Ieder jaar gaan we met een groep van ongeveer 20 vrienden een weekend weg. Nu mogen wij het de volgende keer organiseren. Wie heeft er tips voor leuke activiteiten met zo'n groep?
Wij gaan elk jaar met z'n allen een weekend weg en elk jaar gaan wij een middagje laser gamen. Zo leuk met z'n allen! Iedereen even fanatiek.
Speurtocht/dropping en dan uitkomen in een kroegje of een grand cafetje voor hapje en drankje? Een dagje zeilen of varen, waterfietsen. Weet niet welk seizoen jullie weg gaan.
solex rijden scooter rijden in de heuvels van valkenburg kanooen wij gaan morgen weg met de vrienden, ben benieuwd wat we gaan doen, tis namelijk altijd een verassing.
quat rijden, Klumpie varen (hebben we ooit eens gedaan, is een bootje in de vorm van een klomp.. erg lache, maar waar weet ik niet meer), kleiduiven schieten, mountainbiken, klootschieten, oud hollandse spelletjes (kersenpit spugen, kinderwagenrace, dat soort dingen.. Kun je heel goed zelf organiseren), een creabea workshop (wij hebben ooit eens herfstmanden gemaakt van bijna allemaal natuurlijk materiaal, zodat de mand buiten kon staan)..
We gaan altijd in september. Het is voor de anderen ook altijd een verrassing. Zelfs de organisatie maakt zich pas laat of helemaal niet bekend. Leuke tips allemaal. Ik zoek er nog meer. Wat hebben we al gedaan: midgetgolf, waterfietsen, boogschieten, ligfietsen, pitch&put (soort golf), railbike, kleiduiven schieten, huifkartocht, pottenbakken, oudhollandse spellen, bowlen, portret schilderen, steppen. Veel gedaan dus, dus keuze wordt steeds lastiger.
nou wij hebben gisteren getandemfietst ofzo iets. In ieder geval fietsen op een tandem en dan terasjes pikken. Was echt wel leuk, daar waar wij waren kon je ook boeren golfen, boerenspellen, solex rijden enz enz
Misschien leuk om ergens een overnachting te boeken, en dan een workshop koken te doen, en de dag erna lelijke eend rijden of solex. Dit hebben wij toevallig pas laatst gedaan met mijn werk en was super.