Albelli heeft weer een 1+1 actie op fotoboeken. Code 2F1NL geldig t/m 25 juni. Nog twee andere tips: Online aan kopen via Ippies.nl doen en dan doorklikken naar diverse web shops. Met de gespaarde punten kan je Bol.com bonnen 'kopen' Jeanscenter nieuwsbrieven hebben een link waarmee je extra punten spaart, 5 punten per nieuwsbrief. Bij 100 punten krijg je een 5,- voucher, deze zijn te combineren en mogen ook op sale artikelen. (Ik spaar zo 50,- korting bij elkaar ieder jaar. )
Hoe heb je dit gedaan? Ik krijg het niet voor elkaar hoor, en heb alle codes ingevuld en precies hetzelfde in het mandje
Het werkt via de website (niet de app) en je originele waarde moet boven de 35 euro zijn... Misschien hebben ze de codes inmiddels geblokkeerd? Oh en op de factuur rekenen ze de totale korting op de originele prijs, die zie je niet in je winkelmandje, zie de afbeelding voor mijn winkelmandje...
Inderdaad. In mijn winkelmandje had ik 16 euro korting, op de factuur ruim 50 euro. En dankjewel voor de tip!
Bedankt voor de tip. Heb gelijk een giftpack gekocht voor een verjaardag. En een autoparfum die ik al lang wou maar te duur vond. En gelijk 2 x van die luxe handzeep
Via de site van natuurmonumemten kan je nu gratis vlinder en bijenbloemenzaden bestellen om langs fietspaden etc te strooien. Hier net een pakket besteld en straks naar het tuincentrum om nog wat vlinder en bijenzaden te halen. We planten ze hier naast het fietspad in de berm. Wat meer kleur in de wijk en aantrekkelijk voor de bijtjes en vlinders.