ambrasoft of squla? Ervaringen gevraagd!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door pinguin72, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben voor mijn zoon op zoek naar een programma wat hem voornamelijk kan helpen met taal.
    Rekenen en lezen loopt hij erg voor(minimaal een jaar) maar taal vindt hij erg moeilijk en scoort hij onvoldoende.
    Nu heb ik gekeken bij squla en ambrasoft(hier werken ze ook op school mee.)
    Wat zijn jullie ervaringen met deze programma's of hebben jullie eventueel andere tips?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik lees mee.

3. Tamio

Tamio Niet meer actief

Wat bedoel je precies met taal? Bedoel je dan spelling aangezien je zegt dat hij met lezen voor loopt?
    Ik heb geen ervaring met deze programma's maar waar mijn dochter veel van geleerd heeft op spellingsgebied is de app spelling in beeld van Zwijsen

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    spelling, maar ook dingen als bijvoeglijk naamwoord enzo.
    Ik ga die app eens opzoeken thanks!

5. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik heb geen ervaring met squla.
    maar wel met ambrasoft, dat is echt leuk, kids mogen toch graag achter de pc zitten, het zijn leuke, heel leerzame spelletjes.

6. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Squla is heel breed. Is ook een soort spel . Je spaart punten die je kunt inwisselen voor kadootjes.
    Er zit uitleg bij elke vraag.

Ambrasoft ken ik niet.

7. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland