@Ladouce....ik was ook nooit zo populair op die party's,omdat ik altijd wel een mening had dat ik het best prijzig vond enzo.Zei ik:erg leuk,maar wil deze maand ook nog wel eten Ik had vroeger zo'n vriendinnenclub met die ene vriendin waar ik altijd zo 'n lol mee had en dan nog 5 van die echt burgerlijke typjes.Maar wel lieve mensen hoor.Had er alleen niet zoveel mee gemeen.Na de scheiding was ik zo met andere dingen bezig als dat zij waren en dan kwam ik daar en dan zaten de hele middag te praten over hun nieuwe gordijnen.Toen ben ik een beetje afgehaakt.Heel oppervlakkig allemaal.Maar die leuke vriendin spreek ik nog wel.Te weinig eigenlijk. Wat ik wel echt leuk vond waren de make-upparty's van Oriflame
Nou, ik heb de mijne die illusie allang ontnomen hoor! Ik kom echt niet meer bij van al die schetenpraat, haha! de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik al van kind af aan vreselijk moet lachen om alles wat met poep en scheten te maken heeft... het was zelfs zo erg dat ik de hele dag vieze woorden zei en op het laatst van mijn mama alleen nog na het eten 5 minuten vieze woorden mocht zeggen; je kent dat wel: poep, scheet, kak, pies. En dan zei mijn vader ineens diarree en dan zakte ik echt van mijn stoel van het lachen! En nog dus.... Goed, ff normaal weer Ik zie dat Liesben een dikke knuffel nodig heeft: komt ie!! Dombo heeft stiekem al staan snuffen in het zakdoekje terwijl poppie waarschijnlijk de grootste schik had Suus gaat naar schoonmaakmiddelenparty's... Hoe verzin je het echt! Ik ben ooit naar een lingerie party geweest, was wel lachen maar kost ook een godsvermogen, dus niet aan mij besteed Ladouce laat ons vreselijk in spanning zitten met haar 5 dagen overtijd...meis, mijn duimen draaien overuren hier hoor!! Desmo gaat het zieke mannetje weer verblijden met een bezoek en heeft vanavond een tupperware party....bestaat dat nog joh? Die hapjes maken is ook niet aan mij besteed, ik doe het opeten wel Veel plezier in ieder geval! Marnat gaat vanaaf lekker van een voetbalwedstrijdje genieten in haar uberluxe kuipstoeltjes... * Bebek zwaait even naar BiBiman! * En ik? Ik heb niks te melden. Het is dat ik de duivels op bezoek heb gehad, anders zou ik zweren dat er wat anders aan de hand is. Maar is niet zo. Oja, heb wel een nieuwtje: Lief weet hoe gek ik op katten ben en dat mijn droomkat een Maine Coon of een Noorse Boskat is en nu kwam ie gisteren thuis dat de ouders van zijn collega een zwangere mamacoon hebben....collega gaat ff vragen wat ie moet kosten en als het een beetje betaalbaar is krijg ik een babycoon van Lief!!! Mamacoon is zwart/rood/wit en papacoon is wit/grijs, dus daar komen vast dotjes van babycoontjes uit! Lief wil graag een jongetjescoon en als ik die krijg, noem ik hem Julius Maar please, please, please, duim voor me dat ie geen 400 euro gaat kosten en dat ik hem krijg!!
Middag... Vanochtend met Vent naar 't ziekenhuis geweest, kreeg dinsdag een telefoontje dat de cellen in 't bloed wat hij had gegeven niet wilden delen. Hebben wij weer... Nou ja, vanochtend dus weer bloed gegeven. Daarna door naar paps, zijn medicijnen klaargezet voor de rest van de week. Nu al 1 1/2 uur op werk, en nog niets gedaan Party's, ehm, Sensitest ov/zw party doen? Ik wil in 't vervolg Vent niet meer bij elke afspraak in het z'huis meenemen, ik ga hem de keuze laten, zit me elke keer kapot te ergeren aan zijn snelheid (NOT) om de deur uit te gaan en zijn geduld (NOT) in de wachtkamer. 't Is een braverd hoor, dat hij steeds meegaat, maar 't is niet iedere keer nodig. Ladouce, zal ik een testje opsturen, meid? Pff wat irritant dat je al 5 dagen overtijd bent, zou idd fijn zijn als je zekerheid zou krijgen. Bebek een Coonenbaby, leuk! Ze zijn idd niet goekoop. Suus afspraak afgezegd, balen. Wat moeten we soms een geduld opbrengen he. Desmo vandaag weer bij 't mannetje op bezoek en vanavond een tupperwareparty incl lekkere hapjes maken. Mjammie. Marnat, veel plezier bij voetbal vanaaf! Dombo, traantje gelaten om je grote kleine meidje. Natas, denk erom dat we aan je denken he! MAAR, de zon schijnt, nu nog in mijn hoofd, heb al weer lopen janken, en weet niet goed waarom. Ik ga eens een broodje scoren.
JFT ook aan de huilbuien...zou het in de lucht zitten? Heb je wel die emmer paardenstront opgeruimd die je gisteren hebt laten kieperen? (dat was jij toch?)
Het valt tot nog toe mee met bijvoeden meiden, hij heeft gisteren maar 2 keer 60 cc KV gedronken. Valt mee dus Ja dombo ze komt iedere dag, net is er weer een tasje met enge dingen afgeleverd die ze nodig hebben bij de wondzorg maar de pijn wordt echt duidelijk minder, de schijf helaas nog niet dus hoop niet dat het weer gaat dichtgroeien maar we moeten positief blijven he Ik las over geen scheetjes durven laten na het klussen nou de keer dat het bij mij raak was, was juist na een maand waarin ik een uur na het klussen pas ging plassen en de volgende dag pas douchen. Beetje vies maar heeft misschen wel geholpen ?? Meiden Xander zet het op een krijsen dus tot later. Iedereen knuffie !
Moet straks naar de tandarts, zit een gat (en dan dus echt letterlijk) in de zijkant van een kies. Boeeh, ik heb echt een hele aardige tandarts maar ik vind z'n werk niet leuk en fijn. Denken jullie even aan me. Moet er om 10 voor drie zijn.
Ik sch*t echt in mijn broek voor de tandarts, dus leef erg met je mee! Succes!! Koffie, je kleine mannetje past zich gewoon helemaal aan aan de situatie lijkt het wel! Lijkt me wel een goed teken trouwens dat er zoveel vuil uit je wond komt! In ieder geval prettig dat er nu iedere dag door een deskundig iemand aandachtig naar gekeken wordt en dat je goed verzorgd wordt! Ik ga denk ik na het klussen deze maand niet in bad, geen scheetjes laten, niet douchen, niet plassen en met zes kussens onder mijn kont twee uur met mijn benen in de lucht...
Ladouce, misschien wel handig om ff aan de tandarts te melden dat je misschien zwanger bent...dit in verband met verdovingen en foto's!
Koffieleutje, gelukkig maar dat de pijn minder wordt nu. Hoe lang heb je verplichte bedrust? En Xander tot nog toe maar 2x een extra flesje, valt mee meid! Ladouce, sterkte straks, moet ook nog ergens een afspraak maken voor het vullen van een paar gaatjes ... brrrr. Durf niet eens die afspraak te maken, held. JFT huilbuien en een omgekiepte kruiwagen met stront. Ach meid, laat die tranen maar komen, is toch weer een stukje verwerking. Jammer voor je stalgenoten dat ze deze 'shit' zijn tegengekomen, maar er zal er ook vast wel eens 1 zijn geweest die hetzelfde heeft achtergelaten. Niemand is perfect. Suus, ongi nu toch doorgebroken en afspraak voor vrijdag gaat naar een andere keer. Kan me voorstellen dat je die echo liever met je mannetje erbij hebt, zeker als je samen hebt afgesproken het traject samen in te gaan. Desmo, sterkte vanmiddag weer in het ziekenhuis bij het kleine manneke. Hoop dat het inmiddels weer de goede kant opgaat met hem. En veel plezier op je party vanavond. Ben zelf ook niet zo dol op dergelijke party's. Goed spul, dat wel, maar ja, je wilt de rest van de maand ook nog kunnen eten he? Soms loop ik wel eens tegen wat leuk 2e hands spul aan wat ik dan wel eens meeneem. Natas, kun je het allemaal nog een beetje bolwerken meid? Heel veel sterkte morgen met het afscheid van Erik.
*denkt aan ladouce* Ik moet in ieder geval de rest van de week in bed bljven, weet niet of ik dat ook ga doen Volgende week woensdag weer terug naar het ziekenhuis. Maar het is nu al wel makkelijker allemaal nu de pijn niet meer zo gruwelijk is. Alleen die wondzorg bljft supergevoelig.
Het afscheid is morgen natuurlijk ja... Lieve Natas en Natasfamilie; heel erg veel sterkte morgen bij het afscheid! Ik hoop dat een mooi een waardig afscheid zal worden...ik denk aan jullie!! Dikke knuffel!
Oh ja vorig jaar ben ik naar een * leuke speeltjes" party geweest dat was wel lachen zie je het voor je, trillende dingen op tafel die hand in hand de kring doorgaan.......... Proest
Doe nou maar braaf luisteren aan de dokter!! Gelukkig gaat het nu de goede kant op met de pijn, maar forceer nou niets meid, straks ben je nog verder van huis!
Kijk, kijk, kijk; een foto van een babycoon!!! Dan smelt je toch weg als je dat ziet?! Met een beetje geluk weet Lief meer als ie over een uurtje thuis komt...ik hoop toch zo vreselijk dat het doorgaat en dat ik zo'n scheetje mag krijgen!!
Geen idee wie dat mens is trouwens, maar boeien! Nu zal ik jullie niet meer lastig vallen, maar ben beetje nerveus of het doorgaat of niet...