Nou nee hoor, mits de moeder gewoon voor haar kinderen kan zorgen en weet waar ze aan begint... Nee dan kan het me absoluut geen ene reet interesseren.
Leuk toch voor Anouk? Het kind is gewenst, de moeder kan het kind bieden wat het nodig heeft en dat is denk ik toch het belangrijkste. En dat het idealer was geweest als al haar kinderen van dezelfde vader waren geweest? Vast wel, maar het leven loopt zoals het loopt en soms moet je het doen met wat je hebt en niet met hoe het ideaalbeeld eruit zou zien.
Van een afstandje bekeken ziet het er allemaal wat extreem uit. Zo veel kinderen, zo veel vaders... Mijn keuze zou het niet zijn. Maar misschien zijn haar kinderen wel hartstikke gelukkig en is zij een geweldige mama voor ze! Wie zijn wij om daar iets van te moeten vinden?
Dat heb je nu eenmaal als je in de spotlights staat. Iedereen vindt daar wat van. Zo zit een mens nu eenmaal in elkaar. Je ziet/ hoort iets en vindt daar wat van. Misschien zijn haar kinderen idd hartstikke gelukkig, maar je maakt een gezinssituatie opzettelijk erg ingewikkeld, dus het zou mijn keuze niet zijn.
En alsof zaaddonoren zo makkelijk allemaal is. Deze reactie bedoel ik trouwens niet op jou. Maar ik geef je wel gelijk qua 4 verschillende vaders!
Zolang ze allemaal gelukkig zijn en Anouk een warm en veilig huis aan haar kinderen kan bieden, snap ik het 'probleem' niet zo. Wie zijn wij om daar een negatief oordeel over te vellen? Lekker laten leven.
Voor iemand met de financiële status van Anouk... Ja, waarschijnlijk een heel stuk makkelijker dan voor Jan Modaal.
precies, en waarom zou je daar niks van mogen vinden. Daarbij staat het helemaal niet ter discussie of ze een geode moeder zou zijn of niet. Ik vind alleen dat dit geen voorbeeld is. Welke boodschap geef je hier mee? Maar goed ik ben geloof ik niet zo ruimdenkend op dit gebied. Ik vind kinderen van 3 verschillende mannen ook niet normaal. Ik herinner mij hier nog een discussie over op dit forum over een lid. 2 kan ik mij voorstellen...je kan gewoon een keer scheiden of een partner verliezen, maar verder nee. Dan moet je goed nadenken over de beslissingen in je leven. En voor alle feministen over hun hoepeltje gaan: ik vind dat andersom van mannen net zo.
Een vriend van 21?! Ik zeg 'you go girl'. Maar goed, daar ging het niet over. Het zou mijn keuze niet zijn, maar ik leid ook een compleet ander leven. Zes kinderen zou ik sowieso niet trekken, laat staan zes bevallingen. Deze vrouw komt op mij over als een stevige tante en aangezien ze niet continu de spotlight zoekt met haar kinderen zoals sommige voetbalbarbies en geen twisten met haar exen publiekelijk uitvecht via social media(of ik heb iets gemist in het roddelcircuit ), lijkt mij dat ze een prima basis kan bieden aan zes kinderen. Als ik dan kijk naar dat programma op TLC, sister wives, dan lijkt mij dat ook geen gezonde basis voor opgroeiende kinderen.
Ben ik met je eens hoor. En ik vind Anouk ook sneu als ze zegt:"Ik gun Dominique ook een eigen kind". Net of dit zijn laatste kans is. Zeg dan gewoon dat je alleen aan je eigen geluk denkt.
Ik krijg een beetje het idee alsof ze een blijvende herinnering wil hebben van elke man met wie ze het bed deelt..... Vind het leuk voor haar hoor, daar niet van.
:') lol hahaha. een souvenir. En ze gunt het haar huidige vriendje, sorry maar wat een kulreden. mag hopen dat ze het niet alleen voor haar vriendje heeft gedaan.
Apart. Hij 21 zij 40? Ik denk maar zo. Ik ben Zelf 41. Het had mijn kind kunnen zijn. Mijn zusje heeft dochter van bijna 22. Een Word voor haar 41. Oma. Zes kinderen van vier vaders het is best apart. Gun echt een ander wel zijn of haar leven. Naar het idee alleen al om met z.n broekkie in mijn ogen naar bed gaan. Wauw. Maar ja het is haar leven gelukkig niet de mijne. Goede moeder zijn vind ik wel een verschil. Dat hoeft er niets mee te maken te . Hebben. Eerder een vrouw die geen stabiele relatie kan aan gaan blijkt.