Is het normaal? s morgens om 7 uur dronken thuis komen van het stappen in adam?

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Muisman komt om 7 uur thuis van het stappen. negeert de kleine , ploft meteen met een FLINKEEEE alcohol walm om zich heen. alles stinkt boven (BAH)

dit komt wel eens meer voor dat hij pas zo laat thuis komt. Maar ik vraag me af of dit normaal is. Ik krijg er altijd een naar gevoel van en dacht altijd dat alles rond 4/5 uur dicht gaat.. met taxi hierheen is maar 20 minuutjes......

hopelijk kan iemand mij even steunen want voel me een beetje naar :(

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Tja, ieder zal zo zijn eigen ideeën hebben van wat normaal is. Ik kan je wel zeggen dat IK het niet normaal vind en het ook niet zou tolereren in onze relatie.

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hmm.. Sja. Of het normaal is weet ik niet. Maar die van mij is ook wel eens rond 6 thuis hoor, heel af en toe. Nu moet ik wel zeggen dat alles hier wel later dicht gaat. Maar als jij er een vervelend gevoel bij hebt praat je er toch met hem over (als hij weer nuchter is;))

4. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Nee sorry ik vind het niet normaal. Dat zou hier niet gepikt worden..

5. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ik vind het niet normaal. Weet niet hoe oud Muisman is? Maar als hij te dronken is om onze dochter gedag te zeggen zou ik echt not amused zijn!

Broertje van mn vriend (18) komt ook regelmatig om 7 uur thuis. Na het stappen nog wat eten etc. Maar voor een vader vind ik dit not done, mits je hier samen goede afspraken over hebt gemaakt!

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier was manlief ook laat thuis.
    Maar niet dronken en heeft eerst nog even gekletst voordat hij toch maar even ging slapen nog.

Vind het niet zo heel erg... Maar ik heb wel een hekel aan dronken mensen... Dus daar zou ik dan niet zo blij van worden.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    In grote steden is er altijd wel iets waar je nog terechtkan na 4-5uur hoor... Ik ben zelf ook wel eens om 7uur thuisgekomen!
    Ik zou er geen problemen mee hebben als het niet te vaak gebeurt.

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    uh.. zes uur tikte wij vroeger wel eens aan hoor.. stappen, shoarmaatje... maar ik zou het nu ook niet meer zo leuk vinden als mijn vent dat deed (waarschijnlijk uit jaloezie hihi)..

ik zou gewoon vragen hoe en wat..

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik weet niet precies hoe het in Amsterdam is, maar hier in Leiden ligt het eraan of je de eigenaar (of degene die die avond moet afsluiten) goed kent. Ik blijf ook wel eens tot na sluitingstijd hangen in een kroeg (mits er natuurlijk gezellig mensen overblijven, haha) en ben dan rond 6.00u thuis. Maar dat komt dan omdat ik zelf besluit dat het tijd is om naar huis te gaan. De volgende dag op facebook zie ik dan wel hoe lang de rest nog is doorgegaan. Maarja, die hoeven niet na 1,5 uur alweer op om de luier te verschonen en pap te maken voor een kleintje, hihi.

Overigens let ik wel op de hoeveelheid alcohol die ik drink en drink ik tussendoor en aan het eind veel water. Anders zou ik nooit na 1,5 uur slaap alweer iets kunnen doen. M'n vriend geeft de pap dan en speelt met ons zoontje tot z'n eerste slaapje en daarna neem ik het weer over. Dit gaat uiteraard allemaal in goed overleg.

Dus: ik vind 7.00 uur thuis niet heel vreemd ofzo. Geen idee ook hoe lang het duurt om rond dat tijdstip een taxi te krijgen...

10. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hmm ligt er een beetje aan.. Als het niet al te vaak gebeurd vind ik het niet zo'n probleem.
    Ik denk altijd maar zo: Ach hij heeft weer lekker even een leuk avondje/nachtje achter de rug en vanmiddag is ie weer van ons :D.

Ik ga ook nog wel eens te stappen en als het aan mij ligt kom ik ook pas rond dat tijdstip thuis maar ik zorg altijd dat ik op een 'normaal' tijdstip thuis ben anders voel ik me schuldig tegenover man en kind. Waarschijnlijk hebben mannen daar niet zo'n last van ;)

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Weet niet hoe het in Amsterdam is maar ik was vroeger regelmatig nog later thuis.
    Maar je maakt je druk over wat hij die laatste uren heeft gedaan? Kan je toch gewoon vragen.

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

In Adam kun je 24/7 stappen!

En ik vind het nog vroeg voor mijn zoon er was kwam ik zelfs wel eens om 12 uur terug na het stappen in Adam!

Als mijn man dat nu zou doen zou ik het niet leuk vinden maar meer omdat ik dan jaloers ben omdat ik dat ook wel zou willen doen :D

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    leuk toch dat hij een leuke nacht heeft gehad?

ik zou het leuk voor mn man vinden als hij een gezellige nacht zou hebben met vrienden in de vorm van op stap gaan!

enne wat had hij moeten doen , met die alcohol walm om jullie kindje staan??

14. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Zelf zou ik het niet echt leuk vinden als mijn man om zo'n tijd dronken thuis zou komen.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee niet leuk nee , maar ja, tis nou al gebeurt toch?
    lekker zn roes laten uitslapen en daarna maar ff praten!

16. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ikzelf zou het geen probleem vinden als het af en toe gebeurd.

Maar mijn vriend zegt hier, nee dat kan echt niet, waarom moet het tot zo laat, je hebt je vrouwtje toch thuis. :D

17. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hmm als het vaker gebeurd, ik kan me er niets bij voorstellen trouwens haha maar ik zal wel ouderwets zijn ;) wij gaan nooit uit alleen uit eten ofzo...

18. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja de middag is dus niet van ons zoals iemand net zei .. Hij ligt denk ik nu tot een uur of 5 in zijn nest tot niks in staat ... Dat vind ik gewoon niet leuk als je Een gezin hebt :(

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    In Amsterdam is 24 uur per dag wel iets open, dus qua tijd kan het kloppen. Of ik het normaal vind, is een andere vraag... Zo laat thuiskomen oké, stomdronken thuiskomen niet oké en kleine negeren al helemaal niet oké. Ik bedoel hij mag best weg, maakt me ook niet uit hoe laat hij dan thuis komt, mag van mij ook wel iets drinken. Maar er is een verschil tussen iets drinken en dronken thuiskomen... En dat je je kind dan ook nog eens negeert, nee dat zou ik niet tolereren. Kleine zal niet snappen waarom papa zo doet...
    Maar goed dit is mijn bescheiden mening hierin. :)

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier is de regel als zoiets voorkomt: 's avonds een vent, 's ochtends een vent. Dan gaat hij of ik die avond maar heel vroeg naar zijn/mijn bed, maar de kleine hoeft niet te "lijden" onder zijn of mijn escapades. ;)

Deel Deze Pagina