ik ben het zat de zwangerschap.ik kan niet slapen en heb erge pijn aan mijn ribben en mijn zij.ik heb geen energie. ik heb te horen gekregen dat mijn baarmoedermond te week is.en uitgezien ik bij mijn vorige zwangerschap een keizersnede heb gehad.zou ik graag willen weten hoe groot de kans is dat ik nu wel normaal zal bevallen omdat mijn baarmoedermond te week is.want dat was dus niet het geval bij de vorige zwangerschap.het was juist helemaal niet verweekt en rijp.wie o wie kan mijn vraagje benatwoorden
Ik kan je vraag niet beantwoorden, maar snap best dat je het een beetje 'zat' bent. Had op het laatst ook erge pijn aan m'n ribben en rug, maar Kyano lag in stuit, kwamen ze pas achter met 37 weken
ik ben het ook zat nu. De baby is ingedaald bij 29 á 30 weken en moet echt om de 5 minuten naar de wc vanwege de druk en voelt niet prettig aan pff ook steeds geen energie en dan nog eens dit warme weer maarjah nog paar weekjes mogen we de baby in onze handen houden nog eventjes Zie trouwens dat we dezelfde dag zijn uitgeteld
ow en antwoord op je vraag: eerlijk gezegd zou ik het niet weten maar hoop voor je dat je op natuurlijke wijze mag bevallen!
Ik ben het nog niet echt zat, maar aan de ene kant vind ik dat de baby wel mag komen. Ik ben bang dat hij te snel komt omdat ik mijn vluchtkoffer nog niet klaar heb.
Hoi! Ik ben 29 weken en ik ben het ookal zat hoor. Ik heb bij mijn 1e ook een KS gehad en deze keer ligt het kindje goed, dus moet er deze keer toch echt aan geloven hihi. Als ik het allemaal goed begrepen heb met mijn vorige zwangerschap dan is het toch de bedoeling dat je baarmoedermond week wordt? Ik dacht dat het een teken was dat het niet lang meer ging duren, maar nu bestaat er toch ook weer iets al "te week". Schiet mij maar af! Een echt antwoord heb ik dus eigenlijk niet op je vraag.In ieder geval veel sterkte en nog ff volhouden. Ik moet nog wat langer.... Ik vind het bij de 2 trouwens wel een stuk pittiger allemaal hoor. Ben elke dag kapot!
Ik durf het eigenlijk hier bijna niet te melden, maar ik ben het ook al zat. Schaam me eigenlijk wel een beetje Niet dat ik hoop dat ie nu al komt want dat zou te vroeg zijn maar van mij mag ie gerust met 37 weken komen pffffffffff, erg he, iedereen zegt geniet er nog maar van, maar ik vind het best zwaar. Maar ja nog evenjtes volhouden. Succes allemaal Groetjes Bojenna
Nou ik kan je zeggen dat ik het ook al aardig zat ben! Ook mijn ribben doen pijn en het maagzuur de hele dag door is ook geen pretje... Gelukkig hoef ik alleen nog volgende week te werken en denk dat het dan al een verlichting is.... Dan is het hopelijk weer wat beter uit te houden!
ik snap t wel hoor dat je t zat bent. ik vind t zwanger zijn ook erg zwaar. ben t nog niet zat maar zwaar is t wel. betreft je vraag, heb je dit met je gyn besproken? Ik denk wel dat je goede kans maakt op een natuurlijke bevalling. zeker als de boel week wordt, want dat betekend dat je lichaam zich gereed maakt voor de bevalling. zeker als dat de reden is na een kz dan is die kans groot dat je natuurlijk kan bevallen. ik heb ook een kz gehad e daarna een natuurlijke bevalling. geweldige ervaring vondik/. sterkte met die zware laatste loodjes iedereen.
Ik vind het soms ook wel genoeg . Soms benauwd ,laatste tijd vocht in mijn lichaam en bloeddruk stijgt . Alles wordt steeds zwaarder ,lopen ,slapen enz... . Dit is mijn 35 e week dus ik moet ook nog ff ies . De laadste loodjes wegen echt het zwaarst .
Haha ben altijd zo blij om te lezen dat ik niet de enigste ben die het zat ben! Vanaf 32 weken aan het rommelen geweest en al verschillende keren gedacht dat het nou echt ging gebeuren. Maar zo zie je nou maar zit er nog steeds in Kan alleen nog maar waggelen maar vooruit kop op meiden alles voor het goeie doel!
Ja Joyce ik ben er bijna hoop ik! Maar mijn oudste kwam met 42 weken en de tweede met 41+1 weken dus nog even. Ze komen steeds wat eerder hoop ik
Anabell: Kwam jou eerste ook te laat? Vervelend is dat he overtijd lopen, weet er helaas alles van! Firstbaby: Hoezo een vervelende nacht gehad? Heb je een nacht voorweeen gehad?