Probeer het eigenlijk heel rustig te houden de laatste dagen. Ik heb gewoon ook een sport van pijn in mijn buik. Staat zo strak is echt niet normaal! Pffff Hoe gaat jet met jou?
Jazeker!!! Pff wij moeten nog 😛😛😛 Hoe gaat het met jou? Lukt alles een beetje? X
Ja hier gaat alles super! Morgen mijn laatste dag kraamhulp. En dan had ik nog een extra dag ook. Mette doet het echt heel goed en is super tevreden.
Fijn dat het zo goed gaat Sparky!! Klinkt alsof je heel erg genoten hebt van je kraamtijd. Vooral fijn dat je meisje het zo goed doet! Menneh, bedoel je met strakke buik, dat je meer harde buiken hebt? Hoe voel je je verder? Bij mij is het momenteel redelijk rustig in mijn buik. Een buurvrouw zei gister dat ze aan mijn gezicht zag dat het niet lang meer gaat duren, ze moest eens weten Verder druk met nog wasjes weg werken, laatste dingetjes doen. Ik begin het nu wel heel spannend te vinden, vanmorgen was ik al om 6.00 uur wakker, ik denk van de spanning. Nog maar 2 dagen!
Ja klopt heel strak en veel harde buiken, ook als ik rustig zit! Haha herken zoveel: ben ook druk nog met wasjes... Was al half 6 wakker 😳😳 begin nu ook echt wel nerveus te worden. Vanavond lekker bbqen, morgenavond een makkelijk verteerbare salade en dan hopppaaaa. Zou wel echt teleurgesteld zijn als er dinsdag geen plek is.... Spannenddd nog 2 nachtjes hihi
Jeeeej, we zijn weer onder de levenden Met onze zoon gaat alles prima, het is een stevige vent van 4435 en 54,5cm bij geboorte. De bevalling is op zich wel goed gegaan, op een enkele hechting na. Wel hebben ze mij twee keer verkeerd geprikt bij de ruggeprik, deze heb ik uit eindelijk ook niet gehad omdat het niet lukte deze te plaatsen. Hierbij hebben ze tweemaal mijn hersenzak geraakt waardoor ik dus hersenvocht lek en zodoende alleen maar plat kon liggen en elke keer als ik recht op kwam ik met zenuw/migrane pijn in mijn hoofd had. Twee keer een bloedpatch gehad maar ook deze is twee keer mislukt. Voor als nog gaat het sinds vandaag wat beter ivm medicatie, voor de rest is mijn kraam tijd een ware hel geweest. Als ik van te voren geweten had dat dit zou kunnen gebeuren had ik het niet gedaan (de ruggeprik dan). Sparky, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Maantje, ik hoop dat het snel dinsdag is! Ook bij 2 cm ontsluiting kunnen ze vruchtwater breken, hebben ze bij mij ook gedaan. Menneh, ook voor jouw hoop ik dat de dagen snel gaan!
Welkom Britt! Moli, fijn dat alles goed gaat met je zoontje! Ik schrik wel van je verhaal. Ik wil zelf graag een ruggenprik, en als ik dan zoiets lees, vind ik dat heel beangstigend. Weet jij ook waar het door komt dat ze tot 2x toe mis hebben geprikt, heeft dat te maken met jouw lichaam, of was het misschien een arts in opleiding? Gelukkig komt het niet veel voor, maar ik vind het wel heftig! Wat moet het moeilijk voor je zijn geweest. Hoe lang blijft zo'n wond nog open, of is het nu al dicht? Hopelijk knap je snel op!!
Maantje, nee het heeft niks met mijn lichaam te maken, deze dingen gebeuren en horen bij het risico van het nemen van een ruggenprik. De arts heeft "gewoon" twee keer te ver geprikt waardoor ik twee gaatjes had/heb. Voor als nog zijn de gaatjes nog niet dicht dit kan nog zeker 1,5 week duren.
Ik vind het toch wel apart hoor.. ik heb het even opgezocht maar de kans dat het gebeurd is minder dan 1,5%, typisch dat het bij jou dan 2x gebeurd is, vraag me toch af waar die arts mee bezig is geweest! Ik wens je heel veel sterkte, zal niet meevallen
Maantje hoe laat moet jij je morgen melden? Ik om 6:15 bellen en dan direct vertrekken 😛😛😛
Nou sparky, lijkt tot nu toe op die van jou. Heb eerste tabletje gehad en om 11:45 krijg ik weer een onderzoek. Hoeveel tabletten waren er bij jou nou nodig? Thanx Moli ☺️☺️ Zo spannend! Ben benieuwd hoe het met Maantje is 😛
Voor de tweede keer tablet gehad, volgende check is rond 16:15! Grrr ze wil er volgens mij niet uit... Maantje ligt volgens mij al met een baby'tje in haar armen 😛😛😛
Sparky kreeg juj wel een beetje kramp er van? Want ik voel echt niets. Alleen harde buiken die echt niet pijnlijk zijn...