Hoi meiden, Ben vandaag precies 6 weken zwanger. Vroeg me af wat jullie allemaal wel of niet merkten van je zwangerschap? Ik heb eigenlijk alleen last van erge vermoeidheid, vorige week deden mijn borsten pijn, das zo goed als over, maandag overgegeven.. Afgelopen zondag voelde ik een paar uur lang wat steken links en rechts..maar das ook maar een keer per week dat ik wat merk in mijn buik. Moet ik niet wat gaan voelen groeien? Bij mijn zoontje had ik dagelijk steekjes en krampjes en wat ongigevoel. Nu niet. Zijn er meer meiden met weinig gevoel in de buik en weinig klachten die goed zwanger zwanger zijn?
Ik was super moe en af en toe wat steekjes en lichte buikpijn, maar niet veel bijzonders. Wel af en toe een drukkend gevoel onder mn schaambot vanaf week 8 en trekkend gevoel aan mn navel aan de binnenkant en sinds 2 weken flink bandenpijn. Wel al de hele zwangerschap vreselijk pijnlijke borsten en tepels met name. Hopelijk heb je een super zwangerschap en krijg je straks nog een mooi klein kindje. Ik gun het je in ieder geval enorm! Als ik je onderschrift lees enzo.
In mijn buik voel ik helemaal niets. Dan denk ik, ik moet toch wel wat steekjes en krampjes gaan voelen inmiddels? Afgelopen zondag heb ik een paar uur lang steken gevoeld links en rechts. Rond mijn nod paar dagen ongigevoel, maar dat heb ik ook dus al sindsdien niet meer gevoeld. Ben alleen erg moe en heb het heel erg koud. Verders niets..
Ik denk dat kwaaltjes niks zeggen, met mn miskraam had ik veel meer kwaaltjes en dat ging mis en nu veel minder en dat zit goed. En hoe je het ook went of keert jehebt er geen invloed op.
Ik was rond die tijd ook alleen moe. Af en toe wat pijn aan mijn borsten vooral in de avond, maar ben snel overgestapt op voedingsbh's ,omdat ik echt last had van de beugel in mijn normale BH. Ook af en toe wat steekjes en had niet echt zin om te eten. Verder maar een paar keer misselijk geweest. Op het begin twijfelde ik wel erg, omdat je toch denkt dat het bij de zwangerschap moet horen maar nu ben ik alleen maar blij dat ik tot nu toe zo weinig klachten heb gehad Hoorde van vriendinnen ook wel die 2 kindjes hebben dat de zwangerschap heel verschillend was dus lijkt me ook heel normaal. Geniet er van!~
Dat klopt je hebt er totaal geen invloed op. Maar vroeg me af of er meiden zijn die rond dit termijn ook nog amper wat voelen in de buik? Zelf heb ik 5 missed abortions gehad en dan mijn jongste zoontje gekregen. (oudste hebben we geadopteerd). Volgens mij kreeg ik bij mijn jongste zoontje wel die steekjes en trekjes zeg maar. Nu heb ik dat dus niet.
Weet wel dat beide zwschappen anders waren... Bij de eerste ontzettend veel last van mijn borsten.... En bij de tweede totaal niet. Je moet niet te veel vergelijken
Hej wat leuk! Ik ben ook erg benieuwd naar wat anderen voelen. Dit is mijn tweede en ik voel nu veel meer dan bij de eerste. Mijn boek voel ik trekken richting mijn lies en ben ook al misselijk. Dat was mij mijn eerste zwangergschap pas vanaf 8 weken. Ook heb ik nu best vaak last van hoofdpijn. Doen jullie ook mee aan Moeders voor Moeders? Heb een prachtige wikkeldeken gehad. het werd ineens heel concreet, het raakte me behoorlijk. Stom he?!
Had ook een paar dagen idd dat eten me tegenstaat en ander eten me juist erg trekt. Vandaag voel ik me kwa eten wel goed. Alleen zoooo moe.
Stom he, je bent gewoon op zoek naar een soort van bevestiging en die krijg je niet haha, alleen met een echo Vroeg me vooral af of ik niet eens steekjes moet gaan voelen?
Ga vanaf morgen meedoen weer. Heb ook sinds een paar dagen erge koppijn, maar dat had ik niet aan de zw gelinkt
Ik had alleen rond mijn nod last van mijn buik. Verder helemaal niet hoor. Geen krampjes niks. Wel af en toe een steek van mijn banden als ik nies ofzo. Wel gevoelige borsten en veel moe, maar mijn ergste kwaaltje is gewoon kostmisselijk de hele dag en veel spugen. Wel of geen kwaaltjes het zegt allemaal niks volgens mij. Heerlijk toch als je zo'n fitte zwangerschap krijgt!
Nou dat had ik ook. Rondom nod wel buikpijn gehad, maar na een dag of 3 was dat weg. Heb ook geen krampjes of steekjes, nou ja zelden....en idd bandenpijn als ik te snel beweeg of draai. Ik voel me vreselijk moe en bleeeehhh..van de week overgegeven en vanmorgen zat ik op het randje van overgeven. Verders niets eigenlijk.
Haha ja .. klopt Had verwacht dat de krampjes zouden moeten zijn er nu. Dat je wel wat zou moeten voelen groeien
Hai Meiden Ik ben ook bijna 6 weken zwanger, inderdaad krampjes en gevoelige borsten. Verder begin ik ook erg emotioneel te worden en kan ik ook echt om een klein dingetje boos worden.Misschien speelt het ook wel mee dat ik bericht heb gekregen dat mijn oma erg achteruit gaat,erg dubbel zo.Maar normaal ben ik veel sterker en nu heb ik het echt niet zo onder controle. Mvm komt bij mij ook volgende week, die wikkeldoek is idd heerlijk zacht
En als de krampjes er waren was je daar weer over ongerust of die niet té aanwezig waren Het is gewoon een onzekere tijd nu dat "stomme" begin van een zwschap
Petra28: haha die krampjes heb ik dus juist niet en vroeg me af of het ik dat nu niet zou moeten voelen Zondag had ik wel een uur of 4 achterelkaar die steekjes. Sindsdien dus niet meer. Lov23: ja haha en zo is er altijd wel wat die eerste 12 weken..die zijn gewoon laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang... Vandaag over een week eindelijk de echo..poeheej spannend!