Gezocht: Feestjurk met verhulling van buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloem85, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Over 3,5 week heb ik de bruiloft van mijn broertje, maar ik zit met een probleempje: ik ben nu 5,5 week zwanger (dan 8) en wil graag een mooie, nette jurk aan die mijn buik verhult. (niemand weet het nog en dat wil ik graag zo houden, totdat ik weet of het echt goed gaat)

Wie o wie heeft er een goede tip? Ik heb maat M en heb een gemiddeld postuur. Buikje zal vast iets zichtbaar zijn. Qua kosten het liefst niet boven de 50 euro.

2. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik weet niet hoe je buik er uitziet maar misschien iets in deze richting, dus los van boven en wel een strak rokje.

image.jpg

3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Of precies andersom, de borsten strak en dan los, ligt eraan of je borsten ook al enorm gegroeid zijn, had ik wel namelijk en met die F die ik had deed ik zoiets niet aan, Ow en kijk van beide niet naar de kleur ti's echt als voorbeeld voor het model bedoeld.

image.jpg

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

leuk zeg!

5. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik heb zoiets in het zwart met lange mouwen en het verbergt ook mijn mama buik ;) dus erg handig en toch netjes...

6. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
  7. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou ook een losvallend jurkje nemen en da met een riem of een koord oid in je taille accentueren. En met 8 weken zal je vast geen mega buik hebben dus ikdenk dat het velen niet zal opvallen.. En anders kun je altijd nog zeggen dat je een opgeblazen buik hebt omdat je de avond ervoor teveel friet hebt gegeten :D

8. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    zou idd ook iets kiezen wat bij de buik losjes zit.
    bij een eventueel buikje dat er dan al kan zitten en het valt iemand op kun je idd iets over eten zeggen of je bent gewoon wat opgeblazen omdat je darmen raar doen of ongesteld moet worden..

9. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Ik zou ook een jurkje kiezen waarbij het accent op je borsten ligt en dus niet op je buik. Ik zou het trouwens ook weer niet te gek maken, want dan werkt het juist averechts. Je moet geen zak aantrekken om het zo maar even netjes te benoemen. Eerste voorbeeldje wat hier werd geplaatst vind ik wel een mooie oplossing, uiteraard kun je die ook in een kleur/printje/materiaal vinden die jij mooi vind.

Wat je ook kunt doen is gaan voor een high waisted rokje die wijd uitloopt, met daarin een mooie blouse erin. Bijvoorbeeld zoiets als dit (niet op kleuren etc letten):

Bijgevoegde bestanden:

10. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ipv een jurk zou je ook jumpsuit kunnen overwegen, die plooit vaak wat meer rondom de buik.

11. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Hangt helemaal van je buik af. D
    sommigen hierboven vergeten voor het gemak dat je flink grotere borsten en een flink opgezette darmenbuik kunt hebben. Ik zou gaan voor een korter a lijn model. Accent op hals (boothals) en benen leggen (panty en plareaupumps in dezelfde kleur). donkere tint of een print pakken voor de jurk.

12. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Bedankt voor jullie ideeën. Ik neig zelf ook naar een wijder vallend model bij de buik. Ik zie wel een paar opties. (ik houd van eenvoud, wel echt chique-netjes en niet te bloot) Wil er pumps onder dragen.

Ik ga verder kijken!

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik zou iets nemen met een verhoogde taille, dus net onder je borsten. Die vallen vaak wat wijder uit. En als iemand toch iets opvalt, dan zeg je toch dat je wat last van je darmen hebt ofzo?

Deel Deze Pagina