Ik ben echt totaal niet creatief. Heeft er iemand misschien leuke tips wat betreft boeken oid waar je leuke knutselinspiratie uit kunt halen?
Op internet zoeken inderdaad. Ik ben ook niet creatief, maar ze knutselen hier wel erg graag. Pas heb ik schoenendozen bewaard, en dan op google zoeken op plaatjes voor in een kijkdoos, zijn ze weer even zoet mee Ook bezoeken we regelmatig de Action, daar koop ik vaak een boek vol gekleurd karton, die ze dubbel kunnen vouwen, dan zijn het kaarten. Een stapel van die 3d plaatjes (die je niet hoeft te knippen) erbij, stickertjes om ze mee op te plakken en een middagje kaarten maken. Wat in deze tijd ook wel leuk is: Een groene steekschuim krans rollen met van die weggooi schoonmaakdoekjes in geel en groen sateprikker Je knipt van die doekjes vierkantjes, die prik je met de sateprikker in de krans, zo vol mogelijk, dan heb je een paaskrans.
Inderdaad Pinterest Er zijn een paar dames hier op ZP heel actief daar met knutsels pinnen. Daar heb ik altijd heel erg veel aan
Kijk even in mijn handtekening Verder zijn knutselen met peuters en knutselen met kleuters leuke boeken.
Pinterest inderdaad. Op zolder hadden we nog een rol behang over, wit. Hier heb ik een heel groot stuk van afgeknipt. Kwastje en een beetje plakaatverf of vingerverf en kliederen maar!
ben naar de Action geweest en helemaal losgegaan daar, een hoop knutselspulletjes hebben ze daar! Carmen vindt het helemaal geweldig, We hebben vanmiddag ook die leeuw van Tuc's blog gemaakt.
Ik kijk meestal op Pinterest net zoals zo ongeveer iedereen Heb laatst schaapjes gemaakt.. papieren bordje.. watten en plaksel en je kindje kan aan de slag. Daarna zelf even een hoofd en pootjes tekenen op zwart papier en uitknippen. Ander schaapje maken met macaroni. Macaroni erop plakken, laten drogen en dan met witte verf overschilderen. Daarna zelf weer hoofd en poten maken voor erop Zo en nu ga ik ook een snuffelen op Tucs pagina