Beeld babyfoon Lindam of Topcom babyviewer 2500

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ess85, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Hallo,

Ik wil graag een beeld babyfoon kopen en nu twijfel ik dus tussen 2 merken.

De Topcom babyviewer 2500 waar ik hele goede reacties over heb gelezen

of

de Lindam clarity waar ik eigenlijk helemaal niks over kan terug vinden. In ieder geval geen ervaringen.
    Hij kost tussen de 179,- en de 200,- euro dus lijkt me dat het wel een goede is toch? (koop m dan op een andere site voor 99,- is een aanbieding)

Maar ik vind het wel veel geld voor een onbekend merk waar ik niks over terug kan vinden. En de Topcom kost 142,50 incl. verzendkosten en daar lees ik echt goede dingen over.

Dus wie heeft er ervaring met 1 van de 2 en wat zou jij doen?

Hoop op wat reacties!

2. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
  3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    De Lindam lijkt mij ook een erg mooie babyfoon..!! en ik vind de prijs behoorlijk mee vallen. Tenminste voor 99 euro is het zat te doen dacht ik..

4. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Is die van 99 euro trouwens niet de audio versie?
    Ik kan hem nergens vinden voor 99 euro.. Alleen de lindam clarity audio..

5. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Hoi,

Het is precies dezelfde als in het filmpje.
    Als je wilt kan ik je de site wel even prive mailen.
    Als ik die site hier zet dan besteld iedereen m zo en dan zijn ze op hahaha. Is beperkte voorraad namelijk.

6. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Het is trouwens niet de audio. heb net nog even gekeken maar is echt de beeldbabyfoon.
    Heb het ook gevraagd aan die mensen van die site en gaat echt om de beeld babyfoon zoals in het filmpje die ik had gevonden op youtube.

7. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ja heel graag..!!! Ben erg benieuwd..
    Hij lijkt me wel erg goed. En zoals die man in de review zegt, is de beeldkwaliteit erg goed, net zoals de infrarood functie en melodietjes functie die erop zit. Ik vind m erg mooi en hij lijkt me zeker wel goed..

8. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    ja precies, lijkt me ook een hele goede. Doet volgens mij niks onder voor Luvion of Topcom.
    Heb ook even contact gehad over de voorwaarden enzo, en je hebt 1 jaar garantie, kunt m binnen 7 dagen retour zenden als die niet bevalt en als die kapot is krijg je gewoon een nieuwe toegestuurd.

Stuur je nu even de website door.

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Thnx voor de website..
    Het merk van de babyfoon is het zelfde merk als ons traphekje hahaha dat zeg ik net toen ik naar beneden liep toevallig.. Was me nog niet eerder opgevallen.

Ik denk dat het een webshop is van iemand die particulier begonnen is. Je ziet namelijk dat de webshop aardig leeg is nog, en er niet zo professioneel uit ziet. Het belangrijkste is dat er een KvK nummer en BTW nummer aanwezig zijn, zodat je ervan op aan kunt dat het bij een echte groothandel weg komt.

10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Weet je wat het is?? Ik durf niet zomaar 99 euro te betalen, en dan maar af te wachten of die wel aan komt..
    En ophalen is inderdaad geen optie. Dat is voor ons 2 uur en 5 minuten rijden..!!

11. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ja ik snap wat je bedoeld.
    Maar lijkt me niet dat ze het niet zullen versturen omdat ze bij voorkeur willen dat je het ophaalt. Dan moeten ze het dus wel echt verkopen haha.
    Voor ons is het ook ruim 1uur rijden dus vind ik ook wat te ver.
    Zal ik je op de hoogte houden of ik m van de week binnen krijg? Dan weet je of het veilig is haha..

12. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ohh dan worden jullie een stuk lager in nederland dan wij hahaha.. Wij komen van Friesland. vandaar.
    Ja heel graag. En ben zeer benieuwd of alles goed zal verlopen etc. met bestellen

13. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ja haha wij wonen in utrecht, maar is alsnog een stuk rijden.
    Maar friesland is helemaal niet te doen.
    Ik laat je in ieder geval weten wanneer ik m binnen heb :D

14. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Als het goed is moet ik vandaag anders uiterlijk morgen de babyfoon in huis hebben.
    Kreeg gisteren de track en trace code en kan dus zien dat het pakketje nu is gesorteerd :D
    Ik hou je op de hoogte!

15. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Oh nu al?? wat super..!! Ben zo benieuwd hihihihi

16. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ze hebben een fout gemaakt bij het sorteercentrum, staat dat het pakje nu 1 dag later geleverd zal worden :mad:
    Heb ik weer haha. Maar hij is in ieder geval onderweg.
    Zou als ik jou was niet te lang wachten als je m eventueel wilt bestellen, ik weet namelijk niet hoeveel ze er hebben.

17. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ja Precies..
    Maar ik twijfel nog heel erg.. En weet niet zo goed wat me man er van vind.. krijg ik af en toe totaal geen hoogte van..
    Ik vind trouwens 99 euro voor deze beeldbabyfoon helemaal niet duur..!!! Maar ik vind het wel een hele uitgave:(

18. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    haha zo is mijn vriend ook! Hij zei steeds ja ik denk er even over na.. nou dat duurde dus dagen. Hij vindt het eigenlijk onzin, maar goed heb gewoon een beetje zitten zeuren. 99 euro is voor deze inderdaad niet duur maar het blijft toch een hoop geld. Maar denk wel dat je er veel aan hebt, scheelt straks een hoop heen en weer geloop en onnodig wakker maken van de baby als je even om een hoekje kijkt bijvoorbeeld.

19. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ik heb m zojuist ontvangen en even uitgeprobeerd. Werkt echt heel goed. Heb een foto gemaakt met m'n telefoon van het beeld op de babyfoon. ziet er echt goed uit (zelfs op een foto van mijn mobiel)
    Alleen de adapter van de camera "kraakt" dus heb m in de zon gelegd, kan zijn dat er vocht bij is gekomen bij TNT ofzo. En anders krijg ik een nieuwe adapter.
    Zit geen handleiding bij maar die is eigenlijk ook niet nodig, het is heel simpel.
    Je kan zelfs de muziekjes vanaf de babyfoon aanzetten, dus dan hoef je niet naar boven om m aan te doen. Ben er nu al blij mee haha. Ga m vanavond even uitproberen op de kamer van m'n dochter, kijken of t beeld dan nog zo goed is.:)

20. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ohh super zeg..!! Het beeld ziet er inderdaad heel goed uit.. Zit er geen gebruiksaanwijzing bij?? Hoe kan dat dan? Zat ie dan wel in de originele verpakking?
    Je moet er trouwens met de adapter om denken dat ie niet te warm word. Als ie over verhit raakt kan de zekering die erin zit knappen en dan is ie helemaal niet meer te gebruiken. Dus zou hem wel op een warm, droog plekje leggen, maar zeker niet vol in de zon..!!

Ik vroeg me trouwens af, hoe lang zit er nou garantie op? Want als ik hem gebruik, dan ben ik natuurlijk al 17 weken verder.. Mijn zus heeft namelijk al 3 keer gebruikt gemaakt van de garantie van een babyfoon die steeds stuk ging.. Als de garantie bijna verlopen is, als ik hem ga gebruiken, is dat natuurlijk zonde.
    Werk de infrarood stand ook goed?? Hihihi kun je misschien vanavond proberen of in de kelderkast, ben echt benieuwd..!!

Deel Deze Pagina