alternatief trip trap stoel

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door baby001, 1 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    Hallo allemaal

Wie weet er een goede kinderstoel? Waar ze zelf op en af kunnen in dit geval. De triptrapstoelen van stokke zijn natuurlijk ideaal maar wel erg duur (zelfs op mp!)
    Wie weet een goed alternatief?

Gr baby001

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik lees even mee!

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    ≥ trip trap stokke kinderstoel - Kinderstoelen - Marktplaats.nl

Vind je 35 euro heel erg duur? Als het nog goedkoper moet, ga je zeker niet iets vergelijkbaars vinden.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.285
    10.251
    113
    Wij hebben een eigen merk gekocht gekocht van prenatal.fijne stoel

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.265
    17.139
    113
    Hebben wij ook, bevalt goed. Volgende zomer waarschijnlijk nog 1 erbij

6. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Wij hebben zo'n standaard meegroeistoel bij intertoys gekocht. Het blad kan eraf en nu hij lenig genoeg is:D ( en loeizwaar!)is dat blad eraf en kan hij zelf in en uit de stoel. Lekker aan tafel aanschuiven, en klaar. Ideaal!

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Wat is je budget?
    Een goede houten kinderstoel kost wel wat natuurlijk.
    De triptrap zie je op MP volgens mij wel voor een heel redelijke prijs (50 euro oid)

8. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    Je bedoelt de stoelen van ong 60 euro? Dat is dan inderdaad nog een mooie prijs

9. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    50-60 euro vinden we ook wel genoeg. Ik heb ze inderdaad wel gezien voor 50 euro op mp maar helaas (nog) niet bij ons in e buurt ;)

10. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.360
    113
    Vrouw
    Wij hebben er een van prenatal, maar voor de 2e een Dapper stoel en die is het prijsverschil toch echt waard! die van prenatal heeft vrij veel kieren waar snel etensresten in gaan zitten, is loodzwaar en de schroeven waren na een paar keer verstellen al doorgedraaid, waardoor ze nu niet meer los kunnen... Het is dat Y echt nog te klein is voor een normale stoel, anders had ik hem allang de deur uit gewerkt (en als ik de loterij win koop ik gewoon nóg een Dapper en doe ik hem alsnog weg!)

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Marktplaats inderdaad. Al zou ik zelf voor een stoel met armleuningen gaan. Prenatal of Bambino (Kruidvat) ofzo en ook die zijn op Marktplaats te koop.

12. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.687
    2.379
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik had een gewone meegroeistoel (volgens mij eigen merk babypark) maar wat een onding. Inderdaad overal blijft eten zitten en na een half jaar gebruik zo gammel als wat. Nu 2 tripp trapps staan. Echt veel beter. Ik heb nog geen minuut spijt gehad. Baby zat eerst in de newborn en nu in de babyset. Peuter wil niet eens op een gewone stoel zitten maar graag zonder kussen op de tripp trapp.

En ja je betaalt meer maar als je ze 2e hands koopt kun je ze voor een prima prijs scoren, en straks ook weer verkopen! Dan kost het je uiteindelijk niks.

13. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Wij hebben er een van childwood.

Edit lees nu je budget. Deze in de aanbieding toen gekocht bij baby dump voor 90 eu

14. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Soms komen mensen langs bij jou in de buurt (omdat ze daar werken bijvoorbeeld). Ik zou het gewoon vragen als je een mooie ziet!

15. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

#15 Grietjenb, 2 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2016
    Wij hebben een soort triptrap stoel. Maar dan van geuther. Die staat bij bol.com voor 95 euro.
    We hebben hem 16 jaar geleden gekocht. Is vanaf toen af non-stop in gebruik. Nu inmiddels voor het 6-de kind. Het blad hebben we er niet meer op. Dat draaisysteem was na 2 kinderen kapot. Maar wij hebben voor de eerste tijd de kinderstoel van de IKEA. We hebben de meeste tijd 2 kinderstoelen in gebruik.
    Hij is nu al jaren als fijne hoge stoel voor een peuter/kleuter in gebruik.

Edit: kijk maar eens op marktplaats voor kinderstoel geuther. Er staan er heel wat op. Misschien ook wel 1 bij jou in de buurt.

16. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij hebben een Tiamo meegroeistoel. Voor de jongste gaan we ook nog 1 aanschaffen. prijs valt volgens mij ook wel mee, maar weet niet meer precies wat hij gekost heeft.

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb ook die van tiamo.
    2de hands gekocht en al 12 jaar bij mij in gebruik non stop en nog helemaal prima. Alleen het blad een keer opnieuw in de lak gezet.

18. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    Die tiamo stoel is nu 60 euro bij de babydump. Helemaal niet verkeerd dus! Maar is hij niet zwaar? Hij lijkt een beetje op de prenatalstoel

19. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Ik ben geen fan van houten stoelen. Wij hebben voor de eerste 2 jaar de kinderstoel van Ikea in gebruik. Bevalt me prima! Kinderen hangen er veel minder in, zit een fijn blad op en ik til met de ene arm het kind en de andere hand de stoel, ideaal. Voor mijn oudste hebben we een hoge stoel van kunststof gekocht, ook bij de ikea. Ook lekker licht en makkelijk op te klimmen en aan te schuiven door hem zelf

20. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    welke stoel bedoek je dan die je bij je oudste hebt gebruikt? We hebben nu ook de kinderstoel van de ikea maar met 2 jaar is ze daar echt wel uitgegroeid. Vandaar dat ik op zoek ben naar een grote stoel :)

Deel Deze Pagina