Beste meiden is er iemand hier doe ook in de mm zit? Ik had een vraag geplaatst in mm topic maar helaas geen reactie. Dus open hier een topic met dezelfde vraag in de hoop hier misschien reactie te krijgen . Hopelijk zitten hier ook meiden met ervaring in de mm wereld. Gisteren 9 dagen na terugplaatsing van een cryo. Helaas tot gisteren negatief getest. Ik weet niet of ik mijn hoop mag opgeven of dat het misschien toch nog kan. Ik zou graag ervaringen van andere willen horen als iemand dit ooit heeft meegemaakt?? Hartelijke groet , Jaeda
Hoi jane1981, Heb je hiervoor ook getest???? Zo ja? Wanner dan precies. Weet je dat nog?? Ik wordt wel blij van je bericht😊😊😊
Dat weet ik helaas niet. Heb het niet gevraagd Ik had op 30 oktober een terugplaatsing en kreeg op 1 november een brief dat de cryo's zijn ingevroren. Maar ik lees nu pas overal dat het iets uitmaakt hoe oud de cryo's zijn bij het invriezen.
Ja klopt. Ik krijg vrijdag een cryo tp die is al 5 dagen oud. Je kunt het ziektnhuis misschien bellen en navragen kunnen ze zo zien neem ik aan
Bedankt meiden voor jullie steun! Heb net weer negatief getest helaas. Hoop zo dat ik traag hcg aanmaak. En dat het toch nog een positieve test wordt.
Hoop voor je dat de embryo laat is ingemetseld en je nog positief gaat testen maar heel eerlijk gezegd ziet het er niet goed uit. Op dag 5 had je embryo ongeveer 32 cellig moeten zijn uitgaande van een verdubbeling per dag. Ik zelf testen op 10 dpo positief (test liep weer op)
Dus dan is 9 cellig eigenlijk helemaal niet goed '(( Ik kreeg het advies van Juffie26 om dit na te vragen. Dus heb dit gedaan . Maar dan kan ik er zeker van uitgaan dat het niet in ingenesteld 😮
Ik hoop dat je alsnog positief test, maar eigenlijk zit je al op 14 dpo toch... Ik had op 8 dagen na tp een positieve test, maar ik ken ook verhalen waarbij de test pas veel later positief werd. Irritante wachtweken
Ja ik zorg vandaag op 14 dpo. Ziekenhuis zei zondag pas testen. Maar ik hoor zo jullie verhalen en ben mijn hoop wel kwijt(
9 cellig komt overeen met een embryo die 3 dagen oud is, je kan er nog niet zeker van uit gaan maar ik zou niet teveel hoop hebben. Het ziekenhuis geeft vaak t advies om op 17 of 18 dpo te testen omdat het soms voor kan komen dat je embryo laat ingesteld. Bij mij had ik op 17dpo ook pas een knaltest
Anke1988, Ik ben mezelf ook al aan het voorbereiden op een teleurstelling. Dan komt de klap misschien minder hard aan. Had jij voor die knaltest op 17 dpo ook negatief getest?
Ziekenhuis houdt een ruimere restmarge aan. 9 cellig is niet de beste embryo maar het kan er wel mee lukken. Ik denk dat als je zwanger zou zijn je toch wel iets lichts op je test had moeten zien maar wie weet maak je wat trager hcg aan
Meisje1977 Denk het nu zelf ook. Dat ik toch wel wat had moeten zien inmiddels. Ik baal enorm maar ben wel blik met jullie eerlijke antwoorden. Ik sta nu weer met beide benen op de grond. Bedankt voor je reactie!
Vandaag 12 dagen na terugplaatsing in de ochtend toch een lichtpositieve clearblue echt super licht. Vanmiddag echter een kruitvat negatief Wat denken jullie meiden???