Anti-verveeltips??!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Berenice, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berenice

Berenice Lid

19 jan 2007
    66
    0
    0
    Hallo meiden

Er zijn hier vast al eerder topics over geweest, maar ik wil toch een oproepje doen. Ik ben nu 3 weken thuis met verlof en ik begin me een beetje te vervelen!
    Ik heb al:
    - het hele huis gepoetst
    - envelopjes geschreven
    - alle kleertjes en dekentjes enz. gewassen en gestreken
    Ik doe spelletjes op de computer en kijk wat tv, lees een tijdschrift en doe een boodschapje en wat huishoudelijke klusjes. Maar de tijd gaat zoooo langzaam voorbij. En ik moet nog drie (of misschien wel vijf!) weken.
    Wie heeft er nog leuke tips om de verveling te verdrijven?

Groetjes van Berenice

2. girl21

girl21 Niet meer actief

ik lees ff mee, mijn verlof is deze week net begonnen, en denk er nu al hetzelfde over! pfff wordt nog een lange tijd!

3. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    haha ik voel met je mee..
    hier ook alles al klaar huis 4x over de kop geweest alles helemaal schoon en klaar voor de komst van onze kleine
    ik ga in de auto met de honden naar het strand (voordat ik het strand over ben is het weer een uur verder) toch wel prettig langzamer zijn tijdens de laatste weken :)
    als het mooi weer is een stukje fietsen met m'n honden (toch wel erg handig huisdieren)
    en bij vrienden op bezoek, krijg ook veel mensen op bezoek zo gaan mijn dagen wel snel om..
    en idd lezen, spelletjes spelen op de WII
    maar kan niet wachten tot de mini er is

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hier ook eentje die zich soms aardig verveelt. Het huishouden heb ik nu wel gehad, de kaartjes zijn klaar en het bed staat op klossen. Alles is klaar en hij mag nu wel komen :D

Hier zijn mijn tips:

- Lezen
    - Series/films kijken
    - Scrapbooking
    - Vakantie foto's uitzoeken
    - Leren naaien/breien
    - Taarten bakken
    - Uitgebreid menu koken

5. appelthee

appelthee Niet meer actief

pff ik heb eigenlijk geen tips, bij mij ging alles vanzelf..
    ik sliep uit ( long time ago ;) )
    stond op ontbeet
    trok me rustig aan, of nam de tijd onder de does ;)
    stond een half uur in de baby kamer te zwijmelen

ik was in mei uitgerekend, en het was mooi weer dus was veel oppad..
    vaak snuffelen bij de prenatal, terrasjes pakken,
    20 keer de badkamer poetsen hahaha ...

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
  7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Die link heb ik al eens geprobeerd en dan krijg ik niks te zien hoe zou dat komen? Iets van niet in jou land beschikbaar komt er daan graag je tip haha.

Tijden mijn eerste zwangerschaps verlof had ik een spelletje Yatzee dat heb ik eindeloos gespeeld voor de bevalling ging me zelf steeds over treffen schreef alle standen op en lag zelfs klaar voor het ziekenhuis haha daarna nooit meer gebruik. En idd lekker koken maar kan me nog eens herinneren had lekker gekookt echt heerlijke macaroni dus alles staat klaar me moeder zou komen eten me toen nog man en wat gebeurter vielen alle borden van een plank zo in me marconi kapot ik janken haha en janken zullen toen wel de hormonen geweest zijn van heb zo lekker gekookt en nu is het weg dikke tranen. Zijn toen maar chinees gaan halen maar pff wat een avond haha, Verder heb ik niet zo veel tips dan die je zelf ook al aan gaf computer kaartjes maken spelletjes spelen dvd serie,s en zo je komt de tijd wel door;)

Groetjes Patricia

15 feb 2010 uit gerekend van een meisje
    7 nov 2000 van een prachtige zoon

Mijn gezinntje zal dan compeet zijn.?!!!

8. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    het adres moet zijn: www.sidereel.com, maar je kunt ook kijken op www.yidio.com/tv-shows. Je kunt ook veel leuks kijken op de "uitzending-gemist-sites" van RTL, Net5, SBS en Ned 1, 2 en 3.

In plaats van Yahtzee speelde ik Bejeweled 2 en Rummicub. Op den duur droomde ik er zelfs over, maar ja... ik liep dan ook twee weken over tijd.

Deel Deze Pagina