Hoi dames, Ik ben net vier weken zwanger en heb flink last van steekjes en zeurende buikpijn. Ook voel het alsof er druk/kramp op de onderkant van mijn vagina staat. Wie kan mij geruststellen, ik ben zo bang dat het mis gaat
Hoi furby, Ik had ook flinke buikpijn de eerste weken.. Ik wist niet dat ik zwanger was, maar achteraf was het ook rond die tijd. Daarna werd het menstuatie achtige pijn en idd ik heb ook steken gehad. Inmiddels ben ik ruim 12 weken zwanger. Dus maak je niet te druk. Ben je al aangemeld bij een verloskundige? Die kun je dan altijd vragen stellen. Al zal je op de eerste echo nog even moeten wachten. Succes!
Hee furby Ik ben nu ook 4 weken 6 dagen zwanger en ik heb ook krampen in mn buik. Benook zo bang dat het mis gaat.. ikbheb al eerder een miskraam gehad daarom.. maar we moeten positief blijven Ik heb 19 juni de eerste echo. Geniet maar van je zwangerschap. Het zal er allenaal wel bij horen. Liefss Sophia
Hoi dames, Hier ook eentje met krampen en steken en mens achtige pijn. Vooral onderaan en beetje doof gevoel in vagina. Hoop dat t goed zit 4+3 wk
Hey, Ben nu ook 4 weken en heb ook soms van die zeurende buikpijn. Hoort er volgens mij gewoon bij allemaal. Ik ben 2 dagen na jou uitgerekend! geniet ervan, geen stress!
We lopen gelijk op Het is mijn 3e zwangerschap (heb al twee kinderen, dus twee goede zwangerschappen gehad ). Ik heb dit alle keren gehad, nu dus ook weer. Druk op schaambot, steken, ongesteldheidsgevoel, stekende liezen. Het hoort allemaal bij het oprekken van de baarmoeder.
Ik ben vandaag ook precies 4 weken zwanger en heb exact hetzelfde! Werd er ook een beetje onzeker van maar ben blij te horen dat ik niet de enige ben . Spannend!! Liefs
Ik had/heb helemaal geen symptomen. Dit was voor mij de aanleiding om te testen.. Wat een steken had ik soms en een pijnlijk zeurend menstruatie gevoel. Nu voel ik eigenlijk niks meer.. Vanaf week 6/7
Hier ook wat steekjes en een zeurend gevoel in mijn buik. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook en dat is ook helemaal goed gekomen.
Bedankt voor alle reacties! Fijn dat jullie de buikpijn herkennen. Ik ben er nog steeds niet helemaal gerust op, heb momenten met behoorlijke krampen laag in de buik. Zou blij zijn als dit minder word!!
Hier al drie weken stekende of krampende pijntjes. Snap je bezorgdheid, ik heb ook een miskraam gehad. Zo lang je geen rood bloedverlies hebt is het waarschijnlijk gewoon groeipijn. Laat je wel even testen op blaasontsteking, dat geeft niet altijd een branderig gevoel bij het plassen als je zwanger bent namelijk.
Wat goed om te lezen dit, ik heb het ook sinds gisteren en ben vandaag 3 weken en 6 dagen zwanger. Maar het hoeft dus niet altijd iets slechts te betekenen, dat stelt een beetje gerust.
Ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en oh wat heb ik een pijn (gehad). Ben al 3 keer in het ziekenhuis geweest waar een echo is gemaakt maar niemand kan mij vertellen waar het door komt. Alles ziet er wel goed uit en ik heb geen bloedverlies. Lees hier nu dat het bandenpijn/baarmoederpijn is. Maar jeetje zeg...wat kan dat zeer doen!!!!! Heb nachten lang op gelopen met stekende pijn in buik, rug en bovenbenen. Iemand anders daar nog meer zo heftig last van gehad???? Vrijdag nog een keer naar ziekenhuis voor echo om te kijken of alles goed is. Zou het hartje dan al kloppen? Ben zo bang dat het door die pijn mis gaat... Overigens is het vannacht voor het eerst goed gegaan...laten we hopen dat het voorbij is.......