39 weken zwanger en zoooooo misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liena, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey meiden,

Wie herkend dit?? IK ben nu bijna 39 weken zwanger en ben zo ontzettend misselijk en moe, net of ik net in het begin van de zwangerschap zit. Heb af en toe wel een te hoge bloeddruk, maar die was gisteren bij controle in het zh ook goed. Zijn er meerdere meiden die er last van hebben??? Of zou het griep zijn?? En als het de griep is dan zal de bevalling op zich laten wachten of niet??

Veel vragen, hoop dat jullie me kunnen helpen.;)

2. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan je helaas niet helpen. Maar wil je wel even beterschap/sterkte wensen. Misselijk zijn is echt verschrikkelijk.

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Misschien voortekenen?
    Bij twijfel even je VK bellen!
    Daar zijn ze voor he?

x

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    je hoort wel meer dat het een voorteken is
    dus wie weet ;)

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey meiden.

Bedankt voor de reacties.

@ Rosa, die misselijkheid is idd zo ontzettend vervelend. Begin nu ook weer over te geven:).Het is op het moment idd even niet te harden.

@ Kweenie en mamavanbo, ik hoop maar dat het dan voortekenen zijn dat er iets gaande is;).Dan is het alleen maar een goed teken. Als het straks niet afzakt kan ik natuurlijk altijd het zh even bellen. Daar zijn ze idd voor....

Ik vind het niet eens het ergste dat ik misselijk ben, maar wel dat overgeven. Daar blijf ik bijna in. Hoop maar niet dat dat dan een teken is dat ik dat tijdens de bevalling ook ga doen;)

6. Dana

Dana Niet meer actief

Het kan een griepje zijn (dat heerst nu ook echt) maar soms gooit je lichaam zich ook leeg bij een naderende bevalling, spannend en sterkte, misselijk zijn is echt vreselijk inderdaad.

7. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar dat je je zo voelt! Nog even! Probeer veel te rusten en kleine porties te eten of gaat eten helemaal niet meer? Slaap je snachts nog een beetje? Sterkte!

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    heb hier gisteren zitten googlen.... want heb dus precies hetzelfde....

kwam erachter dat het hormoon prostaglandine op het eind van de zwangerschap stijgt...(zorg voor verweking) als dit niveau hoog genoeg is, wordt het overgenomen door t hormoon Oxytocine en dan begint de bevalling dus echt...

prostaglandine heeft wel wat "bijwerkingen"

krampen, misselijkheid, braken, diarree, daling bloeddruk (hoor je idd ook vaak voor bevalling)
    hoofdpijn, malaise, opvliegers, duizeligheid, koorts.....

Vk vertelde net dat het dus hormoonwisselingen OF virusje kan zijn.... er heerst dus idd ook zoiets...

voel me idd (met vlagen) ook weer NET zwanger... ;)

Deel Deze Pagina