Hallo! Mijn zusje woont in Engeland en heeft in de logeerkamers lampen op de nachtkastjes staan die reageren op aanraking. Bij 1x aanraken gaat het licht heel zacht aan, 2x iets feller etc. Kent iemand deze lampen en waar zou ik die hier kunnen kopen? Bedankt!
Ik heb ook zulke lampjes op de nachtkastjes staan. Al weer wat jaartjes maar heb ze destijds bij de Leenbakker gekocht.
Fatboy heeft ze ook.. Wel,wat duurder dan de gamma en de karwei vrees ik (Maar.. Ook hipper model natuurlijk) Mijn moeder had die dingen al 15 jaar geleden denk ik... Heel handig!
Ik heb ook van die nachtlampjes. Best mooi met vierkant melkglas. Waren toen in de aanbieding bij de Kruidvat.
Wij hebben bij Ikea ooit een lamp gekocht voor boven de eettafel die je kunt dimmen door de stang aan te raken. Ik weet dus niet of je nog meer soorten lampen daar hebt waarmee dit ook kan?
wij hebben er 1 van de Gamma (jan des bouvrie). Wit melkglas, onderkant aanraken ( 3 standen). Was niet duur vonden wij!
Had ze wij zijn vorige week nog wezen kijken want wij hadden er 2. Helaas was er 1 kapot gegaan maar hadden ze de lampen niet meer.
Je kan beter vragen waar je ze niet kan kopen. Eigenlijk iedere winkel die lampen verkoopt heeft wel een aantal met touch functie erop.
Wij hebben ook die van de IKEA, waarbij je de stang aan moet tikken. Ik vind het mooie lampen! Weet natuurlijk niet of ze nog gemaakt worden. Misschien kan ik een plaatje vinden.