Hoi dames, Ik was een beetje aan het rondkijken voor een armbandje voor onze kleine meid. Ik wil graag een armbandje met zo'n gegraveerd naamplaatje. Ik heb deze zelf vroeger ook gehad, en vind het gewoon schattig staan Misschien een gekke vraag, maar het armbandje in goud of zilver? Wij dragen zelf gouden sieraden, maar is dat stom bij een baby? Of is dit echt persoonlijke voorkeur? Wat vinden jullie? Ik hoor graag jullie mening.. Graag jullie mening over goud of zilver, niet over wel of geen armbandje, want die komt er sowieso alvast bedankt!
Ik zeg goud, maar dat komt omdat zowel ik als mijn dochter een gouden babyarmbandje hebben met naamplaatje ik hou niet zo van zilver nl
Zilver, ben sowieso geen fan van sieraden bij baby's en vind dat zilver net wat minder ordinair dan goud
Zilver! Maar ik persoonlijk zou een baby ook geen sieraden aandoen, ze blijven zovaak hangen en dalijk knelt het handje af.
Ik zou goud nemen; maar meer omdat ik opgevoed ben met de gedachte: nooit zilver nemen wanneer je goud kunt hebben - wanneer je platina kunt hebben; neem platina
Ik zou zilver doen mijn beide kinderen hebben gelijk van af de geboorte een armband gekregen. Ik draag zelf ook alleen maar zilver of witgoud met mijn lichte huid is goud echt mega lelijk.
Ik hou zelf normaal ook niet zo van zilver... Maja ik had zoiets van is het niet te ordinair bij een baby Hoe lang draagt jou dochter het armbandje? Kun je die ook nog langer laten maken zodat het langer gedragen kan worden?
Ik heb juist wel zilver, vind goud niet mooi staan bij mezelf. En vind zilver leuker bij 'jonge' mensen. En ik zeg toch, wel een armband! ik vind het zo mooi! Heb zelf ook een armband van mn moeder, die zij kreeg van haar moeder, later krijgt mijn kind mijn armband
Allebij mijn meide een goude armbandje met hun naam en (geboortedatum aan de achterkant). Me oudste heeft hem 24/7 om en de jongste nog even in bed af. Staat super schatig. Goudprijs wel hoog was voor me oudste destijds 100 euro kwijt nu zelfde 200. Maar t blijft goud en dat is gewoon waardevol.
Ja, wat is ordinair. Ik kom uit een zeer keurige familie (op het zeer bekakte af ) en bij ons dragen de meisjes goud. Wij vinden zilver ordinair (lees: goedkoop ) Maar ik zal wel eerlijk zijn, mijn armbandje is meerdere keren gemaakt, toen ik klein was en mijn dochter heeft hem welgeteld 2x om gehad omdat ik bang ben dat ze hem kwijt maakt. Zij heeft hem voor haar geboorte van mijn vader gekregen, dus wil niet dat hij zoek raakt, haar gouden oorbellen die ze voor haar doop heeft gekregen is ze ook al 1 van kwijt......
Haha, ja je mag het wel zeggen hoor maar ik wil eigenlijk een discussie over wel of geen armband voorkomen, aangezien dat persoonlijke smaak is.. Maar wel heel leuk dat jullie de armbandjes 'doorgeven'!
Goud of zilver is natuurlijk ook een persoonlijke smaak, maar dat vind ik toch weer een ander onderwerp hihi
Kan ze hem openmaken dan? Mijn dochter heeft hem al 3 jaar 24/7 om (doe hem echt nooit af) maar ze heeft hem nooit zelf opengemaakt. Oorbellen heeft ze 1x zlef uitgedaan en toen boos geworden (staafje was omgebogen) sinds dien nooit meer zelf eraan gezeten. Zonde ook als ze maar 2x om heeft gehad zijn zo leuk..