4 weken en 4 dagen zwanger, 1 dag hevige bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door SamirsVrouwtje, 18 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Beste dames,

Afgelopen woensdag was k 4 weken en 4 dagen zwanger. Toen k naar de wc ging, had m bloedverlies. Even hevig als een menstruatie. Het ging gepaard met stolsels en buikkrampen. K ging gelijk naar het zh voor een echo, maar het was uiteraard nog vroeg om wat te zien. Mijn baarmoederslijmverlies was nog wel dik. Die zelfde middag is t bloeden veel minder ge worden. Nu 2 dagen later heb k klein beetje bloed in mn onderbroek en bij t afvegen. Dat is toch veelste weinig voor een miskraam. Het moet toch min evenveel zijn als een hevige menstruatie. Dit lijkt echt niet op een menstruatie. Wie heeft hier ervaring mee?

2. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Ik heb helaas 8 miskramen gehad waarvan 5 voor de 5 weken. En al deze miskramen waren anders van heel heftig bloeden dat het er echt uit spoot dagenlang. Tot 1 a 2 dagen dat ik het met 1 maandverbandje afkon.

Natuurlijk hoop ik voor je dat het goed zit, maar bekeken vanuit mijn ervaringen denk ik persoonlijk dat het mis is gegaan.

Heel veel sterkte met afwachten en ik duim voor je!

3. piranna

piranna Lid

11 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij hoeft het zo vroeg niet heel heftig te zijn. Van wat ik heb gelezen baren die stolsels me wel zorgen, dat is niet zo'n goed teken. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee, hoor. Misschien kun je je hcg laten testen? Dat zou weer moeten afnemen als het fout is gegaan. Ik hoop van harte dat dat niet zo is meid :(

4. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Dit is echt vreselijk

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Stolsels en buikkrampen klinken niet zo goed, helaas... Natuurlijk hoop ik voor je dat het nog goed zit. Is er ook bloedgeprikt op HCG?

6. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Nee nog niet

7. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    Oh balen meid! Heb je testen gezien en nu lees ik dit! Hopelijk is het niets! Ik ga voor je duimen!

8. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Vind het heel erg,er is altijd nog een kans dat het nog goed is maar je weet het niet, het is nog te vroeg om wat te zien, maar 'stolsels' die baren mij zorgen,je bent nog zo pril zwanger dat niet veel verlies nodig is,of het komt er niet vanzelf uit het is afwachten sowieso blijven gaan naar het ziekenhuis of echo praktijk voor een echo zo rond de 7 weken dan kunnen ze het zien.

En die schrik kan ik mij goed voorstellen,ik heb gisteren bij het afvegen een beetje bruinverlies gehad heeeel weinig en geen krampen maar toch zit de schrik erin :( en dan wachten voor een vervroegde echo want ik ben 6 weken en ze kunnen nu niks zien pfft wens je heel veel sterkte en ga voor je duimen dat het niets was.

9. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel!!

10. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ik ga maandag bloed prikken. DaN hoop k meer duidelijkheid te krijgen.

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Je bent nog maar kort zwanger, dan hoeft het echt niet zo heftig te zijn. Je lichaam stoot het vruchtje af en zodra dit gedaan is wordt het bloeden minder. Met zo'n korte periode zou het dus best kunnen zijn dat je afgelopen woensdag het vruchtje bent verloren, zeker ook omdat je aangeeft dat het gepaard ging met stolsels en buikkrampen.

Ik heb een spontane miskraam gehad met 6 en halve week en heb geen stolsels verloren en ook geen buikkrampen gehad.

Elke miskraam verloopt weer anders, wil je heel veel sterkte wensen!

12. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Een bloeding komt bij 1 op de 5 vrouwen voor en de helft daarvan is onschuldige bloed. Ik was innd maar ket zwanger maar dan verwacht op zn minst evenveel bloed als bij een menstruatie. En wat ik nu heb is niet te vergelijken met een menstruatiebloeding. Ik ben nu al gestopt met bloeden heb mu alleen bruine afscheiding. Dus ik weet niet. Ik zie t as dinsdag wel wanneer k weet hoe hoog mijj hcg waarde is

13. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Wat een onzekerheid he, bah! Het is naar mijn idee wel een goed teken dat het gestopt is. Mijn bloeding duurde 7 dagen, werd steeds iets meer en roder en werd uiteindelijk dan ook een miskraam afgelopen dinsdag. Tussendoor is het niet gestopt.

Het was bij mij ook duidelijk meer dan bij een ongesteldheid en ging gepaard met heftige krampen.

Beetje kort door de bocht van de vorige reactie om je al sterkte te wensen en aan te geven dat dit wellicht al je miskraam was.

Ik hoop voor je dat alles goed zit! Het kan nog steeds.

14. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Dankjewel indy! Ik vond t indd ook kort door de bocht. Maargoed. Ik zie disndag wel of mijn hgc waarde is gestegen en of er nog hoop is.

15. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik snap dat je in een achtbaan van emoties zit en dat het moeilijk is om te lezen dat meiden vermoeden dat het mis is. Maar ze zeggen eerlijk wat ze denken.

Ook ik ben bang voor het ergste voor je, ik hoop het natuurlijk niet. Mijn derde miskraam was rond dezelfde termijn en ik had ook maar weinig bloedverlies. Wel stolsels en kramp, zeker geen hevige menstruatie. Bruinverlies hield wel langer aan. Juist de krampen en de stolsels maken dat het op een miskraam lijkt. Die 1 op de 5 vrouwen die bloed verliezen, verliezen dan meestal helderrood bloed zonder stolsels.

Maar ik zeg wel altijd, de wonderen zijn de wereld niet uit en ik hoop heel erg voor je dat het goed mag gaan!

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Sterkte lijkt me sowieso van toepassing in deze situatie? Ongeacht of het al wel of niet is mis gegaan.

Ik hoop dat eerlijke reacties ook op prijs worden gesteld. Natuurlijk hoop je dat het goed zit.

17. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    K weet dat jullie t allemaal lief bedoelen. We zullen t zien na disndag. Ben beniewd. Ga van t ergst uit, dan kan het alleen maar meevallen

18. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Ik heb helaas 1 week bruin verlies gehad bij 1 vn eerste zwangerschappen. Ik was toen 7 weken en bij 6.5 kloppend hartje gezien en bij 8 weken was het volledig weg. Dus veel bloedverlies of weinig bloedverlies het kan helaas beide kanten opgaan ik duim voor je dat het wel is blijven zitten.

19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Had je vorige week ook niet een topic,waarin de testen niet opliepen?
    Zo ja,dat in combinatie met je verhaal hier...ik ben er ook bang voor dat het niet goed zit.
    Buikkramp en stolsels verliezen is al niet goed,in de meeste gevallen.En testen die niet oplopen,vaak ook niet.
    Dus ik ga je ook sterkte wensen.

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Heel vervelend voor je dat je dit moet doormaken en niet weet waar je aantoe bent.
    Maar ik zie alleen maar lieve begripvolle reacties, dus reageren met dat iemand kort door de bocht reageert vind ik niet heel aardig.

Om even terug op je vraag te komen.
    Bij mijn eerste miskraam heb ik de eerste dagen alleen gespot. Wat bruinverlies. Dit werd in de dagen erna roder en meer. En daarna stopte het bloeden vrij snel.
    Maar over het geheel genomen ben ik stukken minder bloed verloren dan tijdens een menstruatie.
    Zelfs geen buikkramp of stolsels.

Deel Deze Pagina