4-5 dagen ongesteld en toch zwanger....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Timzijnmama, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Meiden ik wil NIEMAND valse hoop geven, maar wil dit toch even kwijt.

Ik had het idee dat ik zwanger was, maar werd ongesteld, dit duurde een dag of 4 á 5 en was voor mij doen vrij heftig.
    De maand erna had ik wéér het idee dat ik zwanger was, maar geloofde er geen snars van omdat het die maand daarvoor ook niet zo bleek te zijn. :rolleyes:

Nu heb ik van de week een echo gehad en was ik 3 weken en een dag verder dan ik dacht! Wel al zwanger dus toen ik ongesteld werd. :confused:
    Daarna geen bloedingen meer gehad.
    Heel bizar om mee te maken hoor....

2. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Dit klinkt echt apart ja. Maar ik heb het wel vaker gelezen dat sommige vrouwen toch ongesteld worden, maar ze bleken wel zwanger te zijn. En dat sommigen dit pas laat ontdekken, omdat ze dan denken dat ze niet zwanger zijn, omdat ze hun menstruatie elke maand weer krijgen.

Is toch mooi meegenomen voor je. 3 weken langer zwanger dan je had gedacht. Geniet ervan.

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Heel soms kan een innestelingsbloeding vrij heftig zijn, waardoor je dus het idee hebt gewoon ongesteld te zijn.

Gefeliciteerd in ieder geval!

4. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Weet je Timzijnmama, ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb met onze derde kind hetzelfde meegemakt.

Opeens waren mijn darmen in de waar, ze bewogen steeds heen en weer, na paar dagen wachten ging ik naar HA, ze heef mijn buik onderzocht en vroeg waneer ik voor de laatst ongi was. Ik zei dus dat het zelfde maand was. Ze zei dat ik naar enternist moest. Ze heeft nog zelf gebeld naar poli, en ik mocht nog zelfde dag heen. Na weer een onderzoek stuurt enternist mij naar gyn. Die makt ech en zegt dat ik een leugenaar ben en dat ik al 4 manden niet ongi kan zijn want dat zijn mijn darmen niet die bewegen maar mijn kind.

Dus het kan wel, ook al zeggen artsen van niet.

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik heb het ook gehad. Drie dagen volop gevloeid en dus had ik niets door. Kreeg alleen steeds meer last van allerlei kwaaltjes die ik niet snapte. Uiteindelijk toch maar een test gedaan en die was hartstikke positief. Jammer genoeg ging het in de 8e week mis, maar het kan dus inderdaad wel.
    Deze 'menstruatie' was wel heel anders dan anders. Ik had er gene buikpijn bij en alleen maar helder bloed, geen stukjes of slijmpjes of wat dan ook. Achteraf kon ik dat verklaren omdat ik dus toch zwanger was, maar toen ik dat nog niet wist, vond ik dat heel raar.

Wel vind ik het zelf belangrijk dat dit uitzonderingen zijn. In principe moet je bloedverlies echt zien als menstruatie, en niet te lang hoop blijven houden. Daar wordt je alleen maar ongelukkig van! Dit zijn echt de uitzonderingen, vind ik!

6. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ja precies, daarom begon ik er ook mee om te zeggen dat ik geen valse hoop wil geven....
    Het is niet bedoelt om iemand die ongi is geworden te laten denken dat ze misschen toch zwanger is.

7. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Goh wat apart! Maar een geluk voor jou! Gefeliciteerd!

8. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    mijn tante is bij allebei haar zwangerschappen ook ongesteld geworden. maar toch echt twee kinderen gekregen dus!

je hoort het wel vaker, maar ik hoop echt dat ik het niet zal hebben. verheug me nu al op niet-ongetsled hoeven zijn! :)

9. ellientje

ellientje Lid

11 mrt 2008
    29
    0
    0
    maar hebben jullie dan ook een zwangerschapstest gedaan?

10. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag

Nou das ook toevallig, ik had net de hoop een beetje opgegeven en nu lees ik dit... ik was ook gewoon ongesteld geworden maar ik heb toch sterk het idee dat ik zwanger ben.. hoe voelde jij je verder had je symptonen?

groetjes Maaike

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Obstipatie, moe, 'vreemd' gevoel verder eigenlijk weinig (nu nog niet)

Maar omdat ik al eens zwanger was geweest 'herkende' ik het wel....

Maar het kan best zijn dat je nu zwanger bent toch?
    8 dagen voor NOD kan je soms best al 'iets' merken.

MAAAAAR, dit moet je GEEN hoop geven hoor....

12. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    nee daar heb je ook wel gelijk in natuurlijk..maar veel dingen kwamen overeen met wat ik hier las..als ik deze maand niet ongesteld word dan haal ik een test..anders ja, misschien volgende maand ;)

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik wens je heel veel geluk en succes.

14. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag

dankjewel! :D

15. Vrouw1985

Vrouw1985 Actief lid

9 feb 2008
    107
    0
    0
    De Huisarts heeft vorige week tegen me gezegt dat ik een zwangerschaps test moest doen een week na mijn bloedverlies, deze was negatief, en had verder nergens meer last van en de huisarts zei dat het dan een miskraam was geweest die ik heb gehad. dit zei hij op 24 maart.
    Maar gisteren en nu nog steeds heb ik soms zo'n buikpijn en steken in me borsten. Kan ik toch zwanger zijn of zou dit een symptoom zijn van een Miskraam nog? Ik heb geen bloeding verder, maar de buikpijn voelt niet aan als ongi krampen, maar gewoon echt pijnlijk, en de hele tijd rommelt het in me buik.

Groetjes Susan

16. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik zou het je niet kunnen vertellen...

17. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    Ik had eigenlijk een vraagje

Want had je wel buikpijn tijdens deze menstruatie?

Want ik ben nu al een aantal dagen overtijd maar ik kan van deze maand eigenlijk niet zwanger zijn maar vorige maand was ik ook al later als anders..
    ik ga morgen testen dusja dan zien we wel
    maar vroeg het me af

18. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Veel succes morgen met de test!

Ik had geen buikpijn, maar dat heb ik nooit heel erg denk ik.

19. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    Test was negatief.. grote teleurstelling!
    ik zou niet weten hoe ik anders zo overtijd kan zijn.

achja na het weekend nog marus kijken.!

20. Jet1981

Jet1981 Lid

9 apr 2008
    5
    0
    0
    Ik heb het ook weleens vaker gehoord, ongesteld worden en toch zwanger zijn. Maar gaf de zwangerschapstest ook meteen positief aan? Of was dat later?

Deel Deze Pagina