Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

@kussiex nee begreep al dat I. zelf contact had gezocht hoor. Vind het goed dat je het echt los probeert te laten hoe moeilijk ook. Geloof me... er blijven heus nog wel een tijdje momenten dat je zou willen weten hoe het gaat etc, maar wordt steeds minder. Ik heb nu dat ik het liefst niets van of over ex hoor.. meest rustig. hoor ik wel wat dan kan ik het nu naast me neerleggen, maar toch maakt het dat ik altijd weer even denk aan hem en in mijn geval boos wordt op / om hem en situatie. komt wel !!

foxy: haha wat een berichtje, j. en E en.... oke allemaal andere personen dus, had ik al door hoor. maar hihi zo komt het wel warrig over lol. Afijn jouw laatste dag zit erop. Mijn verlof gaat oorspronkelijk op 23 jan, maar doordat ik in ww zit nu al tijdje thuis helaas. heb vandaag daarom zelf moeten bellen dat wazo 23e in moet gaan en dat zou geregeld worden (krijg formulieren opgestuurd) nog 2 weken dus en dan tot 15 mei.
    morgen weer gyn dus ... spannend hoor. wel laten weten hoe het was he? ik moet 20 jan. weer en dan 3 en 17 febr. (elke 2 weken dus)

2. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Lieve allemaal,

ik kan helaas niet echt iets loslaten over vanmiddag.
    Het komt er op neer dat hij nog steeds zegt dat ik alles uit mijn duim zuig, wat ik niet anders had verwacht van hem.

Helaas kan ik mijn verhaal niet meer kwijt hier, aangezien hij mijn stappen hier volgt, en dit tegen me gebruikt in de rechtzaal nu.

Ik zal het verhaal wel even typen vanavond, en het dan even prive sturen ;) helaas moet het dan ook alleen bij jullie blijven, want zal me niks verbazen of hij doet of hij een zielige moeder is en een account heeft.
    Maar ik wil wel even tegen die malloot zeggen nog...want je zal dit vast lezen...de veiligheid van mijn meisje staat heel erg hoog! En ik zal haar beschermen met mijn leven!
    En ook al gebruik je dit nu tegen me, heb nog genoeg ook liggen voor jou...the truth...en ik zeg altijd maar...Een ieder moet een keer zijn verantwoording nemen, en zou niet graag in jouw schoenen willen staan..
    Hoe vaker je leugens verteld, des te meer je ze gaat geloven..

Dus lieve meiden...ik zal de tips die ik heb gekregen zeker ter harte nemen! en vind het jammer dat hij mij deze kans ook al ontneemt, om met lotgenoten te spreken.
    Erg jammer...zelfs dat gunt hij me niet.

Hoop dat alles voor jullie goed uitpakt, en zal hier dus echt alleen puur oppervlakkig zijn helaas.

Liefs Gummie

3. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Zeer benieuwd wat die ex van je allemaal beweert Gummie!
    En wat zielig om dit te lezen! Hij heeft echt niks te doen. Op dit soort momenten is het wel jammer dat het forum allemaal zo openbaar is.

Heel veel sterkte en we zijn via pb te bereiken hoor ;)

4. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

@ foxy

Woehoeee!!! Heerlijk zeg, eindelijk je welverdiende verlof!!! Leuk he dat verschuiven/anders inrichten, ik hou dr ook van ( al is het hier niet echt mogelijk) het ziet er gelijk heel anders en frisser uit :D Maar zoals kussie ook al zei: er lekker op gaan LIGGEN vanaaf :p :D En wat een stakers heb jij zeg :$ je bent wel erg in trek bij ze hahaa!! Gelukkig valt het bij die ene mee en blijkt ze toch een leuk mens te zijn :p Succes morgen bij de gyn!!

@ kussie

Ik wil ook nog ff een complimentje geven voor het feit dat je zelf helemaal niks van je laat horen, ik weet hoe moeilijk dat is...en dus is het een hele prestatie van je!! :D TOP!! :D Hoe is het met de hoofdpijn, gaat t al iets beter??

@ fontana

Joehoeeee lekker gek wijffieee, waar ben jee en waar blijft die foto????!! :p

@ tweetie

Ik bedoelde het ook echt niet rot meis...maar denk ook niet dat jij het zo opvat. We hebben t beste met je voor!! :D

@ gummiebeertje

Hoe is het gegaan meis?? We horen t van je, doe maar rustig aan.

@ hier

Vandaag weer lekker gewerkt, heb geregeld dat ik voortaan niet meer de zaterdag 1 keer in de 2 weken hoef te werken. Voordat ik straks weer vier dagen in de week ergens aan de slag moet vind ik het wel lekker om tot die tijd van me ventje te genieten en 2 dagen in de week vinden ze gelukkig genoeg :D Verder heb ik vorige week trouwens een hoekbank gekocht bij de Formido, een antracietkleurige stoffenhoekbank :cool: ben er helemaal blij mee heb ook gelijk een nieuw tvmeubel gekocht, kreeg over alles 25% korting dus ik dacht why not :p heb er hard genoeg voor gespaard!! Over 4 weekies wordt alles geleverd. Net lekker gekookt en vanaaf komt er een vriendin om ons weekendje weg te bespreken, we gaan namelijk eind januari een weekendje weg naar frankrijk, belgie of duitsland :D:D heb er nu al zin in!! :D

5. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

#2745 MamsVanRobin, 9 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2012
    @ gummie

Wat een klootviool zeg, gatverdamme dat er zulke wezens bestaan (helaas heeel veel) is ongeloofelijk!! Bahbah ik heb zo`n hekel aan zulke "mannen" he!! Stuur het ons maar prive, het is verstandig om hier in het openbaar niks meer over je priveleven te vertellen want zoals je ziet zijn ze ook nog zo sneu om je dat te ontnemen. En meis, als hij zo`n verleden met jou heeft en zo gevaarlijk is voor jou en je kleine meisje dan maakt hij geen schijn van kans en als het rechtstysteem echt zo absurd is dan emmigreer je gewoon. En hij kan nog zoveel leugens vertellen maar al is de leugen nog zo groot de waarheid achterhaald hem wel ;) onthoud dat maar goed. En je kan ook een groot onderzoek naar hem eisen, dan komen ze er snel genoeg achter dat het allemaal onzin is wat hij verteld en dat hij gewoon knettergek is :D Succes meis en we horen van je!!

Knuffel!!

6. kleinvisje

og gummie wat balen !!!
    lees idd graag van je op pb hoe de rechtszaak was. balen dat het niet positiever is ... en die mannen af en toe... oh grrrr gewoon geen woorden voor. zielig doen zijn ze goed in enz maar rest bah.
    zo herkenbaar.

knuf !!

enne is er idd geen mogelijkheid om niet zo openbaar te schrijven? dus wel met dit groepje maar dan meer prive zeg maar????

7. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Heeeeel leuk en druk weekend gehad, snel door gespit ga morgen op mijn gemak lezen vanaf kantoor.

Kom wel even zwaaien!! Tot morgen!

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Kunnen privé forum openen.

9. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    ja wel goed idee! maar misschien heeft hij ook een nickname hier, en dan schieten we er niks mee op :(

10. kleinvisje

.

misschien wel een idee ja
    hoe denken de andere meiden daarover?
    en hoe prive is dat, hoe werkt dat?

11. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Zo, PB's zijn verstuurd, hoop dat ik niemand vergeten ben hihi..anders hoor ik het wel.

12. Foxymama

13. kleinvisje

hoe bedoel je foxy met dan ben ik wel down als alle prive is?

14. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik ga nog even met een boek liggen op mn bedje..ff lekker ontspannen :D

Dus slaaplekker voor iedereen hier en voor iedereen die niet kan slapen...

Twinkle Twinkle Little Star - YouTube

Ta-ta !

15. Foxymama

Visje:

:p bedoelde dat als zo'n prive forum echt helemaal prive is, ik dat wel zie zitten.

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik ga vandaag wel ff eentje maken, ik ben dan zeg maar admin en moet mensen goedkeuring geven om zich aan te melden. Ik stuur iedeeeen gewoon forum per pb..

17. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen!

Pff echt een rotnacht gehad! Vanaf 3uur vannacht wakker gelegen weer, en moest om half 6 op! Moet tot 16.00 u werken. Vraag me af hoe ik dit ga overleven weer.... de kleine is héél erg druk in mn buik niet normaal! Vannacht was het echt oorlog, en lag weer te denken aan álles wat ik nog moet doen en piekeren en pffff....

Ik ga nu even proberen bij te lezen! Heb al iets gelezen.

@gummie ik ga zo je PB lezen. Belachelijk zeg. Dikke knuf!

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Zooo even bijgelezen!

@foxy oehh nog 28 dagen tot je uitgerekende datum! en eindelijk verlof! ik moet nog tot 29 februari.... ben echt al aan het aftellen!

@prive forum, jeetje hoe erg is het dat er mensen zijn die alles van je opzoeken!! Belachelijk zeg! maar idd dan maar een prive forum!!

Ik moet echt nog oefenen met wie welk verhaal schreef, moet nog namen gaan herkennen bij avatar ed haha! Nou hier is het paniek op de werkvloer (drukk) dus ga gauw verder!

19. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Dank jullie wel voor de reacties! doet me erg goed ;)

Ennuh, zo een prive forum zie ik ook wel zitten :D

20. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Hey meiden,

Sorry heb jullie al weer een paar dagen niet bijgehouden *schaam*

@Gummiebeertje, wat een L*L is die ex zeg! Zo zielig dat je hier niet eens je ei kwijt kan zonder dat het tegen je gebruikt wordt! Helaas heb ik daar wel ervaring mee. En een prive forum zou dan eigenlijk wel een topidee zijn!
    Als je wilt mag je mij ook wel pb sturen.

@De rest, sorry moest even op gummiebeertje reageren maar houdt het voor nu ook even hierbij. Heb behoorlijk hoofdpijn en moet zo even boodschappen doen. Zal vanmiddag even reageren.

Zwaai!!!

Deel Deze Pagina