5 maanden opeens veel slapen overdag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sunnyke, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

ons zoontje was tot deze week nooit een goede slaper overdag (3kwartierdutjes). Sinds deze week slaapt hij echter opeens heel veel! Ik zal even opschrijven hoe de laatste dagen er ongeveer uitzagen:
    7u: wakker en flesje
    8u: moe: naar bed
    1Ou: wakker
    11u3O: naar bed
    14u45: wakker
    16u: naar bed
    18u45: wakker
    En nu is het dus nog geen 20u en zit hij al te geeuwen en zo. Hij kan met moeite 1,5u wakker blijven tussen de voedingen.

Zou hij ziek aan het worden zijn of zo? Ik moet er misschien wel bij vertellen dat we hem om 22u wel nog opnieuw wekken voor zijn badje en laatste fles (dit omdat hij voorheen anders om half 5 's morgens al klaarwakker was wanneer we hem rond half 9 naar bed deden)....

Alvast bedankt!
    Sunnyke

2. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Klinkt raar hoe ik dit ga zeggen, maar komt omdat ik geen specifiek antwoord heb, maar denk dat het er bij hoord.
    Daan is ook sinds 2 dagen compleet omgeslagen. hij slaapt onwijs veel, 1,5 uur is ie wakker en dan eet ie zijn bordje pap, even spelen en dan weer slapen.

Savonds is het helemaal een ramp hij zou rond 7 uur zijn laatste fles moeten hebben, dat is inmiddels al half 9 geworden. en tussen 6 en 8 slaapt hij ook . en om 9 uur gaat hij gewoon de nacht in tot de volgende ochtend 7 uur. hihihi.

laat ik het maar houden op, het hoord er bij. ze groeien, sprongetje , ect ect

Brusje2014 vindt dit leuk.
  3. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    wat toevallig ik vroeg me het zelfde af.
    onze dochter is gecorrigeerd ongeveer even uit als jullie kindje.
    zij sliep overdag ook bijna niet smorgens een half uurtje en smiddags hooguit 1 uurtje.
    en sins 2 dagen slaapt ze ook heel veel ik denk dat ze vandaag bij elkaar een goede 3 uur wakker is geweest.
    misschien dan toch een sprongetje??
    ik lees dus even met je mee

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hier ook bijna een kleintje van 5 maanden (vrijdag). En was ook van de hazeslaapjes en sinds 2 dagen geleden slaapt hij 2x overdag 2.5 a 3 uur achter elkaar. Ben gewoon af en toe boven gaan kijken of hij nog wel ademde, ben dit echt niet gewend!!!
    Waarschijnlijk hoort het bij de leeftijd....
    groetjes rensje

Deel Deze Pagina