Ik maak me toch een beetje zorgen omdat ik niet herken van m'n vorige zwangerschap. Maar ik heb vooral s'avonds erg last van aanhouden pijn/steken in m'n libkerzij/onderbuik. Dit is meestal volgende dag weer over maar nu dus niet en blijft het aanhouden. Is het nou bandenpijn of is het verstandig om toch even mijn VK te bellen
Het klinkt inderdaad als bandenpijn/groeien van de baarmoeder. Je kunt uiteraard je verloskundige bellen maar ik betwijfel of ze iets voor je kan doen met dit termijn.
Ik ben morgen 5 weken zwanger. Afgelopen zondagmiddag had ik een tijdlang krampen en steken in mijn onderbuik maar na ongeveer een uur zakte het weer af. Nu heb ik sinds een uur steken in mijn onderbuik en aan de zijkanten, af en toe echt heel pijnlijk. Ik herinner me dit ook niet van mijn eerste zwangerschap en hoop zo dat het het groeien is.. Ik denk dat je op je gevoel af moet gaan, als je het niet vertrouwt of je je onzeker voelt, dan gewoon de vk bellen!
Ik heb de VK gebeld en omdat ik nog vroeg in m'n zwangerschap zit kan het ook de banden zijn. Maar omdat k aanhoudende steken blijf houden denken ze aan een blaasontsteking. Dus morgen mn urine inleveren. Zolang er geen bloedverlies erbij zit is het goed. Maarja bij m'n eerste miskraam had ik ook geen bloedverlies en alle zwangerschapssymptomen maar was wel fout dusja die onzekerheid heb k nog. Maar blijft het aanhouden krijg k met 7wkn een echo
Urine is getest, heb geen blaasontsteking. Pijn blijft erg aanhouden vooral nu ook krampen erbij. Maandag bel ik de VK op aangezien me dit heel erg onzeker maamt
Hè wat vervelend. Is het een constante pijn ? Of bij vlagen? Als je het echt njet vertrouwd of meer pijn krijgt zou ik direct nog bellen.
Het was een constante pijn, dat is nu inmiddels in vlagen geworden, en soms een dag er tussen zitten dat ik nergens last van hebt. VK houdt het toch bij stress. Gezien m'n omstandigheden met familie rtc