Nou..ik kocht een flesje van het kruidvat. Gebruik het sinds zaterdag en wonder.. mijn wallen lijken minder, huid voelt zachter. En dan heb ik nog maar eigen merk. Ben benieuwd naar de "betere" en wat zijn dan de verschillen. Zonder dit topic had ik nooit zoiets bedacht.
Dit zijn natuurlijk gewoon optische effecten maar helemaal super toch dat het voor jou op dit moment werkt!
Hier laat ik botox in mij fronsrimpel spuiten. Ik zag de fronsrimpel van mijn moeder, tante en opa.... ze leken daardoor altijd zo nors! Dus het is blijkbaar ook nog erfelijk. Wel laat ik de botox altijd even goed uitwerken voor ik nieuwe erin laat spuiten om mijn spier tot rust te laten komen. Hoorde iets over een luie spier...... lijkt me ook geen pretje. Vraag me niet hoe dat precies zit.... In ieder geval...... mijn frons speelt kiekeboe. Soms aanwezig en vaak weer afwezig voor een maand of 4.
Dames weet niet of het hier mag. Maar iemand ervaring met een ooglid correctrice bij faceland en dan dr. Koeiman? Ik word volgend jaar 40. En het wordt tijd op de buitenboel aan te pakken
Ik mag volgende week weer. Sowieso voorhoofd en frons en wenkbrauwlift met Botox. Lippen klein beetje filler Max.1ml. Twijfel over de neuslippenplooi en Traangootbehandeling dus ga vragen wat de cosmetisch arts me daarin adviseert en ga ook eens vragen wat die arts als hij mij was nou nog meer zou laten doen dan ik tot nu toe doe. Niet om dat direct ook te doen maar uit nieuwsgierigheid en om daarna eens over na te denken.
welke faceland locatie is het? Ken 2 mensen die bij facelAnd Schiphol een ooglidcorrectie hebben gedaan en zeer tevreden zijn. Kan de naam vd arts wel vragen. deze behandeling staat ook nog op mijn renovatie lijstje als ik het laat doen ga ik alleen niet naar faceland maar naar BoerHaven. Faceland is nog best een jong en nieuw bedrijf. Met naalden vertrouw ik ze maar als ze gaan snijden ga ik liever naar een kliniek met jaren lange ervaring.
klopt je kan niet meer fronsen waardoor dat (diepe) lijntje steeds minder diep word en na een behandeling of 3 a 4 helemaal niet meer zichtbaar is. Sommigen met echt een hele diepe ernstige lijn laten er een filler in spuiten als de lijn na bijvoorbeeld een jaar nog steeds zeer aanwezig is maar ik heb dat zelf niet en mijn lijn was (is weer sinds ik gestopt was door Corona) echt wel diep ook als ik niet frons. Daardoor heb ik een boze uitstraling. Nadeel ik kan straks niet meer boos naar mijn kinderen kijken maar zoon vond dat altijd juist een voordeel toen hij nog wat jonger was. en de hoofdpijn vraag, bij mij heeft dat 100% zeker geholpen. Vooral in de zomer als ik veel fronste in het zonlicht en dat daarna niet meer kon. Had daarna serieus echt heel veel minder hoofdpijn door de combi frons en voorhoofd met Botox.
Ook 1x gedaan. Nadeel bij mij was dat daardoor het zweet toch op een andere kant naar buiten kwam en ik dus droge oksels had daarna maar meer ging zweten op mijn rug en tussen mijn borsten. Voor mij dus die niet meer voor herhaling vatbaar.
Jukbeenderen en wangen! Ik moet nog een afspraak maken maar ik dacht aan dit topic. Ga ik deze week doen. Ben benieuwd! Ik heb (nog) geen rimpels die ik wil laten opvullen maar juist wat volume!
Het is Dr. Koeiman. Ze doet ook Nikki de Jager. Ze zit in Eindhoven lees veel positieve dingen over haar.
Wat een leuk topic! Ik zou heel graag traangootfillers willen maar ben toch een beetje bang voor, ja, letterlijk alles haha. De naalden, of er niet teveel in gaat of te weinig. De zwelling erna, wat mensen ervan gaan vinden. Ik heb echt donkere plekken onder mijn ogen en traangootfillers schijnt het te verdwijnen toch? Botox in mijn voorhoofd tegen het fronsen/hoofdpijn heb ik ook over nagedacht en lipfillers begin ik steeds mooier te vinden Ik lees dus graag jullie ervaringen!
Ik ben heel erg benieuwd naar wat de cosmetisch arts jou vertelt over de traangootbehandeling. Sinds ik kinderen heb, ben ik nooit meer van die donkere kringen af gekomen en ik erger me hier iedere dag aan. Ik lijk altijd vermoeid. Ik heb een goede concealer, die uiteraard wel goed zijn werk doet, maar ik zou er graag gewoon weer uitzien zoals ik me voel zonder dat iedere keer zo weg te hoeven poetsen. Ik begreep dat dit bij sommige echt een uitkomst kan zijn, maar bij veel mensen ook nauwelijks effect heeft. Ben benieuwd wat jou hierover wordt verteld. Ik heb nog nooit iets laten doen, dus vind het ook gewoon een beetje spannend gezien het in mijn gezicht zit.
https://www.facelandclinic.com/nl/ub/traangootbehandeling/?gclid=Cj0KCQjwv5uKBhD6ARIsAGv9a-yxU5pbEU9H2ihTSBUfl2mRYiyNZ0CGEWAdFS_nP5dsPGvyKfrGPDkaAg6qEALw_wcB
daar ben ik dus te lui voor de laatste tijd Lig liever met 5 minuten langer in bed dochter brengen doe ik als spook, en met halen ben ik beeldig dan heb ik pas make up en haren gedaan
Ik denk er steeds meer over om het eens te proberen. Vind dat gefrons vreselijk vervelend. Maar hoe weet je nu of je een goede kliniek treft? Heb hier in Groningen al eens rondgekeken, maar ja, lijken allemaal wel prima