Leuk programma vanaf aanstaande maandag Net5 - Programma Home - De Vierling Gaat over de eeneiige vierling die 19 jaar zijn en in nederland wonen
Mag wel trots zijn als je 4 van die mooie dochters hebt . Ze lijken precies op elkaar en toch hebben ze allemaal een eigen uitstraling.
Hopelijk zetten ze steeds de naam onder in beeld hihi Twee uit elkaar houden lukt nog wel Zullen ze altijd hetzelfde haar hebben etc of alleen voor het programma zo gedaan
haha ik ken hen mijn vader heeft jaren een relatie met de beste vriendin van hun moeder gehad. ze hadden vroeger altijd per 2 dezelfde kleren aan. ben nog een X met ze naar slagharen geweest toen ze een jaar of 7 waren. wij waren toen de grootste attractie wel grappig, ik weet nog dat de ouders hen zo veel mogelijk uit de media wilde houden en nu hebben ze een eigen programma.. zij hadden overigens 1 zoontje en wilden heel graag nog 1 kindje er bij. dan val je toch ook steil achterover!?
Hahaha Man verzucht net: "Ben blij dat er van jou maar 1 is" Leuk om te volgen, heelrijk kippenhok Wat zullen de ouders een rust hebben nu ze het huis uit gaan
Wie kijkt het programma? Ik dacht eerst dat het alleen op maandag kwam maar het komt dus iedere dag Zojuist aflevering 1 en 2 teruggekeken en vind het serieus een leuk programma! Nu snel aflevering 3 en 4 terugkijken
Haha heb zojuist ook tot aflevering 4 gezien Morgen komt aflevering 5 Vond het echt leuk om te kijken! Qua uiterlijk identiek, maar hun innerlijk verschilt best wel veel vind ik Andere smaak qua inrichting, kleding, etc Vind Lisa de leukste van de 4. Ze zijn ook zo lekker klungelig. Een hele trapboom inpakken met schilderstape ipv het af te dekken met een vuilniszak ofzo haha, hebben ze denk ik 2 rollen aan verspild En hun rekenen en topografie is ook niet je van het net als hun auto kunsten, maar dat maakt het programma juist zo leuk Wat zullen die ouders het zwaar hebben gehad zeg. En nu ook weer. 4 kinderen tegelijk het huis uit ipv 1 voor 1 wat je in een normaal gezin hebt
Rare vraag hoor maar ze zijn 19. Die ene heeft net dr diploma gehaald voor kapster, wat doen die andere meiden? Ze kopen van alles, huren best een flink huis, nu zijn ze weer bezig de hele tuin onder handen te nemen etc.. waar doen ze het van?
Ik vind het zó grappig. Heerlijk dom die meiden, ik hoop toch echt dat ik op mijn 19e verder was dan die vier!! Echt slim zijn ze niet nee, haha. Maar ik vind het leuke meiden, echte tutten en heel zeurderig haha, ik kijk het iedere avond bijna.'Leuke namen hebben ze: Bo, Tessa, Lisa en Esmé, alleen zou ik die a van Tessa eraf halen en er Tess van hebben gemaakt...