Ik heb een pauze ingelast in het ziekenhuis na mijn miskraam dmv clomid, 5 jaar geleden werd ik en bleef ik zwanger dmv acupunctuur gezond eten bewegen dus op de natuurlijke manier. Sinds 3 jaar actieve wens voor een 2e kindje. Ik heb fertiliteitsmassage ingepland staan en acupunctuur. Heeft er iemand ervaring met fertiliteits massage? Momenteel veel stress door andere redenen maar ook door de miskraam en uitblijven van eisprong (pcos)
Ik ga eventjes mee volgen, ik ervaar op het moment ook enorm veel stress. Dus ik ben benieuwd hoe zo'n massage invloed kan hebben
Ik ben ook wel benieuwd en vooral hoe je kan weten wat betrouwbaar is. Of moet je je daar maar gewoon aan overgeven?
Ik ben 3 keer op de natuurlijke wijze zwanger geworden zonder hulp, en een keer dus met medicatie. Ik heb vandaag na een lange tijd weer acupunctuur gehad en ik merk dat ik beter in mijn vel zit momenteel erg moe maar een fijn gevoel hierdoor heb ik minder stress. Fertiliteitsmassage ben ik ook benieuwd naar en ik kijk er ook naar uit eerlijk gezegd, het is ook dat je voor je eisprong gaat, goed voor de doorbloeding, baat het niet schaadt het niet proberen waard denk ik
Fertiliteit massage kun je ook zelf doen. Genoeg YouTube filmpjes. Sowieso is het prettig ook als je last van je darmen hebt. Accupunctuur vond ik ook fijn. Alleen beide geen succes bij mij. Althans wel na TP kortdurende zwanger geraakt tijdens accupunctuur maar geen blijvende zwangerschap. Het los laten van stress door ontspanning op welke manier dan ook is sowieso bevoordeling natuurlijk, dus lekker doen.
Ik heb geen PCOS. Maar ik ga zelf al een tijd naar een osteopaat ivm rugpijn en darmklachten, die zorgt er voor dat al je organen weer op de juiste plek in de juiste vorm zitten en alles goed mee beweegt. De laatste keer gaf ik onze kinderwens aan en toen heeft hij extra aandacht aan mijn baarmoeder los masseren besteed en ik was die maand zwanger, helaas bleef het niet plakken, maar ik denk echt dat het baat heeft dat alles van binnen uit ook goed werkt. Succes
Met acupunctuur en acupressuur merk ik dat ik echt veel beter in m'n vel zit. Pijn van menstruatie, of eisprong of IUI ebt meteen weg. Het heeft nog niet tot een zwangerschap geleid maar het bespaard me een hoop medicatie en in bed willen liggen.
Nou lieve dames, ik heb de massage gehad maaar ik denk dat ik niet bij de juiste persoon was het was iets met yoga en meditatie en een beetje aaien over de buik en rug. Dat wordt geen tweede keer een erge tegenvaller dus… acupunctuur was veel fijner gevoel.. zelf massage doen zoals hierboven genoemd is beter denk ik