April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Ff spammen met mn mooie meid......

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Kikki, wat heerlijk dat hij ineens zo veranderd is. :D Zal idd toch wel sprong(etje) geweest zijn. Idd lastig te zeggen met dit weer.

Spekkie, wat fijn dat de heren het zo goed doen! Lijkt me heel speciaal om ze aan elkaar te zien plukken. ;) (Kunnen wij helaas niet ervaren)

Egbimi, joepie (mist juich-emoticon) de tv is er bijna! Hihi. Moet ik toch eens wat meer gaan drammen dan. Ben niet voor niets een Ram. ;)

Thalina, wat vervelend dan als hij zoveel moet huilen dan. Heb je ze wel verteld dat het allemaal niet werkt? En slaapt hij event. wel bij jullie op de arm of borst? Slaapt hij misschien beter als hij op zijn zij of buik gelegd wordt? (Wybe kan nl ook huilen als ik hem niet op zijn zij leg. En als ik dat dan doe gaat hij heel rustig slapen.) Heb je misschien iets wat je aan hebt gehad wat je bij hem kunt leggen? (Aangezien blijkbaar je aanwezigheid ook helpt.) Misschien kun je het toch een beetje donker maken of hem wat meer beschut leggen? (Slaapt hij in een ledikant of in een wieg/wandelwagen ofzo?) Of slaapt hij 's nachts in hetzelfde?
    Kan het misschien te warm of te koud zijn waar hij overdag ligt?
    Ik zie dat Kikki trouwens ook een goede vraag heeft. (Ok. Lees dat het dat niet is waarschijnlijk...)
    Hoop dat we je kunnen helpen.....
    Hihi, ik zie jou al springen trouwens. ;)
    Hier lacht Wybe als hij iets boven zich ziet bewegen of als ik tegen hem praat of boven hem hang.

Amom, dekentje nog wel :$ Jeej, gekke wezens af en toe, die kinderen van ons. ;)

Leonie, die winkel waar ik het wil bestellen is een (voor hem) onbekende webwinkel. En omdat die Nintendo's gerefurbished zijn (een keer gerepareerd) weet hij niet goed of hij het moet vertrouwen.
    Fijn hè, dat onverwachtse geld?! :) Misschien kun je daar een nieuwe camera van halen? Was het een digitale of gewone? En wil je dan een nieuwe of tweedehands? Wij hebben een Nikon P60 voor iets van 130 euro en zijn er heel tevreden over!

Coto, met 4 maanden begonnen ze vroeger idd al met bijvoeden. Maar dat kindje is net 2 maanden! (Hihi, zelfde dag geboren als Wybe nl.) Ben jij nou een echte zoetekauw geworden? ;)
    Hier trouwens ook heel erg jeukende handen als Wybe bij iemand anders huilt....

Indy, slopende nacht dus? Heb je vanmorgen nog wat bijgeslapen toen hij ook sliep? Anders erg vermoeiend denk ik zo...
    Kolven, misschien kun je in de auto kolven? Of anders een keer overslaan? Ik merk dat mijn borsten dat nu wel kunnen hebben. (We hadden het er al over dat ze nu niet zo op spanning staan) Ik merk dan bijna niets als ik een voeding oversla. En zo wel dan kolf ik nadat Wybe gedronken heeft mijn borst nog even leeg.

Inge, ik koop er dan ook idd het kaartje bij. Weet jij een site waar je spellen kunt downloaden? Ik wil iig die Brainacademy hebben en kijken voor the Sims (die heb ik op de pc nl ook).
    Wybe is trouwens ook net over naar 62. Wel raar trouwens, want gister had ik gemeten en was het 63, maar vandaag bij cb zei ze dat hij maar 60cm was. :(
    Oorlogswond? Ik heb idd wel last van mijn hechtingen gehad, maar bleek dus dat ik het idd niet goed liet drogen. (Had ook synthetische onderbroeken aan) Ik vind de mijne rafelig, is nog af en toe rood/donker paars en de haren willen er niet omheen groeien. Hij heeft ook nog lang gejeukt en gister had ik steeds steken links.
    Ik denk trouwens dat dat van Nils gewoon een periode is. Als hij dan nu even campingbedje nodig heeft, lijkt me dat prima. Straks zal dat vanzelf wel goedkomen denk ik en wil hij liever in het grote bed slapen.

Sushi, fijn dat de echo goed was!

Pientje, hihi in je decolete... Hier ben ik ook al helemaal ingewijd. Moet bijna net zo hard mezelf poetsen als hem. ;)
    Bij het cb zeiden ze net dat hij idd gewoon veel om zich heen ziet en daarom zijn hoofd draait. Dus dat zal dan wel. :)

Jessie, nu je het zegt had Wybe met 8wk ook zoveel last van zijn darmpjes. En is nu niets meer van te merken. (Hij is nu 9wk) Ze hadden wel op het cb gezegd dat ze steeds meer er last van zouden hebben tot de 8 weken en het daarna weer minder zou worden. Blijkbaar klopt dat!
    Sexende vliegen :D. Ik vind die irritant zoemende en stekende muggen erger! (Ik zit helemaal onder de muggenbulten :(:x)
    Kan me trouwens voorstellen dat het warme water helemaal niet fijn is voor hun na een prikje. Ik probeer hier de beentjes ook maar zo koel mogelijk te houden. Hij ligt nu te slapen, maar af en toe hoor ik een moppertje tussendoor. Dus hij zal dan ook wel wat pijn hebben. Ik heb ook meteen na de prikjes een koud washandje erop gehad. Dat vond hij niet fijn, maar hoop dat het geholpen heeft.
    Ik vind ook dat ik die Nintendo verdiend heb! ;)
    En ik snap wat je bedoelt! Wybe huilt nl zonder tranen en komt minder echt over idd.
    Ik zie er trouwens ook tegenop als ik straks moet werken en ik moet om 8u beginnen dan moet ik ook om uiterlijk half 7 opstaan om alles te redden. En ik vind slapen ook heerlijk! ;)
    Heb dat trouwens ook met 's nachts uit bed stappen die pijnscheut.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Indy: ik zou nog wat voeding geven net voordat je weggaat. En als je terug komt of voeden of afkolven. Ligt er aan hoelaat het flesje is gegeven.

@Jessie: wij gaan de badkamer doen. We doen het zelf maar wel met een vriend die loodgieter is. Hij spuugt de tegels er nl. zo op ;) . Dat scheelt ons weer tobben.

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    P.s ik heb niet gehuild bij de prikjes. :)
    (Wybe krijstte ook alleen tijdens het zetten ervan, daarna was het snel over)

5. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Hallo meiden!!!!
    Ook ik lees al een tijdje regelmatig mee op dit forum.
    Mijn dochter is geboren op 17 April en vind het daarom wel eens handig om te lezen hoe andere moeders het doen met een babytje die net zo oud is als ise....
    Ise is mijn eerste kindje dus ik ben nog een onervaren moeder, gelukkig herken ik vaak dingen in de stukjes die jullie schrijven!!!!
    Lijkt me gezellig om af en toe eens mee te schrijven als jullie dat geen probleem vinden!!!

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ieuww sexende vliegen.

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @ynnel: welkom en gezellig dat je meeschrijft.

Fenna is ook op 17 april geboren :)

8. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Kikki nog blijer: extra geld teruggekregen van de belastingdienst over 2008 :D. Op naar de Prenatal :D:D:D. Of eens iets voor mezelf kopen ;););)?

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Thalina
    ja heerlijk alles weer schoon
    en wat naar dat MJ zo slecht slaapt overdag
    maar als je hem dus strak houd slaapt ie wel jij deed toch met een luier zijn handjes vastmaken???
    en is jou mannetje niet snel verveeld dan dat hij daarom zoveel wakker is sommige kindjes willen meer doen dan ze al kunnen en dan vervelen ze zich sneller,omdat hij de wagenbak ook al minder vind
    Mitchell vind het ook niet meer zo leuk in de bak dus ik wissel zijn speeltjes af die eraan hangen of ik doe hem mee in de maxicosi en daar hang ik speeltjes aan moeilijk he
    @Amom
    zielig he als ze zo zweten ik vind het zelf al erg laat staan die kleintjes
    gelukkig sliep hij zo weer zonder dekentje verder

ja gek he nu al liga en ranja om door te slapen nou dan spoor je toch niet

@Leonie
    nou ik neem wel eens een ijsje met chocola en dat wil wel,maar gewoon zo dat wil nog niet nou ja niet zo heel erg nu,want mannetje is gek op MenM en die ligt hier in de kast en anders had ik het zakje al wel leeg gemaakt,maar nu ligt die er nog :D
    en fijn is dat he dat we nu lekker genieten van onze prachtieg kindjes
    en leuk he die kinderbijslag hier ook al daar kunnen we vast wel iets voor vinden voor MItchell :D
    @Coto
    nou je weet maar nooit misschien zat er wel een gaatje in 1 van die rubbers ze zijn 99% goed he en zie je bent ook al misselijk;)
    en ja ben ook heel gelukkig het gaat nu ook heel goed hier:)
    en fijn dat Djemi het zo goed doet heerlijk hoor
    en wat fijn dat het er bij je man allemaal toch goed uitziet
    en heerlijk dat jullie weer gerust gesteld zijn
    en fijn zeg een weekend weg ze doet het vast goed
    @Indy
    idd een vermoeiende nacht zo te lezen,maar hij heeft daarna wel weer lekker geslapen ben jij nog weer terug naar bed gegaan dan ???
    @Inge
    nee ik heb geen ks gehad hoor,maar ik heb die galbalasoperatie gehad en daar gqaat hte over en mijn wond geneest niet zo mooi
    en Wwjc had dat met de wond van de ks en die geeft me even tips en steun(bedankt :)Wwjc)
    en ik kan me wel indenken dat je het soms even moeilijk vind over doe ik het wel goed of niet dat hebben alle moeders wel
    @Sushi
    fijn dat de echo goed was
    o gezellig bbq heerlijk hoor veeg ze
    hahaha erg warm dus om te vegen
    @Pientje
    ja ik ben ook heel benieuwd ben al de hele tijd op de site aan het kijken,maar nog niks helaas:(
    en die groep is ook veel leuker
    en lekker zeg nog maar 2 daagjes en dan vakantie heerlijk zeg
    @Jessie
    fijn zeg dat het zo goed is gegaan gisteren met Rosan
    en ze heeft ook weer heerlijk geslapen dus
    dank je voor je compliment ik vind het ook heerlijk om moeder te zijn en te praten over Mitchell
    mooie foto hoor van een mooie meid
    @Kikki
    heerlijk zeg dat het zo goed gaat met je mannetje ik denk dat hij idd uit zijn sprongetje is
    geniet er maar lekker van
    @Wwjc
    ja gewoon door drammen hoor het kom toch goed en je bent een vrouw en je ebnt een ram dus het moet je lukken:D
    is het goed gegaan met de prikjes en hoeveel weegt Wybe nu ????
    of heb ik erover heen gelezen soms ???
    @Ynne
    gefeliciteerd nog
    en gezellig mee kletsen mag altijd
    en mooie meid zo aan je profielfoto te zien

Mitchell weer opgehaald bij het kdv hij had het weer goed gedaan
    en hun hadden hem maar eens zo in bed gelegd zonder d epuck a baby en toen heeft hij een uurtje geslapen zonder dus wij gaan het ook maar alvast proberen
    ik heb hem even in zijn badje gehad en toen werd ie moe en ik heb hem lekker op bed gelegd waar hij nu nog ligt
    ik zal hem zo eens pakken voor zijn flesje
    de vriendinnen zullen ook zo wel komen,maar ik dacht ik heb niks te doen dus ga ik maar even forummen
    hier nog een foto van Mitchell in zijn badje

10. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    en nog 1:D

11. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Sniffy: je gesnuffel levert nieuwe mama's op voor ons forum. Gezellig en welkom! Schrijf lekker mee en voel je niet verplicht om op iedereen te reageren. De een doet dat wel en de ander niet. Gewoon baby-lief en leed delen; daar gaat het om.

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    snuf snuf :D

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Egbimi: hihi leuke foto! hij heeft het wel naar zijn zin zo te zien.
    En al een uur zonder p.a.b. Dat gaat helemaal goed komen.

Hier trouwens een meisje in haar 12 weken sprong :( . Dat hoort dus bij het omrollen en het maken van meer geluidjes.

14. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    mama hoefde haar ventje weer niet wakker te maken vanochtend, hij was net wakker aan het worden! Gevoed, spuugt ie bij het boeren mn shirt eronder (en ik heb tegenwoordig al een complete handdoek op m'n schouder..), 2de borst, spuugt ie daarna bij het boeren gewoon over de stoel heen zo rechtstreeks op onze houten vloer, de rakker!
    Dacht mama om 12:45 even een bakje koffie te zetten, komt er geen water uit!! (we hebben zo'n inbouwding), dus ik nog een keer drukken....komt er ergens anders water uit!!!! dus alles nat en vies, ik druk schoonmaken, hoor ik tegelijkertijd een dik gepruttel onder de babygym...kon meteen wat anders gaan schoonmaken :p
    Indy en koffie....dat wordt 'em niet meer geloof ik onderhand...

Thalina – vervelend zeg dat MJ overdag nauwelijks slaapt! Wel fijn dat ie de nachten doorslaapt, maar kan me voorstellen dat je er overdag wel es gek van wordt. Even bij hem zitten of eruit halen tot ie rustig is en dan weer te slapen leggen, werkt ook niet? Dat werkte bij ons namelijk nog wel es ’s avonds. Haha die foto met die vlieg op z’n neus! En lachen als je gekke sprongen maakt…hihi..ja dan zou ik ook gaan lachen J
    kikki – ik deed badje meestal al ’s avonds, zodat m’n vriend en ik het samen konden doen, wel zo leuk voor vriendlief. Straks als ik weer ga werken, moeten wij ook maar even kijken hoe we het gaan doen. Wij zijn, net als jullie, ook meestal later thuis en eten ook later….maar even zien dus! En wat super dat je zoontje ineens zo veel doet zeg! Wat is het geworden, prenatal of toch iets voor jezelf? J
    wwjc – ja hier wel huilen met tranen, zooo zielig. Als ie dan in bed ligt, haal ik hem er ook altijd even uit om te troosten….volgens m’n vriend heeft ie al donders goed door dat ie dan naar bed moet, maar ik denk dat ie dan niet huilt met dikke tranen (zou ik anders wel knap van hem vinden…hihi). Hoe ging het met de prikjes?? Oh lees net dat het wel goed ging, fijn! Heb idd vanochtend nog wel iets bijgeslapen,maar niet veel. Ik probeer vanavond maar gewoon voeding over te slaan dan, moet toch keertje kunnen zonder meteen gevolgen voor productie?
    egbimi – weer druk aan de schoonmaak, waar je maar zin in hebt met dit weer ;) Hoe ging het vanochtend op het KDV? Oh lees net dat het weer goed ging, lekker hoor! Wat een leuke foto van Mitchell in bad!!
    amom – hier net zo…ik heb ook het idee dan mannetje alleen echt gaat slapen met lakentje en dekentje over hem heen en dan heeeeel straks instoppen. En fijn dat jouw borsten ook minder vol aanvoelen ;)
    leonie – oh ja kinderbijslag! Nog niet ontdekt, ga zo maar es kijken J
    sushi – fijn dat echo goed was! En met dit weer vegen…nee geen goed idee J Dacht ik gisteren ook met die hitte in de tuin werken…pff….hier ook natte bilnaad :D
    pientje – vorige keer was ik ’s middags even met vriendin wezen winkelen en na 2 uur konden we weer terug, want m’n linkerborst stond echt op springen! Zie je het al voor je? Ik in de winkel met zo’n rondspuitende borst? J En vanavond komt het natuurlijk qua tijd helemaal beroerd uit, waarschijnlijk straks voeding om 15:30 en we kunnen pas rond 18:30 weg (vriendin moet nog werken)…..dus tsja…. Zou het kwaad kunnen als ik één keer een voeding oversla? (mits mn borsten niet weer op knappen staan natuurlijk)
    jessie81 – die schoonmoeders ook! Hihi Hier net zo…..ik wil dan ook proberen de regelmaat erin te houden, maar wil m ’n schoonmoeder haar momenten met de kleine ook niet onthouden, de dag erna doe ik dan altijd weer een rustig dagje met regelmaat
    coto500 – waar ga je naar toe in Drente??
    sniffy – da’s ook nog een idee, klein beetje geven voordat ik ga….of ik sla keertje over….
    ynnel – welkom en gezellig dat je meeschrijft!

15. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Gezellig!!!!!
    Was in het begin druk bezig om een ritme te vinden voor ise en ook voor mezelf.... Alleen ikzelf schoot er nogal regelmatig bij in ;) haha
    Ise ligt nu even lekker te slapen in d'r bedje (das is al heel wat voor haar) dus ik heb nu even lekker de tijd om te schrijven!!
    Ondertussen loopt het badje op het dakterras vol kan ze straks even lekker poedelen in de zwemband!!!!

16. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Nou daar gaan we. . .

@wwjc: waar wilde je de ds kopen dan? De site moet ik even aan henrij vragen die doet dat altijd;) En gewoon blijvem slijmen, uiteindelijk krijg je toch wel je zin hihi.;)
    Senne huilt met tranen trouwens. Moet ze wel altijd afdrogen, anders blijft het te lang nat achter haar oortjes (als ze daarnaartoe rollen) en krijgt ze zo'n smetplekje.

@Kikki: Wat leuk dat je zoontje ineens zo'n grote stap in z'n ontwikkeling aan het maken is!! Geniet er maar lekker van!

@Spekkie: Fijn dat alles goed gaat met je mannetjes. Zo te lezen doen ze het echt goed, en dat voor een premature tweeling, ben er maar trots op!!!

Egbimi: Veel plezier nog met je vriendinnetje , ff lekker keuvelen en buurten over vanalles. Hopelijk heeft ze haar kindje meegenomen, ben benieuwd. Leuke foto's vanmitchell in het badje

@Leonie: Hahaha daar gaat je kinderdagbijslag. . . er moet een nieuwe camera gekocht worden hihihi.

@Sushi: Fijn dat de echo goed was. Ennuh je moet ook geen tuin gaan vegen mt dit weer. Dan kijken ze er maar ff langs hoor;) Veel plezier met bbq vanavond.

@Thalina: O sorry, dat heb ik fout gelezen; geen hersenbloeding. O leuk morgen bruiloft van je broer.
    Senne lacht als je tegen haar praat, als je gekke geluidjes maakt of haar geluidjes nadoet en als nils tegen haar praat. En dan hoor je nils: "mama!!!! Senne lachen!!! Nilsje ook!!" Zo schattig. Hij noemt zichzelf ook altijd NilsJE
    Ik zie je trouwens al springen bij MJ hahaha.

@Pientje: haha ik zie het nu pas van die spelfout hahaha.

@Ynnel: Gewoon lekker meeschrijven en -lezen. Ik ben er ook pas een paar daagjes en ik vind het erg gezellig. Het kost wel veel tijd en werk om alles bij te houden hahaha.

@Sniffy: Succes met de sprong!! Hopelijk valt het allemaal mee.

Nou ik heb hier net ff lekker een potje zitten janken met Nils. Nils omdat hij weer niet wou slapen en mama omdat ze het ff niet meer wist. Pff dit is de eerste keer dat ik me zo machteloos voel bij hem. Tranen beginnen al weer te komen nu ik erover schrijf. Henrij belde zostraks en hij moest erom lachen toen hij Nils door de babyfoon hoorde. Ik heb gezegd dat hij maar terug moest bellen als hij uitgelachen was en dat ik er echt niks grappig aan vind (behalve het deurverhaal dan). Hij lag zostraks al weer voor de deur te slapen. Zou ik hem dan toch moeten laten liggen?

Senne ligt ook weer lekker te slapen. Ze begint nu wel wat warmtebultjes te krijgen in haar gezichtje. Hebben ze dat bij jullie ook?

Ik krijg mezelf niet zo ver om iets te gan doen. Heb het tweede wasje weer aanstaan. Eerste waren hondendekens, bah die smerige haren weer uit de wasmachine vissen. Dat lukt bijna niet als dat nat is. We hebben een beagle en die is flink aan de rui nu. Hij heeft zostraks 1 keer over de bank gerend, die kan iknu weer stofzuigen grrrr.
    O en ik heb nog ff boodschapjes gedaan voor vandaag. We eten vanavond taco's en nils eet goulash want die lust geen taco's.

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Kikki, Hihi, die emoticon is erg toepasselijk... Wat dacht je van beide?

Egbimi,
    (Graag gedaan :) )
    Het ziet er trouwens supergezellig uit op die foto! :)
    Hihi, idd vergeten te vermelden hoe het op cb gegaan was....

Die vlekjes waren toch lichte uitslag. Moet er nu vaseline op smeren ipv olie en goed vet houden. (Nu met warmte is het idd veel erger)
    Hij woog vandaag 5370gr, 60cm lang en hoofd 40,3cm. Zat nu op het gemiddelde geloof ik. Prikjes gingen eigenlijk wel goed. Hij gilde alleen toen hij ze kreeg. (Wel zielig, eerst de ene, komt hij beetje tot rust, toen kwam de ander.... :( ) Heeft geen koorts gekregen en ligt nu weer te slapen. Was net wel heel huilerig, maar heb de borst gegeven en pcm en ligt nu weer te slapen. (Wel snel pcm, maar ik vind het gewoon zo zielig als hij pijn heeft...:))

Indy, met dit weer en dan blijf je maar aan het schoonmaken. ;)
    Volgens mij kan dat voor de productie ook geen kwaad. Je hoort dat je lichaam zich altijd aan moet passen, en als je dan 1x overslaat zal ie dat nog niet doen. (Neem ik aan, want dan kan je kind nooit een keer overslaan...) Maar misschien kun je anders ook een keer vaker voeden. (Wat Sniffy zei) Heb ik ook wel eens gedaan. Toen had ie net 2u ervoor gehad, maar heb ik hem gevoed en toen ik terug kwam nog een keer. Maar kan me voorstellen als je je schema niet helemaal in de war wilt gooien. (Ik voed op vraag, dus heb daar geen moeite mee :) )

Ynnel, welkom :)

Inge, op Miad! Maar ik heb net gezien dat hij op marktplaats ook adverteerd en daar aangeeft ook op Ebay te zitten en heeft daar ruim 99% positieve reacties. (En zijn er niet maar een paar) Dus heb nu goede hoop........ (Als ik dat aan manlief laat zien)
    Hmmm jouw manlief niet lief geweest aan de telefoon. Groot gelijk dat je hem verzocht hebt later terug te bellen. Het is niet leuk als jij het gehad hebt en hij je uitlacht. Misschien gaat ie het later goedmaken?
    Wybe hier ook veel last van warmtebultjes.
    En ik heb ook helemaal geen zin om ook maar iets te doen. (Maar had vandaag ook ingepland om zo nodig hele dag met Wybe bezig te zijn.)
    Ik eet vanavond weer tomaat met ei en ui. Man niet, want die moet werken tot 9 en is dan pas rond 10u thuis.
    Ow en ik vind het ook heel gezellig dat je met ons meekletst. ;)

18. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    @wwjc: Ik was net even op je hyve aan het kijken en ik zie dat jij vrienden bent met mijn oude danspartner hahahaha, wat is de wereld toch klein!!

19. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    als ze daar zoveel goede referenties hebben dan zal het toch wel goed zijn toch. Misschien kun je ook even googlen op referentie miad of klachten miad

Henrij heeft wel nog gebeld hoor en het was niet zo bedoeld dat weet ik ook wel, maar op dat moment is het idd niet leuk!! Mannen!!! Je kunt niet met ze en niet zonder ze!

20. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Een nieuwe mijlpaal, Rosan ligt langer dan 5 min in de box zonder te gaan huilen en volgens mij gaat ze zelfs proberen in slaap te vallen in de box! Ze zal wel denken das lekker KOEL!! :D

Deel Deze Pagina