8 follikels waarvan nu 2 aan het groeien zijn met aivf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Archie61, 8 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Archie61

    Archie61 Lid

    30 dec 2023
    5
    0
    1
    Vrouw
    Kan iemand mij helpen? Ik zoek ervaring van vrouwen die met IVF weinig follikels hebben gehad. Eerste echo had ik er 8 nu groeien er maar 2. Arts wilt escape IUI doen. Zit nu op dag 10 spuiten. Benieuwd of andere dit ook hebben gehad en of jullie punctie hebben laten doen?
    Veel dank alvast!!
     
  2. Lisanessen

    25 jul 2022
    93
    22
    8
    Vrouw
    Ik heb het ook gehad de eerste poging. Soms is het even zoeken naar de juiste dosis fsh voor jou. Heel teleurstellend maar beter een escape iui te doen of af te breken. Zonde van je poging anders! Hoeveel eh fsh heb je gespoten?
     
  3. Archie61

    Archie61 Lid

    30 dec 2023
    5
    0
    1
    Vrouw
    dankjewel voor het reageren! Vanochtend weer echo en nu heb ik er blijkbaar 5 waarvan 1 op 16 en de rest een beetje op 14. Nú moeten ze weer allemaal gaan groeien anders kan ik niks. Ik spuit gonal f 225. Hoe ging het bij jou?
     
  4. Lisanessen

    25 jul 2022
    93
    22
    8
    Vrouw
    Ik spoot de eerste keer 150 eh en toen had ik 2 rijpe follikels dus die poging afgebroken, de keer daarna 225 eh gespoten toen had ik 8 bevruchte eicellen en 3 cryos uiteindelijk. De keer daarop weer 225 eh, 17 bevruchte eicellen en uiteindelijk weer 3 cryos. Maar volgens mij kan het echt per persoon en per cyclus verschillen hoeveel opbrengst je hebt.
    Hopen dat ze alle 5 toch mooi doorgroeien! :) Ben benieuwd. Laat je weten hoe t verder loopt?
     
  5. Archie61

    Archie61 Lid

    30 dec 2023
    5
    0
    1
    Vrouw
    Wat een verschil in opbrengst! Wat goed. Heb je zwanger mogen raken? Dankjewel en ga ik doen. Liefs!
     
  6. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.756
    4.024
    113
    Vrouw
    Ik had ook altijd weinig follikels. Maar omdat ik bij de start al weinig follikels had en de meeste wel meededen ging het bij mij altijd gewoon door. 1x verse TP en 2 cryo, 1x verse TP en 1 cryo en de laatste keer alleen een verse TP helaas. Meestal was het iets van 6 aangeprikt, 5 eicellen, 4 bevrucht en dan de embryo afvalrace.
     
  7. anoniem02

    anoniem02 Actief lid

    22 mrt 2016
    409
    212
    43
    De 1e poging met 150 eh had ik 6 follikels en 4 embryo's. Allen terug laten plaatsen zonder succes. (1 biochemisch) De 2e poging helaas maar 3 follikels op 225 EH. Deze poging gekozen voor een escape IUI zonder zwangerschap. De 3e poging 5 follikels en 3 embryo's. De verse TP werd onze zoon.

    Soms kom je voor moeilijke keuzes te zijn. Het is positief dat je nu 5 follikels had van ongeveer dezelfde grootte! Veel follikels zorgt niet automatisch voor betere kansen. Hopelijk mag deze poging tot een zwangerschap leiden. Veel succes!
     
  8. Archie61

    Archie61 Lid

    30 dec 2023
    5
    0
    1
    Vrouw
    Thanks! Fijn om jullie verhalen te horen! Ik had vrijdag 6 follikels waarvan 3 groot genoeg. Morgen punctie. We gaan het zien :)
     

Deel Deze Pagina