Ik word gek van de voorweeen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Haazz, 17 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Hallo!

Hier al 5 dagen last van voorweeen. Echte krampen die elkaar opvolgen en na een tijdje weer wegzakken.
    2 dagen geleden dacht ik dat het begonnen was en nu...Nouja, ik lig het weer lekker te ondergaan en hoop dat het nut heeft :(

Vorige bevalling nergens last van gehad. Met 40+1 de eerste wee en de volgende dag werd mijn dochter geboren.

Meer dames hier last van?

2. Loesje78

Loesje78 Actief lid

28 okt 2014
    396
    0
    0
    Juppp... helaas wel.

al een week...doe snachts geen oog dicht..

schijnt normaal te zijn bij een tweede zegt mn vk..

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb er hier nu al ruim 2 weken last van, dus maak je borst maar nat....;)
    Hopelijk duurt het niet al te lang meer en zijn de voorweeën niet voor niks, succes!

4. VSC

VSC Niet meer actief

Had ik ook last van en iedereen maar zeggen dat ze eerder zou komen ;) Daar had ik me dus op ingesteld maar mevrouw kwam met 40+2 en dan duren die laatste weken echt lang..

5. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Had ik ook met mn 2e en hij is met 39+6 geboren, maar nu met mn 3e helemaal niets. Heb nu juist het gevoel dat ik overtijd ga, omdat ik geen enkele voorwee heb. Nou ja, ik geniet nu maar van de rust..:)

6. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Hier sinds een paar dagen ook last van, lichaam voelt raar aan tijdens de voorweeen maar heb er geen echte last van. Ik ben benieuwd.. Ook bij de eerste niks gehad aan voorweeen.

7. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Hier ook helaas... Toch denk ik wel dat dit voorwerk nuttig is voor de bevalling straks ;) bij de eerste ook veel voorwerk gehad en lang met ontsluiting gelopen. Toen het echt kwam in 4 uurtjes gepiept hopen we daar maar op ;)

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier ook. ik hoop en smeek stiekem idd dat het zeker nut had.
    klonk als ontsluitingsweeën en de vk had wel hoop (niet onderzocht verder)
    maar van mij mag ze nu wel komen hoor. is erg vermoeiend

9. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Zo vervelend! Ik heb bij ons zoontje ook nooit voor weeën gehad, toen braken spontaan mijn vliezen met 39 weken. Bij ons dochtertje ook ontzettend vaak voor weeën gehad, zo irritant! Heb toen ook twee keer gedacht dat het echt begonnen was maar helaas helemaal niks. En nee ze deden geen fluit want met 39wkn zat nog alles dicht en kon er nog niet gestript worden. Met 39.5 lukte dit toen gelukkig wel en is de bevalling de ochtend erna begonnen. Zo killing die onzekerheid van die voor weeën. Ik ben al hard aan het hopen dat me dit keer weer de vliezen zullen breken haha.

10. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Yep! Al een week of 3 last van. Bij de eerste ook nergens last van gehad. Nu denk ik bijna elke avond, zal het nu doorzetten?? Nope.....:(

11. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Nou, dames, sterkte allemaal! Hier nog steeds last alleen minder vaak en pijnlijk gelukkig. Of misschien ben ik er inmiddels aan gewend. Heb nu ook iets van, blijf nog maar even zitten tot die uitgerekende datum. Dat onzekere gedoe, pffff.

12. stefani

stefani Lid

15 okt 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Groetjesook heel erg last van voor weeien .
    Dagt ook elkekeer het gebeurt maar nee.
    Slapenloze nachten somige dagen gaan beter dan andere
    Somige doen egt veel pijn. Hou het dan bijna niet meer .
    Al paar keer na ziekenhuis geweest maar ze zorgen bij mij niet voor ontsluiting
    Groetjss[/B]

13. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Bij mijn eerste heb ik dat ook 6 weken lang dagelijks gehad... Mijn advies, ga douchen als je het weer hebt! Bij mij zakte ze daar snel van weg. Dat ze beginnen kun je niet voorkomen, maar je kan het wel qua duur beperken!

14. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Wij hebben zaterdag een zoon gekregen. In 3 uurtjes was hij er ongelofelijk snel, wel erg veel last van naweeën dit gun ik niemand... Wat een pijn geeft dit zeg. Gelukkig een gezond en tevreden kind :)

Deel Deze Pagina