o nee dat klopt niet helemaal.... ik wordt gek van me buren! Sinds 2/3 dagen hebben buren van mij de babyfoon 24 per dag aan staan! Op zich niet erg... maar hij stoort op onze babyfoon. Het gevolg... wij horen onze kleine meid niet maar horen de gesprekken tussen pappa, mamma en hun 2,5 jarig kindje... Van het weekend bleek dat hun ons dus ook kunnen horen want we hoorde ineens door de babyfoon "zo kan dat k*tkind niet gewoon gaan slapen! Nog ff en ik ga naar de buren om te vragen of ze dat ding niet uit kunnen zetten" Nou ik was in alle staten! Zou Maricha nou huilen, had ik het kunnen begrijpen.. maar ze was gewoon lekker aan het brabbelen in d'r bedje terwijl wij 24 uur per dag alles horen wat er bij hun wordt besproken en gedaan. (heb echt het idee dat ze meerdere babyfoons op meerdere plaatsen hebben) En los daarvan... ons meisje is bijna 6 mnd hun kindje is 2,5 jaar! Wie zullen er nou eerder een babyfoon nodig hebben! Hun kindje kan aangeven als er iets is (is echt heel welbespraakt) ons meisje nog niet! Heb al geprobeerd om de babyfoon op een andere zender te zetten, dat gaat 2/3 uur goed en dan verzetten zij hem ook ineens... Wordt er zo moe van! iemand tips?
Denk toch een andere babyfoon kopen die dect is.... dan kan je niet op die van een ander meeluisteren en vind hij automatisch het bijpassende kanaal wat bij jouw babyfoon hoort...
Jeeetje ik kan me voorstellen dat het echt heel vervelend is.... Misschien moet je toch even met de buren gaan praten, geen verwijten maken, maar gewoon zeggen dat het voor beide partijen vervelend is. En misschien met elkaar afspreken op welke frequentie je gaat zitten
Met een dect babyfoon zou je dit probleem toch juist niet moeten hebben? Daar staat toch bij dat ze niet storen op andere babyfoons? Misschien dan toch even bij de buren aankloppen?
het probleem bij ons en de buren achter was was dat zei hem beneden uit deden zetten als de kleine uit bed was en pas weer aan als de kleine lag te slapen. Hij zocht dan automatische die van ons op waarschijnlijk want wij hoorde hen dan gewoon hun gesprekken in de babykamer enzo. Hun houden hem nu standaard allebei aan of uit. Als je zo'n problemen hebt als nu zou ik deze op marktplaats gooien en een andere aanschaffen
hier ook gehad toen mijn zoon baby was.... en hoorde daar dus ook alles op..... maar ik gebruik m nu bij onze kleine meid en niks meer van de merken...... miss idd duurdere kopen, en anders met je buren praten.....
dan is ie waarschijnlijk niet dect en zou ik als ik jou was philps hierop aanspreken of in ieder geval de zaak waar je de babyfoon gekocht heeft, en hen je probleem voorleggen, want juist met een dect (telefoon-babyfoon etc) mag dit dus niet gebeuren.... je zou ook naar de buren kunnen gaan en hen op een nette manier vragen wat de reden is dat zij de babyfoon 24-7 aan hebben staan en hen uitleggen dat jij daardoor de kleine van jou niet meer hoort... succes
Ben dus even gaan googlen: ben dus heel stuk tegen gekomen over de dect phillips babyfoon die ik dus heb dat hij helemaal niet aan de eisen voldoet in de zin dat hij signalen van andere babyfoons oppikt! Stond dus ook bij dat er meerdere mensen al geprobeerd hebben bij phillips aan te kloppen dat ze het probleem erkennen maar niets mee doen... Aangezien babbelen met de buren niet gaat helpen (volgens hun is er maar 1 oplossing en dat is dat wij onze babyfoon uitzetten) denk ik dat we maar gaan kijken voor een andere babyfoon.... Met een ukkie van 6 maandjes en een 2e onderweg heb ik toch echt een goede babyfoon nodig
hier de link naar het artikel wat google dus opleverde http://www.consumentenbond.nl/forum/sho ... .php?t=721
Wij hebben dat ook, in de avond vind ik het nogal irritant omdat hun kindje zeker 1 uur huilt voordat hij slaapt maar ja ik kan die van ons ook niet uitzetten. We horen ze dus ook hele verhalen vertellen. Laatst zag ik die vrouw gewoon in de kruidvat dat vond ik wel grappig. Ik wist dat zij het was omdat het kindje dezelfde naam had en ongveer de zelfde leeftijd en die stem van die vrouw dat kon niet missen hahaha. Maar t is soms idd wel irritant.
wij hebben de dect babyphone van alecto en die doet het echt super...we hebben nog 2 beeb in de directe buurt en hij stoort nooit...dus mischien een tip voor je.
Ben wel nieuwschierig welke dect babyfoon van phillips je hebt. De onze kan je niet op verschillende kanalen zetten.
Deze is echt heeeeeel goed. En nu in de aanbieding bij de kijkshop voor 42,- Ik heb hem net gekocht. Bumba.
Wij hebben ook die van Alecto, wonen echt superveel baby's in onze straat, maar dan ook echt super veel, nog geen 1 keer een andere baby of wat dan ook gehoord. Bij de blokker is ie nu ook in de aanbieding voor 50 euro.
wij hadden eerst een duren die ook goed moest zijn nou dus zo goed dat je iid de buren,voor achter en naast je kon horen, erg leuk haha Een goedkope merkloze gekocht en die wertk goed.Hij heeft meerdere kanalen, zet je hem opdezelfde kanaal als de buren hoor je hun ook, maar dan zet je hem gewoon een kanaal verder.
Ja ik vond het ook erg grappig wilde eerst naar haar toe gaan maar heb dat toch maar niet gedaan. Zou wel stom staan zeg, Hey ik hoor jullie altijd door de babyfoon hihihi. Die van mij is trouwens van het merk Alecto.
Wij hebben er ook 1 van alecto dan wel geen dect en ook wij horen buren maar dan van een andere straat. Allebei de kanalen horen we mensen. Ik ken degene wel die ik hoor en heb haar er ook voor aangesproken zodat ze weet dat ze gehoord word. Ze vond het niet erg. Ik vind het echter niet zo leuk dus ik wil ook een andere, maarja aan de andere kant ga ik voor dat ff nog niet weer geld uitgeven. Groetjes