Ik heb sinds donderdag de angelsound om te luisteren naar de baby. Ik had donderdagavond gelijk geluisterd en harstslagje hoorde je heel goed en snel. Ik wilde het vanmorgen weer proberen maar toen hoorde we wel een hartslag maar die ging minder snel. Hebben jullie dat ook? Slaap de baby dan ofzo. Wanneer hoor je hem het beste in de morgen of in de avond. Wie heeft hier nog meer ervaring mee? Groetjes Binky
ik vind de angelsound doodeng.. zou veel te bang zijn dat ik niks zou horen en helemaal in de stress scfhieten.. Het schijnt dat de baby actiever wordt op het moment dat jij rustig bent.. dus als je gaat slapen bijvoorbeeld of wanneer je savonds lekker op de bank gaat zitten.. als jij beweegt en loopt wordt de baby zeg maar in slaap gewiegd/gewogen ... dus vooral stil blijven zitten... Gweniet van t hartje..en van de angelsound.....
Hoi ichtus, Bedankt voor je antwoord. Ja als je het effe niet hoort is het ook wel vervelend. Het is ook heel leuk om te horen als het wel lukt. Het is maar net hoe de baby ligt. Groetjes Binky
Het kan ook je eigen hartslag zijn geweest die je hebt gehoord. Ik zat ook elke keer te twijfelen in het begin, want je eigen hartslag hoor je dus ook door je eigen buik.
voor mij is zo een ding niks, ik zou het dan steeds willen horen als ik zo een ding had en de vk heeft het al lastig met een dopler om de baby te vinden want hij/zij verstopt zich steeds
Het is even zoeken. Maar als je hem te pakken hebt hoor je het meteen. Lijkt net een locomotiefje. Ik hoorde het vanaf 11 weken maar moest toen flink zoeken. Vanaf 14 weken had ik hem snel te pakken. Meestal een klein stukje boven mijn schaambeen aan de rechter of linker kant
Ik heb sinds vandaag een angelsound en geloof het of niet (ik ben 10,2 weken zwanger ik heb het hartje gehoord. Vanavond heeel duidelijk als een soort locomotiefje idd. Vanmiddag hoorde ik hem ook maar een stuk langzamer en toen dachten mijn vriend en ik dat het mijn eigen hartslag was, maar volgens mijn vriend kan dat niet, omdat je ook geen polsslag hoort en ten tweede erzit een ander soort ritme in. Bij een volwassen hartslag hoor je een soort pompen en dat hoor je bij de foetus hartslag niet. Mijn vriend heeft ook de angelsdound toen over zijn hele bovenlichaam goed getest en hoorde alleen bij zijn hart de hartslag. l
irisje als je de angelsound iets te dicht bij een ader van jezelf hebt of dicht bij je liezen dan kan het wel dat je je eigen hartslag hoort dus het is niet zo dat je alleen je hart hoort daar waar die hoort te zitten?! en het zeker met de angelsound zo dat je idd je eigen hartslag kan horen en die van je beeb natuurlijk maar die gaat in speed versnelling terwijl je eigen hart zeer rustig klinkt dus ik denk dat binky haar eigen hartslag te pakken had
Binnen dus, nog bedankt, ik vind hem super! Ja het zou natuurlijk goed kunnen dat het de eerste keer mijn eigen hartslag was. Al hadden we dat wel uitvoerig getest op aders. Maar savonds heb ik wel degelijk het hartje gehoord, want het ging razendsnel en was moelijk te tellen. Ik moest hem wel heel dicht bij mijn schaambeen houden.
Het kan ook dat je de placenta hoort... die gaat sneller dan je eigen pols, maar iets langzamer dan de hartslag van je kindje. En die maakt ook meer een woesjh-geluid. Als je hem vaker en verder in de zwangerschap gebruikt, dan ga je het steeds beter herkennen.
Ja ik heb hem ook,vind het geweldig. Ik gebruik hem bijna iedere dag wel een keer. Wat ik ook heel erg leuk vind,ik hoor hem dus ook bewegen en schoppen. Hoe vaak gebruiken jullie hem? Groetjes jeslin
Het liefst plak ik hem aan mijn buik vast.. Het is toch eens soort kontakt hebben met je kindje. Ik doe het geregeld, maar vind hem nog niet altijd is erg vroeg en heb hem ook pas sinds gisteren. en Appelke , de placenta is toch kleiner dan het babytje dan zou je toch eerst de hartslag horen ipv de bloedstroom door de placenta. Het ligt ook aan elkaar.
Je hebt gelijk Appel en die geluidjes zitten idd naast elkaar. Een millimeter naar rechts is mijn eigen hartslag if iets dergelijks en een millimeter naar links is een heel druk kloppend hartje.
Iris, ik weet niet zo goed hoe het zit qua afstanden naast elkaar, maar ik hoor altijd 3 dingen in mijn buik: die kleine, de placenta en mijzelf. Moet zeggen dat ik de Angelsound haast niet meer gebruik nu ik die kleine zoveel voel. Maar ik kocht hem ook toen ik zover was als jij en toen vond ik het heerlijk om af en toe te luisteren ('hij doet het nog!') Wel gaaf dat je hem/haar al zo vroeg in de zwangerschap hoort. En straks hoor je ook de bewegingen en het stoten van die kleine tegen de baarmoeder. Ook kan je - nog voordat je het zelf voelt - die kleine horen hikken. Alleen niet teveel gebruiken hè?!