, en zelfs vragen of ik wel zeker wist dat ik er last van had.. Er kwam uiteindelijk uit dat ze toch maar niets gingen doen. (Bang?) Ik heb later zelfs de politie gebeld, omdat het echt niet normaal meer was, dat lawaai, en het was 3 uur in de nacht. Ik heb gezegd dat het leek alsog ze de boel aan het verbouwen waren, en toen kwam de politie wel, heeft ze een waarschuwing gegeven, en dat was het. Ik heb ook nog gevraagd of er iets tegen dat gevoetbal tegen de balustrade gedaan kon worden, maar dat kon niet, omdat hij op de straat aan het voetballen was. En als hij niets kapot maakte, konden ze er niets aan doen. Er veranderde helemaal niets. Ik ben na 3 jaar met m'n vriend gaan samenwonen in een mooi huis in een hele rustige, leuke buurt, dus dat is voor mij goed afgelopen, maar ik weet hoe vreselijk frustrerend het kan zijn als je zulke kloteburen hebt. Dat was mijn blahblahverhaal. Ik wens je er veel succes mee, en hoop dat het snel wordt opgelost voor je!
als je naast een gezin met kinderen woont heb je idd altijd wel dat je dingen hoort, maar dat geeft niet. een tiener die harde muziek draait of een buuv met naaldhakken vind ik al een ander verhaal. nu is het rustig hier, maar de vraag is hoelang het duurt. ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die op een doordeweekste avond niet kunnen bedenken dat er mensen zijn die de volgende dag moeten werken of studeren. wat helemaal idioot is, wij draaien na savonds negen uur geen muziek meer (ook al draaien we altijd op een bescheiden geluidsniveau) vanwege hun kinderen die gaan slapen, en zelf zetten ze de boel op stelten