Hoi Meiden. Morgen wordt ik alweer een jaartje ouder. Aangezien mijn zelfgemaakte appeltaarten het altijd goed doen op verjaardagen, ga ik er 2 maken. Ik wil ze eigelijk nu al maken. Maar zijn ze morgen dan nog wel lekker vers. Ik krijg morgenvroeg al bezoek, en vanavond moet ik naar een verjaardag toe. Kan dat gewoon?
ja tuurlijk kan dat gewoon als ze afgekoeld zijn even afdekken en evt. in de koelkast bewaren.. en dan voor dat je ze gaat eten er weer even uit halen. Fijne verjaardag!
Nou dan ga ik maar aan de slag Ik vindt het eigelijk veel te veel werk, maar ze doen het altijd heel erg goed. Bedankt meiden.
Ja, dat kan prima. Ik zou je zeggen dat ik het zelfs nog lekkerder vind als het een dag gestaan heeft. Net alsof de aroma's dan meer door de taart getrokken zijn of zo. Fijne verjaardag!
Ben het helemaal met Jel eens.. ik vind een appeltaart ook lekkerder als hij een dag oud is. En alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen
Hier ook 't liefst een appeltaart die een dag eerder is gemaakt Vind wel dat de kwaliteit ook erg afhangt van het beslag wat je gebruikt
Het wordt inderdaad zelfs aangeraden om een dag van tevoren gte maken Heel jammer want dan heb je 'm niet warm uit de oven