Ik had een bericht op mijn overheid waarin stond dat ik geld terug krijg, dagtekening 10-6. Nog niks gehad en ook nog geen brief per post. Gek dat het per persoon zoveel verschilt wanneer je het krijgt met dezelfde datum van dagtekening. Ik heb ING.
Hmm lees dat sommige met dagtekening 17 juni het vandaag al hebben gestort gekregen. Ik Helaas nog niet..(rabo)
Brief ontvangen op mijn overheid op 9 juni met dagtekening 17 juni. Gisteren (16e) stond het er al ochtends op!
Hier nog niks binnen...hoop dat het alsnog vandaag binnen komt, maar heb z'n gevoel dat het volgende week pas word. Dagtekening 17 juni rabobank
Hier vanochtend de brief binnen gehad, dagtekening was nog steeds 21 juni. Net gekeken op de bank en het staat er gewoon al op. Had 3 maart aangifte gedaan.
hier vandaag dan eindelijk ook de brief met beide dagtekening 21 jun. keek op de bank stond er beide vanochtend vroeg op (rabo) heel fijn was heel erg nodig!!!!!
Nog meer mensen die vroeg aangifte hebben gedaan en tot op heden nog niks hebben ontvangen? Op zich heb ik het niet nodig. Gaat direct naar de spaarrekening, maar ik heb het nog nooit zo laat gehad en ga mezelf nu afvragen of het wel goed is gegaan en of ik überhaupt nog wel een brief ga krijgen voor de eerste van juli
Ja ik. Tenminste, 31 maart aangifte gedaan en geen bericht maar vorig jaar kreeg ik ook pas 19 juni bericht met dagtekening 26 juni. Gewoon afwachten dus...
Ok. Dus kan dus gewoon dat het echt pas einde van de maand komt. Nou dan wachten we gewoon nog even af.