voel me zelf... normaal! tja gewoon net als anders en dat is lekker frustrerend he je wil zo graag iets voelen iets ongewoons en anders maar we gaan gewoon door! we moeten wel he hahahaha
spannend anna, nog een weekje wachten dus. frusterend heh dat je op elke pijntje let, je wilt zooooo graag iets voelen van zwanger zijn. succes het laatste weekje. liefs lisa.
Oh meid, 1 week voorbij! Nu op met de 2e week en dat die maar met een turbo snelheid voorbij mag zijn Ga zo duimen voor je! liefs
dank je wel! vannacht wat kramp gehad in mijn onderbuik maar ja zegt ook weer niet he had een hle nare droom dus misschien was het daar van werd helemaal van streek wakker en ik ben helemaal niet zo'n dromer! onbewuste spanning waarschijnlijk....
goed nieuws vandaag van het lab! de overige 3 embryo's waren allemaal prima om in te vriezen! fijn om nog iets achter de hand te hebben zeg maar!
met mij gaat het redelijk weet nog niet goed hoe het verder moet.. zit erg in twijfel of we wel nog door moeten gaan of niet.. we zijn nu dit 4,5 jaar bezig en ben er eigenlijk wel klaar mee maar aan de andere kant wil ik ook alles geprobeerd hebben maandag hebben we een gesprek met een gyn die we niet kennen en kijken wat zijn visie is.. en dan moeten we nog eens verder bepraten over wat we willen enzo
Hoi Anna, dat is even geleden dat ik iets van me liet horen. Maar ik ben er achter de schermen hoor en duim keihard voor je. Als je zwanger bent schijn je ook heeeeel raar te gaan dromen dus ik hoop gewoon dat het een heel positief teken is Gr Flam
@ caruli het is idd ook allemaal heel moeilijk en dubbel maar snap dat je alles geprobeerd wilt hebben dat gevoel hebben wij zelf ook wel heel veel succes maandag en ik hoop dat jullie samen een goed gesprek hebben over hoe en wat verder. @flam, hoe is het met je?! ik hoop idd dat die droom een voorteken mag zijn! we hebben allebei een beetje het gevoel als we dit weekend doorkomen zonder ongesteldheid dat we dan een redelijke kans maken.... liefs anna
Jee meid, goed nieuws met de 3 emmy's! Dat zijn fijne berichten.... Maar.......die hebben jullie natuurlijk niet nodig! Blijf door duimen draaien hier! liefs
Ups en downs Anna. Was even hoopvol een paar dagen geleden want ik was een paar dagen overtijd. Gisterochtend in 1 keer bloed dus de droom was weer over Wij gaan het nog tot Juni proberen op de natuurlijke manier en dan zetten we ook daar een punt achter. Voor mijn man is dan de grens bereikt na 5 jaar gestreden te hebben. Ik blijf er van overtuigd dat ik moeder ga worden en blijf geloven in een wonder voor ons! Gr Flam en ik volg je en duim keihard voor een positieve test voor jou
hoi flam... jeetje wat moet dat een teleurstelling geweest zijn zeg! ik vind het zo knap dat je zo positief bent. dat moet even gezegd worden hoor! ik snap heel goed dat er een grens is die moet je echt voor jezelf stellen aan de andere kant is het zo moeilijk. je hebt nu eenmaal die wens en die gaat gewoon niet zomaar over ik wens jullie al het succes van de wereld! liefs anna
hai meiden hier weer een dagje door zonder de duivels! begint nu echt spannend te worden en moet me inhouden om niet te gaan testen.... toen ik vorig jaar zwanger teste heb ik 2 dagen voor de bloedtest getest dus dat zou morgen vroeg zijn maar ik durf niet! bang voor teleurstelling natuurlijk maar misschien maar gewoon wachten tot donderdag en dan vrijdag bellen voor de uitslag liefs
Spannend Anna! Duim voor je dat de ongi lekker heel lang wegblijft. Ik snap dat je niet durft te testen, ik hou je topic wel in de gaten voor het geval je het wel stiekem doet....
Anna.....dat klinkt goed wat je schrijft! Weer een dag roodloos doorgekomen! Duim, duim, duim, duim, duim, duim........! liefs
hier ben ik weer vanmorgen nog steeds geen duivels.... testen liggen in huis maar....we durven niet goed vorige keer waren we zo blij en toen ging het mis misschien een beetje zelf bescherming hoor wat we nu hebben donderdag prikken misschienmorgen testen....