Als je niks bijzonder voelt tussen eisprong en innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door waiting mommy, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    He hoi meiden

ja ik weet het ik maak mezelf gek, maar heb even een korte vraag.
    Als je niks voelt ei en innessteling is de hoop dan al voorbij. Of breken de symtomen dus meestal daarna los. Of bv dichterbij je nod. Mijn nod id rond de 20e mei

Ja ik ben een beetje hopeloos he. Maar als je graag wil , wil je ook wel graag alles weten....

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Helaas kan je daar niets over zeggen.. Dat verschilt per persoon, en ook weer per zwangerschap..

Maar ik zou de hoop zeker niet opgeven! Het kan nog alle kanten op!

Succes, maak jezelf niet te gek! Beetje afleiding zoeken ;)

3. fafa

fafa Niet meer actief

in de periode tussen ei en eventuele innesteling voel je juist niets. Dan is je bevruchtte eitje nog slechts een kleine rondzwevende cel (klompje cellen) die maar heeeeel weinig hormonen afgeeft. Dus dat voel je echt niet. Pas na een dag of 5 kun je iets merken van een innesteling en van verhoogde hormoon-levels.

4. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee bedankt aan zo'n helder duidelijk antwoord heb ik iets
    Ja ik moet ook zo denken als jij zegt. En het is ook logisch idd dat je dannog niets voelt. En als je al iets voelt denk ik dat je cyclus gewoon wat versprongen is..
    Ja ik ga wat afleiding zoeken

Groetjes lieve meiden

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Waiting mommy; ik zit precies hetzelfde als jij. Denk zaterdag mijn ei gehad dus zit nu op een eventuele innesteling te wachten en let echt de héle dag op of ik iets voel. Maar ik voel dus ook helemaal niks. Gelukkig schijnt dat inderdaad normaal te zijn en zelfs de innesteling hoef je niet te voelen dus we wachten maar gewoon geduldig af. ;) Wanneer kun jij testen?

6. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ik merkt helemaal niks tussen mn eisprong en mn nod in. alleen op de dag na de nod merkte ik op dat mn bh te strak zat en dat mn temp nog steeds hoog was.

7. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    #7 waiting mommy, 13 mei 2010
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
    Ik kan de 20e op zijn vroegst testen succes......en jij?

8. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou lieve meiden afwachten dan maar heb nu iig een banner. Duurde effe voor ik het door had......

9. Zina

Zina Niet meer actief

Meid, dit was de eerste maand dat ik bijna niks gevoeld heb!
    En zie, zwanger. :)

10. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    #10 waiting mommy, 13 mei 2010
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
    Dit geeft een mens weer moed. Ik voel bijna niks alleen wat kriebelige borsten. Lief dat je dat schrijft ik hou de moed erin....maar durf het bijna niet

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.752
    18.835
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik voelde niks, maar vermoedde al wel wat ik zwanger was. Maar ja... ik had vrijwel elke keer het vermoeden dat ik zwanger zou zijn. Dat zegt dus niks. ;)

12. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik heb ook helemaal niets gevoeld en zie banner :)

De keren dat ik wel 'wat' voelde werd ik ongesteld.

13. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

Ik voelde niks van de innesteling en kreeg pas ruim een week na de pos test echte symptomen.
    Dus waiting mommy blijf hopen he, heb je trouwens ook al een kindje? (door dat 'brusje' in je banner :p)
    Mijn nod is 20 mei, aftellen dus..

14. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi bedankt voor je reactie.
    We lopen samen op dus....jij ook 20 mei NOD
    Leuk om zo met elkaar mee te kijken. Ik heb al een zoon van 2 1/2. Ik wilde eigenlijk wel eerder een broertje of zusje voor hem. Had me een beetje verkeken op hoelang het zou duren. Bij hem was ik 2 maand na pil stop zwanger. Nu heb ik 1 1/2 jaar mirena gehad en zit nu in ronde 7. Dus ja dat even wennen. De natuur bepaald he....
    Ik heb vanaf vandaag ongikramp. Is begonnen na gemeenschap met mijn man vanmorgen. Hoop niet dat dit een voorbode is voor de duiveltjes. Zit er wel ruim een week voor dus wie weet.....

Groetjes en we duimen door he...Spannend he die wacht weken...

15. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar had ik me ook in vergist! met de eerste was ik na twee maanden zwanger en de tweede keer binnen een maand! Dat werd toen helaas een mk. Nu zijn we inmiddels dus een jaar verder en nog niks.. Vind het zooo spannend die dagen van mn ei tot mn nod.

Die ongikramp heb ik ook, en lage rugpijn en buikpijn. Lijkt erop dat het duidt op een komende ongi.. :( Maar zou pas volgende week donderdag moeten zijn..

16. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    waiting mommy, hoe is het met jou?

17. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik heb ook al die keren dat ik zwanger was geworden (2 gezonde jongens en 4 miskramen) totaal niets door tussen de eisprong en de innesteling. Ik voelde ook echt geen eisprong, echt noppes.

18. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    He wat lief dat er gevraagd wordt hoe het gaat.

Nou ik mag nog 3 en een half dag je wachten tot mijn NOD. Ik voel nu wel bij vlagen ongie pijn maar verder niet dan alleen wat vollere borsten. Ik heb het idee dat het niet raak is omdat ik weinig voel wat er op lijkt:x. Maar ja....als ik pas de volgende ronde zwanger ben heb ik een leuk kadootje voor mijn partners verjaar dag en anders daarna voor mijn zusje....hihi

We houden de moed er in ben heel oplettend als ik naar toilet ga. Ik had steeds wat slijm dat leek op vruchtbaar slijm de laatste paar dagen, maar vanaf vandaag kwarkachtig, maar geen roze of bruin ofzo

Ach ja wat zal ik er van zeggen :(, als jullie nog wat toe te voegen hebben...

Bedankt voor jullie meedenken:)

19. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is echt aftellen he! jij hebt toch ook donderdag je nod?
    Maar ja, soms heb je de echte symptomen pas na je posi test dus wie weet..
    Ik voel wel van alles maar dat kan ook van de komende ongi zijn, ik weet het gewoon echt niet!!:)
    Ben nu wel veel meer met alles bezig dan met de eerste. Op alle kwaaltjes letten enzo...
    Tja, het blijft wat mij betreft enorm spannend tot de ongi doorkomt of.... ik een positieve test in handen heb!!
    We houden elkaar op de hoogte, toch?!

20. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor we zitten echt in het zelfde schuitje he. Bij de eerste overkomt het je en nu zitten we overal met de neus bovenop...dat is eigenlijk een nadeel

Deel Deze Pagina