Alternatief beschuit met muisjes?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Lentekriebel, 27 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Nog even met manlief overgehad, maar meneertje is ouderwets en vind dat we beschuit met muisjes moeten doen... :(

2. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Wij hebben ook geen beschuit gedaan... Zo'n droge hap. Wij hebben oreo-koekjes met witte chocola beplakt met muisjes. Valt goed in de smaak. Nog een handige bijkomstigheid, je kan ze van te voren maken en bewaren in de koelkast.

3. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ik had lange vingers met muisjes!
    Bovenkant van de lange vinger insmeren met boter of witte chocopasta, en daarna in een bakje met muisjes dopen!
    Ook veel leuke reacties op gehad!

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
  5. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

haha, heel herkenbaar! Bij nummer 4 stelde ik ook voor om eens cake ofzo te doen, maar nee hoor bij kraamvisite hoorde beschuit. Prima man jij moet ze smeren!
    Bij nummer 5 stelde hij voor om eens een keer cake met slagroom te doen :$ Tuurlijk schat, goed idee :D

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    zijn die geboortekoekjes van de Hema net zo lekker als van die andere site? ik vind op het plaatje er zo weinig muisjes op zitten?

Hadden jullie voor de kinderen iets anders dan voor volwassenen?

Bij onze eerste zouden we zelf cupcakes bakken, maar zijn daar snel mee gestopt. Teveel werk er extra bij vonden wij.

7. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Ik heb mini cupcakes gemaakt en die gedipt in bruine chocolade en witte chocolade en toen gelijk in de muisjes. In de vriezer gestopt en gemaakt voor de geboorte en zo had ik altijd voor iedereen wat in huis.
    Beschuit is toch niet te pruimen :p

8. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Leuk idee alleen hoe heb je ze beplakt dan??

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik had door een kennis koekjes laten maken met roze en witte muisjes erin. Ze waren heerlijk! Iedereen was er te spreken over, maar ik krijg het recept niet helaas :( geheim zegt ze hahah

10. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Gewoon lijm!

Nee geintje, dat zal vast met gesmolten witte chocolade zijn geweest en dan dippen in de muisjes.

Deel Deze Pagina