Mijn dochtertje heeft ananas gegeten maar heeft nu heel erg pijn in haar mond ze loopt de hele tijd vreselijk te kwijlen en met haar tong uit haar mond. Wat kan dit zijn. Even is het weg en dan begint ze weer hard verscheurend te huilen Iemand een tip
kwijlen en pijn in haar mond, maar nog geen half jaar... Het zou natuurlijk tandjes kunnen zijn en puur toevallig met ananas eten. Heeft ze rooie wangen, luieruitslag, vieze poep?
was het een verse ananas? want dan bevat het een zuur wat dunne plekjes huid in de mond stuk kan branden indische mensen wrijven verse ananas in met zout om het zuur te neutraliseren las ik net wilde het copieren voor je maar lukte niet sterkte met je moppie
Het was idd verse ananas. Ik vind het echt zielig nee alysha is al 17 maanden en geen kiezen in aantocht. alle tandjes heeft ze al het kwam echt direct na het eten van de ananas opzetten.
ik heb zelf wel eens een flink aantal ananassen schoongemaakt (jam gemaakt) en kreeg daar wat zere handen van. wat prikken en jeuk, alsof er een erg irriterende stof inzit.... sterke met je dochter!
dan kan het goed zijn dat zuur wat erin zit meis wolkje had er ook last van aan haar handen dus vast het zuur geweest wat erin zit dus of met zout insmeren voor je het haar geeft of even niet meer geven
ik weet niet of je kamille thee in huis hebt maar daar proberen haar mondje mee te laten spoelen het verzacht en bevorderd de genezing sucses
heb heel even de huisarts gebeld Ik moest haar koude melk geven die neutraliseert en paracetamol geven een uur aankijken en als ze dan nog pijn aangeeft terug bellen. Kinderen kunnen namelijk erg allergisch reageren.
ze is gewoon blijven slapen dus het zal wel goed zijn nu ga ik ook naar bed ant moet om 2:00 vrienden weg brengen naar schiphol. hihi