Bij de AH zijn ze 1 plus 1 gratis vanaf morgen. Weet niet hoeveel er in de zakken van de Aldi zit maar als je van beide 2 pakt bij de AH ben je €2,88 kwijt. ( wortel/ui 500 gram per zak/ aardappelen 600gram per zak)
Ohh dat is wel fijn! Wij hebben helaas geen slagerij op dorp.. wel een boerderijwinkel, maar die zijn best duur. Dan heb je wel streekproducten, maar die ruimte hebben wij niet om daar wekelijks wat te halen.. De jumbo aanbieding scheelt ook niet veel van de normale prijs eigenlijk, maar de euro weken vind ik wel fijn.
Bij de aldi is het 1kg per zak. Vind dat zelf ook de lekkerste verhouding, dus 1 kg wortel en ui gemengd en 1 kg aardappel
Ik heb dit filmpje voorbij zien komen. Dit hoeft natuurlijk niet altijd het geval te zijn, maar ik zal het eens uit testen
Tip: vlees&vega op Facebook en via daar naar hun website. Ik lees alleen maar goede dingen en mijn 1e bestelling is onderweg.
Waar vind je de goedkoopste Gelderse rookworst die nog lekker smaakt? De ah heeft de prijs bijna verdubbeld
In het verleden heb ik wel eens rookworst van Gwoon gekocht omdat de Unox op was, smaakte verrassend genoeg echt lekker. Maar ik heb geen idee wat die tegenwoordig kost.