zag al een paar dagen dat ik wat van die paars blauw achtige plekjes had op de onderkant van mijn buik maar heb er vandaag maar es goed naar gekeken en het is ineens stukken duidelijker te zien .. zijn het (beginnende) striemen.. de laatste tijd voelt het al als een baksteen in mijn onderbuik maar nu kan ik echt vernemen dat mijn huid echt strak trekt.. denk ook misschien mede door het baksteen gevoel.. je voelt het huid gewoon trekken.. smeer mijn buik alle avonden ff in met mama van zwitsal.. dus smeer al als een gek.. maar ja er zijn ergere dingen.. ! bij hoeveel week kregen jullie striemen.. ?
bij mij zijn de striemen op mijn heupen begonnen met 29 weken, en sinds een week ook op mijn onderbuik helaas..
Bij vorige zwangerschap niet gehad.... Een paar op mijn heupen had ik al vanaf de puberteit... Ben nu aan t bidden.... want mijn buik groeit veel sneller en mn huid voelt regelmatig strak aan..... Ik smeer dus ook.... Wel rot striemen... maar idd er zijn ergere dingen..
Hier een 'zebra' De striemen begonnen rond week 29, maar de ergste kreeg ik net voor de bevalling.... En waarschijnlijk tijdens de bevalling..
hallo zebra, hier maatje kamerolifant met zebrastrepen in mijn album heb ik een foto van de schade tot 32 weken... inmiddels erger geworden... zucht...
ik smeer me in met de duurste crémes, je kan gewoon schaatsen op mijn buik... helaas is dat niet goed genoeg... ik ga me gewoon aanmelden voor discovery channel als figurant voor een safari documentaire... mochten ze geen zebras spotten, kunnen ze mij inzetten als body double
Smeren helpt geen moer man, komop, het is je bindweefsel wat stuk scheurt, geen creme kan er tegenop. Het beste kan je je buik elke avond erg goed masseren. Op je rug liggen, benen iets optrekken zodat de huid wat losser wordt, olie of creme erop om makkelijk te masseren en dan je ene kant 10 min masseren, andere kant 10 minuten masseren(en dan echt goed masseren, dat je het bindweefsel voelt rollen) Vooral aan de zijkanten boven je liezen. Alleen dat kan enigzins helpen.
aaahh mijn buik was ook zo bij mn eerste Zal ff een fotootje opzoeken! Je ziet het niet duidelijk maargoed streep is streep haha
mooi dan kan ik aan jou vragen hoe de schade is NA de bevalling.... kilootjes extra maakt me niet uit, ben bang dat ik los vel heb na de geboorte, hoe was dat met jou?
Het valt opzicht wel mee! Ik heb wel een buikje, een klein bolleke haha En opzicht trekken de striemen voor een groot deel ook weg. In mijn album staan wel foto's van een aantal weken terug, het is gelukkig niet extreem hihi
als ik zo'n buikje krijg als dat jij hebt nu na de bevalling, dan mag ik echt in mijn handjes klappen haha. pfew er is nog hoop! hoe lang duurde het voordat je striemen waren genezen? ik zit constant zorgen te maken van 'alles wat nu scheurt, scheurt niet terug, dus dat huid blijft hangen', maar jij geeft me hoop haha
Uhm, ik ben, toen Denyce 15 maanden was, zwanger geraakt van Jadey, toen had ik de striemen nog wel. Toen ik rond de 16 weken zwanger was van Jadey scheurde het weer wat verder naar boven. Maar na de bevalling van Jadey ging het wel heel snel, volgens mij rond een jaar/1,5jr trok het wel weg. (Tussendoor heb ik ook een operatie gehad dus ben heel veel van die tijd een beetje kwijt, maar ik dacht dat het zo'n jaar/1,5 jaar was.)
Een operatie voor je striemen bedoel je (buikwand)? Of om andere medische redenen? 1,5 jaar is wel lang zeg, pfff... nou ja, afwachten maar...
Ik heb er nog geen kunnen ontdekken, smeer al wel vanaf maand 3 elke dag, vaak zelfs twee keer, maar als ze komen komen ze
Nee hoor, ik heb een spoedoperatie gehad aan mn galblaas, omdat dat maanden geduurd heeft met die pijnen weet ik niet precies wanneer ze echt zijn weggegaan haha
Vervelend he.... Bij mij begon het met 20 weken....toen had ik een ienie minie paars streepje onderop mijn buik...hoopte dat t nog weg zou trekken maar nee... Ondertussen zit mijn hele onderbuik onder (gelukkig nog wel onder mijn string) maar het zou wel doortrekken naar mijn hele buik. Ik blijf smeren ook alw eet ik dat t niet helpt Proberen niet te druk om te maken...na de zwangerschap worden ze wit....nu zijn ze bij mij pimpel paars
Hier precies hetzelfde! En nu, 5 maanden na de bevalling, een klein hangend zebra buikje..... De strepen zijn hier nog redelijk paars, wordt heeeeeeeeel langzaam minder...
Pff ik ben nu 18 weken en nog geen striemen. En ik ben zoooo bang dat ik er zal krijgen! Dus ik smeer elke dag 2x. Al helpt het wss niet, baat het niet dan schaadt het niet Mijn buik was mn trots dus als ik dat kwijt ben ga ik me echt heel slecht voelen.. Ondanks het mooie wat je ervoor terugkrijgt