35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Goed zo Lies. Hier werd tegen mijn dochter van 3 maanden gezegd dat het belachelijk was dat ze niet lachtte?!? Wel op een krirrende manier maar toch. Misschien heeft het wel een beetje met gevoelige mama hormonen te maken.

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    :$ gordijnen dicht????? foei Lies :)

@pink: het "algemene" advies is om pas weer in bad te gaan als vloeien over is.. maar tis "algemeen" he.. met hechtingen, of pijnlijke hechtingen mag je ook met je kont in een badje gaan zitten met badedas..

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    :$ nog niet hardop lachen??? maar dan kruipt ze over 2 maanden ook nog niet!!

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Spannende dag vandaag...sinterklaas! Ben zo benieuwd of ik wat krijg...
    Alhoewel, het mooiste kado heb ik al..en dat lachtte ook nog naar me vanmorgen ;)
    We hebben voor Eelco een hele supergave babygym van Lamaze (567559 Lamaze 3 in 1 Babygym) gekocht. Nu maar afwachten wat hij er van vind :)

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    foei lies

sinterklaas!!!! heeft dat voor Eelco gekocht...

*stuurt Lies meteen op cursus voor de komende jaren over Sinterklaas*

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja...sorry ;)

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lim ik bedoelde dat ze wel lachtte maar niet tegen die persoon. En dat was belachelijk. Ach en kruipen zal ze zeker nog niet over 2 mnd want mijn kleine vriendinnetje vindt het wel prima zo;).

Lies hier heeft "de Sint" (kijkt even om of ze Lim ziet) ook een babygym gekocht. Zo een waar ze onder kan liggen, voor kan zitten en aan kan staan.

Ik ga er even eentje uit bed plukken.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hihi, hier heeft Eelco gisteren ook niet tegen "oma" gelachen..terwijl hij normaal voor iedereen wel een lach heeft *evil-smiley*.

En hoera voor Eelco, hij heeft net anderhalf uur geslapen..zomaar..overdag...stoer jong. Maar nu brult ie het blok bij elkaar, dus ik ga hem uit bedje halen :D
    Strakjes komt Sinterklaas...spannend!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mijn moeder doet dat om de haverklap, dingen tegen de kinderen zeggen die dan ook haar mening weergeven.
    "Ah Quinten, moet je in de box van je mama. Maar dat wil je helemaal net he, maar ja het moet van mama.
    "Ja Danique ik snap dat je die mooie onderbroek aan wilt maar van mama moet je deze aan" (de 'mooie' onderbroek was een vieze)
    "Lust je dat niet Quinten? Geeft je mama je vies eten he"
    "Omi wil wel met je wandelen Danique maar van mama moet je in bad"
    :(

10. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Juist jullie snappen me!

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    He get, Natas, wat een onderhuidse steken zijn dat he ..
    Niet rechtstreeks tegen iemand praten (ik bedoel commentaar leveren), helemaal niet fijn (en ook een beetje laf).

Fijn Lies, dat Eelco een flinke tuk heeft gedaan, en moest wel giechelen om je evil-heid .
    Zo goed dat babies totaal zichzelf blijven als er iemand boven hun hoofdje hangt. Er wordt niet gepleased gelukkig!

En die arme beebjes moeten hard aan de Gym dus :).

Hier een flinke klusdag achter de rug. Hele berging van lief uitgekamd, veel weggegooid. Gasfitter op bezoek om te kijken of hij een leiding om kan leggen. Gaat hij volgende week vrijdag al doen, dus dat is fijn!
    Geen Sint voor ons dit jaar, want we hebben geen puf (en ook wel een beetje pijn). kon het Sint en pieten ook niet aan doen om gedichten voor ons te maken, met de opdracht dat 'ene onderwerp' uit de weg te gaan ..
    Maar ik mis het toch ook wel. Misschien ga ik stiekem toch nog her en der een verrassinkje doen ;).

Eerst maar eens lekker slapen.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    die opmerkingen ken ik! en dan niet alleen van fam.. maar ook van ML... zucht

hier wel sinterklaas.. netjes op 5 december.. wat me alweer gezeur van de schoonfam heeft opgeleverd.. elke keer weer die vraag... en ik zeg nee
    ik stelde voor laten we dan met de fam het op 4 dec doen.. nee zegt schoonmoe.. 5 dec anders niet.. dus niet
    en nu belden ze op, ze komen morgen ff pakjes brengen..
    sorry, maar wel pakjes brengen maar niet met fam dan samen vieren zoals in veel fam?

dan niet he.. verheug me erop om het met eigen gezinnetje te doen, zonder die 2 van zwager.. (vind hun kinderen dus niet leuk).. wil mijn kids zelf zien genieten van uitpakken kadootje zonder dat hun oudste er weer doorheen bleert

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Blijkbaar heeft iedereen betweterige familie :)

Eelco is enorm verwend door de Sint..
    Een babygym, een Disney-wekker, een traktor (met muziek), een trompet (uiteraard ook met geluid), een nijntjeboek, CD met oudhollandse kinderliedjes en een CD van Sesamstraat.
    Hij is er de hele avond bij geweest, in de box, al dan niet slapend.

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    leuke kadootjes lies

ik ben mijn oudste op facebook over de zeik aan het helpen :) die is groot fan van Beyonce.. en er is een concert uitgekomen op DVD die hij graag wilde hebben.. ik heb die besteld, dat weet die.. maar ik zei die komt met sinterklaas... 2 weken lang elke dag de vraag of hij die in zijn schoen kon krijgen.. antwoord was dus nee
    en nu heb ik op FB gepost dat ik pakjes eruit heb gehaald voor kerst..

ik zie zijn rood aangelopen koppie al voor me :) Heerlijk !

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah, nu snap ik dat bericht op FB van je Lim. Hahahahaha :D

Wij hebben vanavond Sinterklaas gevierd. De kids (stiefkleinzoontje was er ook) waren behoorlijk hyper, vonden het super spannend en zijn overladen met cadeaus. Wij hadden voor Quinten 2 cadautjes en voor Danique en Geno ieder 6 stuks, mijn stiefdochter had voor ieder kind nog es 2 pakjes.
    Danique heeft van ons een poppenhuis gekregen, een doos play-doh klei, bambino-loco, boek van Jip en Janneke, een dokterskoffertje en een smurfenpyama. Van haar grote zus ook nog een prinsessenkalender en een hondje die kan lopen en blaffen. Quinten heeft een activity-kubus gekregen, een Nijntje rolding en romper + vestje.

Nog over opmerkingen van familie : mijn moeder doet het niet om steken onder water te geven. Althans, niet zo bewust. Dit is typisch iets wat ze doet sinds de dementieklachten zijn begonnen.

Duim, kan me goed voorstellen dat jullie dit jaar geen Sinterkalas hebben gevierd. Knuf!

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ook hier eventjes: ben alle adressen kwijt.. heb alleen dat van bekje... dus wil je een kerstkaartje.. geef dan je adres even door.. geen adres = geen kaartje :)

zijn leuke kadootjes natas...
    hier hebben meisjes van schoonouwelui paar kadootjes gehad
    babs: een schoonmaaksetje met bezempje etc.. een hello kitty klok, wat snoepgoed
    puk: zon klere rothond die met oren wappert en waar keiharde muziek uitkomt (zon dingen koop ik niet omdat Babs daar doodsbang voor is) en ja, dat was bekend want had hier al meerdere van dat soort dingen staan.. zucht

morgen na school dan maar gezellig pakjesavond met kids..
    M: wij doen toch nix voor elkaar?
    nee
    M: want anders moet ik nog wat kopen
    hoeft niet

Als het niet uit zichzelf kan, dan hoeft het niet toch? zijn pakjes staan in elk geval voor de haard en oooooooit hoop ik, dat die uit zichzelf keer wat haalt en niet met als reden "omdat jij ook wat voor mij haalt"
    las dat syl de kerstboom al had staan.. die wil ik eigenlijk dinsdag opzetten.. of ik wacht tot die contract binnen heeft zodat we echt wat te vieren hebben..

trusten allemaal :)

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Adres staat op geboortekaartje Lim, of heb je dat al weggegooid? ;)

Mijn lief is bezig mama te leren wennen om kind ergens onder te brengen...
    30 december hebben we kaarten voor Van Dik Hout in de Paradiso.
    7 februari kaarten voor Sting in de HMH.

Oma is blij, die krijgt haar kleinzoon te logeren...maar ik heb al gezegd dat we hem de 30e mogelijk savonds nog ophalen, weet niet of ik dan al klaar ben voor een logeerpartij :D

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    geboortekaartje ligt ergens.. maar dan moet ik zoeken :)

ML kreeg net mail, afspraak van vrijdag 17:00 in antwerpen is verplaatst.. naar Belgische kust ergens.. dat was toch zeker geen probleem?
    ehm.. dik 3 uur heen, dik 3 uur terug?
    Hij heeft gebeld met pz in NL met de vraag of het zeker een contractbespreking was en niet een ïkwildetestengraagmetjedoorsprekengesprek ..
    antwoord: ik dacht van wel
    hoezo we weten dat niet zeker? ze gaat er achteraan.. want 6 uur rijden is prima.. als er op de terugweg een contract op zak is..
    geld groeit niet op de rug om steeds maar auto vol te tanken omdat die belgische directeur weer ergens anders wilt afspreken..
    waar die heen zou moeten is ook geen kantoor van hun.. vind ik ook raar..
    word gek van de onzekerheid.. heb net keihard zitten janken..
    normaal krijg je toch een concept voorstel zodat je je kan voorbereiden? in NL deden ze dat wel zei ze.. ze had geen idee hoe dat in belgie gaat..

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    He bah lim wat een gedoe allemaal zeg v contractbespreking... !!

Heb hele weekend sint gehad dus niet op zp geweest...

Pink , tnt heeft weer kaart kwijt gemaakt denk ik.... Echt raar!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lim, waarom koop je nog cadeautjes voor M? Kan je niet beter idd die afspraak maken dat jullie voor elkaar niets doen? Scheelt weer teleurstelling.
    Wat balen van die contractafspraak zeg, raar! Wanneer krijgt ie te horen wat voor afspraak ze er nou van willen maken?

Liesben, Danique is voor het eerst uit logeren gegaan...... afgelopen zomer :)

Deel Deze Pagina