Armbandje voor baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama092013, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hoi dames,

Ik was een beetje aan het rondkijken voor een armbandje voor onze kleine meid.
    Ik wil graag een armbandje met zo'n gegraveerd naamplaatje.
    Ik heb deze zelf vroeger ook gehad, en vind het gewoon schattig staan :)
    Misschien een gekke vraag, maar het armbandje in goud of zilver?
    Wij dragen zelf gouden sieraden, maar is dat stom bij een baby?
    Of is dit echt persoonlijke voorkeur? Wat vinden jullie? Ik hoor graag jullie mening..

Graag jullie mening over goud of zilver, niet over wel of geen armbandje, want die komt er sowieso :) alvast bedankt!

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zeg goud, maar dat komt omdat zowel ik als mijn dochter een gouden babyarmbandje hebben met naamplaatje ;) ik hou niet zo van zilver nl

3. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Zilver, ben sowieso geen fan van sieraden bij baby's en vind dat zilver net wat minder ordinair dan goud ;)

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Zilver! Maar ik persoonlijk zou een baby ook geen sieraden aandoen, ze blijven zovaak hangen en dalijk knelt het handje af.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou goud nemen; maar meer omdat ik opgevoed ben met de gedachte: nooit zilver nemen wanneer je goud kunt hebben - wanneer je platina kunt hebben; neem platina :D

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik zou zilver doen mijn beide kinderen hebben gelijk van af de geboorte een armband gekregen.

Ik draag zelf ook alleen maar zilver of witgoud met mijn lichte huid is goud echt mega lelijk.

7. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Ik hou zelf normaal ook niet zo van zilver... Maja ik had zoiets van is het niet te ordinair bij een baby :)

Hoe lang draagt jou dochter het armbandje? Kun je die ook nog langer laten maken zodat het langer gedragen kan worden?

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Ik ook maar ik ga echt niet voor lu l lopen met geel goud.;)

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    dit!

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb juist wel zilver, vind goud niet mooi staan bij mezelf. En vind zilver leuker bij 'jonge' mensen.
    En ik zeg toch, wel een armband! ik vind het zo mooi!
    Heb zelf ook een armband van mn moeder, die zij kreeg van haar moeder, later krijgt mijn kind mijn armband;)

11. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Allebij mijn meide een goude armbandje met hun naam en (geboortedatum aan de achterkant). Me oudste heeft hem 24/7 om en de jongste nog even in bed af. Staat super schatig.

Goudprijs wel hoog was voor me oudste destijds 100 euro kwijt nu zelfde 200. Maar t blijft goud en dat is gewoon waardevol.

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, wat is ordinair. Ik kom uit een zeer keurige familie (op het zeer bekakte af ;)) en bij ons dragen de meisjes goud. Wij vinden zilver ordinair (lees: goedkoop ;);))

Maar ik zal wel eerlijk zijn, mijn armbandje is meerdere keren gemaakt, toen ik klein was en mijn dochter heeft hem welgeteld 2x om gehad omdat ik bang ben dat ze hem kwijt maakt.

Zij heeft hem voor haar geboorte van mijn vader gekregen, dus wil niet dat hij zoek raakt, haar gouden oorbellen die ze voor haar doop heeft gekregen is ze ook al 1 van kwijt......

13. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Haha, ja je mag het wel zeggen hoor ;) maar ik wil eigenlijk een discussie over wel of geen armband voorkomen, aangezien dat persoonlijke smaak is.. Maar wel heel leuk dat jullie de armbandjes 'doorgeven'! :)

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    voor een baby vind ik goud juist mooier dan zilver

15. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Goud of zilver is natuurlijk ook een persoonlijke smaak, maar dat vind ik toch weer een ander onderwerp hihi ;)

16. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Baby,s kunnen in mijn ogen nooit ordinair zijn;) gedrag maakt iemand ordinair.

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Zilver is tegen woordig meer in dan goud dus ik zeg zilver

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

+1 :)

19. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Kan ze hem openmaken dan? Mijn dochter heeft hem al 3 jaar 24/7 om (doe hem echt nooit af) maar ze heeft hem nooit zelf opengemaakt. Oorbellen heeft ze 1x zlef uitgedaan en toen boos geworden (staafje was omgebogen) sinds dien nooit meer zelf eraan gezeten.
    Zonde ook als ze maar 2x om heeft gehad zijn zo leuk..

20. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Haha dat vind ik wel een hele goede uitspraak, daar ben ik het ook wel mee eens!

Deel Deze Pagina