Des, meid, je bent echt heel goed bezig. Volhouden meid, het gaat echt makkelijker worden. Gelukkig maar dat het met je neefje weer wat beter gaat. Hoop dat hij nu ook snel gaat eten. Haha Ladouce, hij is inderdaad leuk. Bebek, jammer dat je nog even een paar daagjes geduld moet hebben voor je meer weet over die kat. Geduld, WAT IS DAT??? Haha.
He bah Bebek..wat vreselijk he...ik haaaaaaaaat die ziekte! Wat erg voor haar en haar gezin.. Ik heb wat blijer nieuws...m'n vriendin is zojuist bevallen van een gezonde dochter!! Haar tweede. De 1e heeft ze met veel moeite gekregen. Uiteindelijk met de tweede ivf poging gelukt. Deze...totaal onverwacht! Er was haar verteld dat ze heel moeilijk zwanger kan raken. Nou, 4 maanden na de bevalling van de oudste was ze geheel onverwacht zwanger! En het resultaat ligt nu op haar buik!
Bebek, triest verhaal, maar dat betekent niet dat je je eigen beslommeringen, ergernissen en verdrietjes niet mag hebben meid.
Des hou vol hoor ! Bebekje moet nog geduld hebben Dombo ik hoop dat jullie eruit komen meis. Hier weer een bekend verhaal over lieve heelmeesters die stinkende wonden maken. Gisteren dus een lieverd die de wond deed maar wond vloeide niet meer af, gevolg een niet zo lieve vpk die vandaag kwam en weer even flink moest porren om 5 cm silvercell in de ond te proppen. Heb sindsdien alleen maar gelegen, het gaat nu weer enigzins maar het leek even of het in de fik stond. Hopen dat de wond weer gaat afvloeien. Heb ook even liggen janken hoor, baal er zo van ! Zo klaar met dat geklaag, jullie zullen ook wel denken, komt ze weer Ik heb lekker even Xander in bad gedaan, een lach van dat manneke en ik kan er weer even tegenaan.
Vandaag naar de allergoloog geweest en ik ben nu de trotse bezitster van een epi-pen. Volgende week terug voor de testjes en morgen naar de longarts (de mmm maar dan anders) Ben moe dus zal de volgende keer op iedereen reageren, beloofd! Nu duik ik mijn mandje in.
He meiden, Hebben jullie http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186504-grote-onderwerpen-zorgen-voor-traagheid.html al gezien? Geen paniek hoor, ze denken nog na over wat ze moeten doen, maar dit geldt in principe ook voor het 35+ topic denk ik. Enneh, Desmo, wat een geluk dat ze geen sigaretten verkochten. Het moest zo zijn denk ik, je hebt vast nog een paar hobbels te nemen, het is heus niet zomaar makkelijk voorbij. Maar je doet het super goed!! NIET AAN TOEGEVEN!!!! Zet m op.
Koffieleutje, schrijf maar van je af meid, minder pijn doet het er niet van, maar het lucht in ieder geval wel even op. BB, druk dagje gehad. Succes morgen bij de longarts. Welterusten voor nu! Veronika, bedankt voor het melden. Ben erg benieuwd wat ze hiermee gaan doen.
Goeiemorgen meiden! Ik heb bij 'traagheid' gereageerd.. en ga nu werken.. uit mijn werk vandaan meteen op jaarsvisite en dan door naar de vk en daarna nog een dinnetje op de thee.. probeer me vanavond nog wel even te melden, maar kan ook zomaar morgen worden! Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen allemaal, Even snel, want moet me nu eigenlijk met de meisjes en het ontbijt bezighouden, maar dit moest ik toch even kwijt: Dombo heeft haar Hieperdepieperdepiep .... HOERAAAAAAA!! Op naar de volgende stap, gelijk blijven. Maar dat gaat ook vast helemaal goedkomen.