Anwb versus Unive pechhulp

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyKikker, 9 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.234
    1.891
    113
    Vrouw
    Iemand ervaring met Unive pechhulp?

Zit erover na te denken om ANWB op te zeggen en in te schrijven bij Unive.

Maar voordat we daar spijt van krijgen,hoop ik wat ervaringen te horen/lezen!

2. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Wij zijn ook over gestapt van de anwb naar unive.

Omdat ze als je pech hebt in je eigen woonplaats unive wel komt, en de anwb niet, wand bij de anwb kost dit meer als je woonplaats pechhulp wilt.

En onze autoverzekering loopt al bij de unive en dan was de pechhulp goedkoper dan de anwb..

Helaas kan ik nog niet zeggen hoe de unive bevalt als je pech hebt, maar bij de ANWB hebben we wel eens pech gehad en moesten we 3 uur wachten voordat er pas iemand kwam;)

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Bevalt prima en veel goedkoper. We hadden laatst de pechhulp van Univé nodig omdat we stilstonden op de snelweg. Alles werd geregeld: weg afzetten, auto verslepen naar de garage, leenauto, auto verslepen naar onze eigen garage en dit kostte helemaal niets extra's. We zijn erg tevreden

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.234
    1.891
    113
    Vrouw
    Dank voor de reacties!
    We gaan ANWB zowiezo maar opzeggen. Wat een hoop geld zeg steeds :$

Mag ik vragen wat jullie betalen aan Unive?
    Wij hebben daar trouwens ook een verzekering voor de auto...
    Denken erover na om alle verzekeringen bij hun onder te brengen

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij gaan de anwb ook opzeggen dit jaar.

We hebben een slechte ervaring gehad toen we met pech kwamen te staan dit jaar in Parijs
    Het heeft ons 12 uur!! Geduurd om voor elkaar te krijgen dat we vervangend vervoer konden krijgen.
    We stonden samen met ons zoontje van 1,5 op een autosloperij buiten tussen alle wrakken. Auto kapot.. Maar lieten ons daar gewoon staan zonder enige aarzeling om ons te helpen.
    Na 12 uur inpraten op de anwb toch vervangd vervoer kunnen krijgen. Het was echt een hel.
    Op zaterdag midden in Parijs staan met een volgepakte auto niet wetende wat je kunt/moet doen. Kleine mannetje ziek en overgeven daar op de sloop.

Distributieriem kapot gelopen, kosten 800/900 euro met de mogelijk dat alle kleppen aan bagger waren en we nog geen kilometer verder zouden komen na vervanging van de riem. De auto kwam uit "97 dus hij was eigenlijk gewoon totall los verklaard omdat de kosten zo hoog waren.

Enigste reactie van anwb: ja hij KAN genaakt worden binnen 48 uur dus dat doe je maar

Dus nee, wij raden het je niet aan!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dank voor de info!

Kreeg dit jaar plots een brief dat ze de tarieven fors gingen verhogen. Betaalde ik eerst 80 euro per jaar inclusief woonplaatsservice, nu zou ik plots 95 euro per jaar moeten gaan betalen voor dezelfde service. Doei!
    Heb dus maar voor de goedkopere optie zonder woonplaatsservice gekozen. Maar ik heb alle verzekeringen bij Unive lopen, dus denk dat ik dan ook maar naar hun overstap voor de pechhulp.

Verder hier alleen maar positieve ervaringen met ANWB Pechhulp.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij hadden nog europaservice. Dat heb ik snel aangepast naar NL.
    Maar zag bij de garage soortgelijke service..NL,Europa en OOK je woonplaats. Voor maar 39,95 per jaar :O Dus ik overweeg sterk om de ANWB op te zeggen

8. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

wat zijn de kosten bij unive? Kan namelijk niks vinden

Deel Deze Pagina