Hier kijkt zoon vooral peppa big en brandweerman Sam. Zijn wel redelijk te doen. Alles wat ik niet leuk vind klik ik direct weer weg en op niet geïnteresseerd. Dan komt ie niet weer voorbij. Had laatst wel een filmpje van peppa big die ontvoerd werd door Batman ofzo. Ook maar gauw weggeklikt. Hij heeft een periode juf roos gehad. En een periode zandkasteel (die vond ik wel irritant, maar geen kwaad kunnen). Oww en hij kijkt graag naar die irritante knutselfilmpjes van Zappelin. En die Nienke die echt niet kan zingen. Tv kijkt hij vrijwel niet, zet af en toe baby tv aan. Dan weet ik zeker dat er niks voorbij komt wat ie niet hoeft te zien. Ik zet tijdsns het koken dvd’s van Lotte en max aan. Is met babygebaren, voelt weer verantwoorder. Haha. Hij vindt het erg leuk.
De Boterhamshow vind mijn dochter vreselijk. Het duurt ook best lang....mijn dochter wil dat ik dan meteen een ander filmpje opzet. Verder vind ik Peppa Big echt vreselijk met dat stomme gelach de hele tijd om niks. Igam Ogam vind ik ook stom. Inderdaad is het meisje eigenlijk heel vervelend en "stout". Wat ik wel erg leuk vind is Shaun het schaap. Super grappig! Die Engelstalige filmpjes op Youtube kijkt dochter hier ook vaak. Ze heeft leren tellen in het Engels, de kleuren kent ze ook in het Engels en allerlei woorden. Ze weet ook echt wat het betekent. Bijvoorbeeld het versje: Johnny, Johnny. Yes Pappa, Eating Sugar. No Pappa. Open your mouth. Haha. No!
Oh die Johnny Johnny zo schattig als dochter van 2 dat zingt Peppa en Masha vind ik leuk George met zn dino Tip de muis grr zo irritant gezeur vooral die moeder. Nu kijkt dochter iets over een buitenaards wezentje Sam is ook niet echt leuk. Kikker nooit leuk gevonden.
Ik heb een hekel aan alles op baby tv (behalve Billie en Bambam) gelukkig is dochter die fase nu een beetje voorbij en kijkt ze nu meer zappelin. Op zappelin heb ik een bloedhekel aan de zangeres die de kinderliedjes zing. Ze doet in werkelijk elk liedje alsof ze Maria Carey is met haar uithalen en trillende stem. Ik denk dan het hele liedje "alsjeblieft geef haar een nekschot". Voor de rest vind ik nog niet zoveel programma's waar ze naar kijkt heel vervelend. Dat gaat straks nog wel komen met Dora en Sponge Bob.
Bumba! Ik ben blij dat die fase over is hier want brrrr, nonnie bumbalu Bibaboerderij. Die stomme koe die altijd weer iedereen laat schrikken, lukt altijd en dan met die vieze hoge stem SORRYYYY HOOOORR. De boer die niets mag van zijn vrouw, alleen maar werken en stomme klusjes doen. En die big die altijd maar zo’n irritant stemmetje heeft. Die muts op Zappelin inderdaad, die kan gewoon niet zingen. En dan van die vieze harde krullen, bah. Zandkasteel. Zo’n raar programma is dat... twee kinderen die bij een vreemde man wonen die zich dan koning noemt.
O, ik vind Nienke (die zangeres van zappelin) juist heel leuk. Vind dat ze het leuk doet ook met de kindjes.
Je bedoelt Nienke! Ik zeg altijd tegen mijn vriend 'volgens mij is ze nooit ongesteld, want ze is altijd irritant vrolijk', maar mijn dochter vindt het wel leuk. Die pianist zit er altijd bij alsof het een verplichting is om zijn baan te houden
ja nienke!!! Mijn dochter vind haar ook leuk en ik dus echt niet. En die pianist is de man van mijn kleuterjuf van vroeger haha!
Dat valt toch wel mee? En ik ben zowel kritisch als muzikaal. Ze heeft aan het conservatorium gestudeerd en is zangdocent. Lijkt me dat je wel íets kunt dan.