Nog even met manlief overgehad, maar meneertje is ouderwets en vind dat we beschuit met muisjes moeten doen...
Wij hebben ook geen beschuit gedaan... Zo'n droge hap. Wij hebben oreo-koekjes met witte chocola beplakt met muisjes. Valt goed in de smaak. Nog een handige bijkomstigheid, je kan ze van te voren maken en bewaren in de koelkast.
Ik had lange vingers met muisjes! Bovenkant van de lange vinger insmeren met boter of witte chocopasta, en daarna in een bakje met muisjes dopen! Ook veel leuke reacties op gehad!
Hema geboortekoekjes ook erg handig http://www.hema.nl/winkel/feest-en-cadeau/blijmakerscadeau/babyenkraamcadeau/geboortekoekjes-roze-(60900005)
Die Laten wij de kinderen uitdelen op school twee jaar geleden van geboorte koekjes gedaan, maar dat is 3 dubbel zo duur , geen idee of er smaak verschil in zit...maar wij gaan toch maar voor de hema.
haha, heel herkenbaar! Bij nummer 4 stelde ik ook voor om eens cake ofzo te doen, maar nee hoor bij kraamvisite hoorde beschuit. Prima man jij moet ze smeren! Bij nummer 5 stelde hij voor om eens een keer cake met slagroom te doen Tuurlijk schat, goed idee
zijn die geboortekoekjes van de Hema net zo lekker als van die andere site? ik vind op het plaatje er zo weinig muisjes op zitten? Hadden jullie voor de kinderen iets anders dan voor volwassenen? Bij onze eerste zouden we zelf cupcakes bakken, maar zijn daar snel mee gestopt. Teveel werk er extra bij vonden wij.
Ik heb mini cupcakes gemaakt en die gedipt in bruine chocolade en witte chocolade en toen gelijk in de muisjes. In de vriezer gestopt en gemaakt voor de geboorte en zo had ik altijd voor iedereen wat in huis. Beschuit is toch niet te pruimen
Ik had door een kennis koekjes laten maken met roze en witte muisjes erin. Ze waren heerlijk! Iedereen was er te spreken over, maar ik krijg het recept niet helaas geheim zegt ze hahah
Gewoon lijm! Nee geintje, dat zal vast met gesmolten witte chocolade zijn geweest en dan dippen in de muisjes.