Mijn vader heeft sinds 2 weken een bovenprothese. Nu had ik voor hem de nota ingedient bij hun zorgverzekering de @gis. Hij heeft een tandarts verzekering die vergoed tot 500,- euro. Nu had bij een rekening gekregen van de tandarts van 366,10 en hij heeft maar 300.10 vergoed gekregen. Bij alle tanden en kiezen die getrokken zijn moet hij een eigen bijdragen betalen. Dit kan toch niet? Wij zelf zitten bij een andere zorgverzekering en die vergoeden alles tot 500,- euro. Ik kan er nu niet meer over op bellen want ze zijn alleen op werkdagen van 8.30 tot 18.00 uur bereikbaar.Dus hopelijk kan iemand hier mij helpen...
Misschien vergoed agis voor bepaalde behandelingen maar een x % of is hij al eerder dit jaar naar de tandarts geweest? Volgens mij vergoed agis nooit volledig 100%
Dit, de meeste zorgverzekeraars vergoeden maar 70% of 75% tot een bepaald bedrag. Tenzij het een collectieve verzekering is deze hebben meestal hun eigen regels.
vgz 80 procent tot 500 euro dus als ik een rekening indien van 100 euro vergoeden hun 80 en ik moet 20 euro betalen en dat dan tot 500 euro daarboven moet ik de hele rekening zelf betalen
Wat u vergoed krijgt 500,- per kalenderjaar De Tand Compleet vergoedt maximaal 500,- per kalenderjaar voor de tandarts, kaakchirurg, centrum voor bijzondere tandheelkunde, tandprotheticus of een mondhygiënist. U krijgt vergoed: 100% voor consulten en preventieve mondzorg bij de tandarts,mondhygiënist of tandprotheticus 75% voor overige behandelingen zoals vullingen en kronen of implantatengezamenlijk tot maximaal 500,- per verzekerde per kalenderjaar U betaalt zelf:volledige narcosetandheelkundige verklaringniet nagekomen afspraakgedeeltelijk voltooid werkuitwendig bleken en aanvullend onderzoekbehandeling van snurk- en slaapstoornissen Wat kost een tandartsbehandeling in 2014? Tandartsen werken in 2014 weer met vaste tarieven. De tarieven zijn landelijk afgesproken. Het maximumbedrag dat we per jaar vergoeden is afhankelijk van uw aanvullende tandverzekering.Bekijk de landelijk vastgestelde tarieven. Wat u zelf moet regelen U kunt zonder verwijzing naar een tandarts,tandprotheticus of mondhygiënistVind eentandarts, kaakchirurg, centrum voor bijzondere tandheelkunde, tandprotheticus of een mondhygiënist Zorggids. Vind een zorgverlener Agis helpt u met zorg Vindt u het moeilijk om de juiste zorgverlener te vinden, neem dan contact op met onzezorgcoach. De zorgcoach helpt ook bij wachtlijstbemiddeling, regelt een second opinion, en geeft u kwaliteit van zorg. Online aanmelden Snel en makkelijk aanmelden voor een zorgverzekering. Direct aanmelden Declareren Moest u zelf afrekenen bij de zorgverlener? Stuur ons een declaratie en u krijgt (een deel van) dit bedrag terug. Declareer uw rekening Polisvoorwaarden Wilt u alle vergoedingen in één overzicht hebben? Download hier de polisvoorwaarden in PDF. Polisvoorwaarden Agis maakt deel uit van Achmeadisclaimersitemapprivacy statementAgis helpt u met zorg url=http://www.agisweb.nl/Voor_Consumenten/Verzekering/Zorgverzekering/vergoedingen/Tandarts_en_mondhygienist_vanaf_18_jaar]Tandarts en mondhygienist (vanaf 18 jaar) - Agis Zorgverzekeringen[/url]