4d hd echo Jan Koning, iemand al ervaring?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Violetriot, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik ga 30 juni voor een 4d hd echo bij Jan Koning. Is de enige die dat apparaat heeft in NL. Foto's zijn super scherp, ben heel erg benieuwd hoe het in het echt is.
    Krijg een dvd mee, 1 kleurenfoto en wat vergrotingen, bij elkaar voor 100 euro. Dus vergelijkbaar met gewone 3d echo's alleen duidelijker dus hoop ik!

hier kan je wat foto's zien
    4D HD Echo

2. Dotjee

Dotjee Actief lid

12 apr 2012
    112
    0
    0
    Brabant
    Ja ik bij de geslachtsbepaling heeft ie t kort laten zien omdat manlief dat vroeg. Erg mooi!!! Veel plezier.

3. Sas1983

Sas1983 Actief lid

6 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vorige week bij jan geweest voor een 4D HD echo. Het is veel duidelijker dan een 3d echo. De kleuren zijn ook echter. Toen wij kwamen lag de kleine uk niet ideaal erbij. We mochten een paar dagen later kostenloos terug komen. Toenag de uk er beter voor. Ik vind het zeker de moeite waard om naar jan te gaan.
    Veel plezier!

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Leuk om te lezen Sas!
    Heb je een foto die je wil delen? hoeft niet hoor maar ben zo benieuwd. Hoe veel weken was je zwanger toen je geweest bent? Ik ben dan op een dag na 28 weken..

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben ook erg benieuwd.
    Er staan wel wat voorbeelden op de site maar kan het me bijna niet voorstellen dat dat zo mooi is!

Helaas heeft niemand in de buurt deze echo.
    En naar Jan is het 2uurtjes rijden en dat is het me eigenlijk niet waard voor 15min.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wij wonen een 80 km van hem af, maar heb net gemaild voor een geslachtsbepaling bij 15 weken
    Las dat hij het nooit fout heeft. Ben zo benieuwd!
    En ik denk dat wij ook de 4D HD echo gaan doen ook al is het wat verder rijden, vind het zo mooi!

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha wij wonen bijna 100 km verderop dus dat word um niet haha

8. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Ik zit er zwaar over na te denken om dit ook te gaan doen.

Heb al een afspraak staan voor een 3D/4D echo bij mijn eigen verloskundige, maar dit is wel mooi om er bij te doen.

Even overleggen met manlief, is namelijk maar een halfuurtje rijden voor ons.

Prachtig die foto's...

9. Sas1983

Sas1983 Actief lid

6 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de minst duidelijke foto die ik heb gekregen ;)
    Even puur als voorbeeld wat ik bedoel met de kleuren. Op de duidelijk foto's is echt het kindje goed te zien. Ik was toen deze foto gemaakt werd 30+5 en bij de duidelijke foto's 31+3

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina