Zojuist ff naar de toilet geweest niks aan de hand zal je zeggen, maar ik schrok me toch echt enorm van de ongelooflijk donkere kleur ! nog net niet aan het donkerrood toe. Geen bloed of slijm zat erbij maar echt heel erg donker. Ik ben nu 39,3 wkn zwanger. Meer dames met deze ervaring ? ps heb ook erg veel steken naar me vagina toe.
Klinkt als erg geconcentreerde urine. Drink je wel genoeg? Miss ivm de steken even laten testen op blaasontsteking.
Misschien te weinig gedronken?Dan wel normaal. Drink even veel en kijk hoe dan je urine is! Anders even laten controleren? Komt vaker voor en hoeft niet altijd iets te betekenen. Bij zwsch vergiftiging zouden er wel meer klachten moeten zijn denk ik?
@ MamavanDaisy; donkere urine is volgens mij geen symptoom van zwvergiftiging. Idd even laten testen op blaas ontsteking en goed blijven drinken. Succes!
Hou je vocht vast ??? Ik heb het laatst ook gehad (nu was ik wel de nacht van te voren ziek geweest ) eruuuugg donkere urine, ik kon ook erg moeilijk plassen en ik dronk me helemaal lam! Naar de HA geweest getest op blaasontsteking (maar als je maar 10 ml kan plassen kunnen ze het niet echt goed testen ) kwam niet echt duidelijk iets uit, dus moest in de gaten houden! BIj koorts en andere klachten meteen bellen... Ik hield dus ook wat meer vocht vast in mn voeten, ben s'avonds in bed gaan liggen en s'ochtend plastte ik weer veel en normale kleur... Wel zei mijn HA dat het kon dat de kleine gewoon alle ruimte inneemt en je dus minder en soms ook wat donkerder plast... Misschien morgen even urine laten controleren ?
dat was ik erbij vergeten te vermelden ik heb vorige week al laten kijken naar me urine het was toen geen blaasontsteking. Ik wacht eventjes tot ik weer moet plassen en hopen dat het dan lichter van kleur is. anders gewoon even afwachten tot morgen.
Heb ik ook vaak, teken dat je te weinig gedronken hebt, dus de urine bevat dan te weinig afvalstoffen. Hoe meer afvolstoffen er wordt weggevoerd, hoe lichter de urine.
Waarschijnlijk heb je te weinig gedronken. Even meer drinken dan zal ie waarschijnlijk weer lichter van kleur worden.