Communiejurk

Discussie in 'De lounge' gestart door janineke, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Mijn dochter doet dit jaar de communie, vandaag zijn wij op zoek gegaan naar een communiejurk maar wat is dat moeilijk zeg. Wij wonen in limburg en zijn eerst naar België gereden, de jurken die onze smaak waren waren vanaf 600 euro! Nu wil ik best wat neerleggen voor een communiejurkmaar geen 600 euro. We zijn toen naar een andere winkel in Limburg gereden waar ze vroeger communiejurken verkochten, maar daar zijn ze mee gestopt. Daarna naar een ander dorp een half uurtje rijden, daar was niet veel keus meer en niet echt mijn smaak, 1 jurk was wel mooi, maar niet in haar maat, wel gepast en we hebben nu haar maat laten bestellen, als we hem toch niet wilden was het geen probleem. Het is een mooie jurk, maar ik heb er niet het wauw-gevoel bij, dus stiekem ben ik toch nog een beetje aan het rondneuzen op internet, misschien dat ik wat anders vindt en ook voor het geval dat deze jurk toch niet mooi zit. Zijn er hier nog mama's uit limburg die weten waar ik een mooie beetje betaalbare communiejurk kan vinden? Tips zijn van harte welkom!

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hoi je hebt ze online best veel, baby walz ook geloof ik. succes!

3. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Bruidshuis Pereboom in Heerlen.
    Die doen volgens mij ook communiejurkjes verkopen en ik dacht dat die ook in maastricht zaten. (ik weet dat ze 2 filialen hadden 1 in heerlen maar waar de 2e was weet ik niet zeker)

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    kijk hier eens voor ideeen:

Lolly Pop kindermode - Eindhoven

Ikzelf zou voor jottum gaan. Ik vind het jurkje op deze pagina aan de rechterkant, 2e van boven om te kwijlen.

Jottum kennende zou ik rond de 200 euro zijn maar voor communie had ik dat wel over gehad. Ga eens naar een boetiekje waar ze jottum festive verkopen. Bijvoorbeeld chrissies in alkmaar, daar hebben ze ook de voorgaande collecties.

Deze is bijvoorbeeld in het echt ook heel erg mooi:

Jottum Girls jurk | kleertjes.com

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o en als je een klein budget hebt, kijk hier dan eens tussen:

communion dress | eBay

komen dan meestal uit china of hong kong. Prijzen inclusief verzenden zijn bizar laag maar ik weet van mensen die ik ken dat het echt kan.

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    dacht meteen aan Jottum

debby heeft je al wat tips gegeven
    zei is DE Jottum kenner

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha mirell... wij shopkippen kennen dat wel he ;)?

Ik vind het bijna (heel erg) jammer dat wij niet gelovig zijn... want ooooh wat had ik mijn dochter graag in zo een jurk gehezen...

8. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik was zojuist de gegeven linkjes even aan het bekijken.....SOMS heeel soms mis ik een dochter....dit was even zo'n momentje.

Wat zijn die jurkjes gewelidig mooi!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik mag dan maar een simpele shopkip zijn ;)
    Maar ik zou echt voor deze gaan: (maar niet met die stomme schoenen eronder ;))

10. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Mijn nicht heeft bij Moonwalk in Maastricht een jurk voor haar dochter gevonden. Succes!

11. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Pereboom zit idd ook in maastricht...

ik heb het dooppakje van onze middelste zoon via internet besteld bij Chiqie (Communiejurk | Chiqie) daar hebben ze ook mooie communiejurkjes.

Maar hadden ze in Maasmechelen Village niks van communiekleding???? (hebben ze ook een winkel van jottum en cakewalk enzo... zaten vorig jaar hele mooie jurken tussen... (we waren toen aan het zoeken voor kleren voor een bruiloft))

12. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Dat wilde ik net gaan typen.. Vorige week ben ik in Maasmechelen in die winkel geweest en ze zei dat ze nu alle communiekleding binnen hadden en waarschijnlijk zou het deze of volgende week allemaal in de winkel komen te hangen.

Ik zou persoonlijk ook echt voor een Jottum jurk gaan!

13. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    owh wouw ik kan niet wachten tot ik ook mag shoppen !!! hahaha.. moet alleen nog wachten dochter lief is pas 3 jaar...

Ehm er zit hier in kerkrade ook een winkel met communie jurkjes altijd die etalage zoooooo mooi he... ik ben gewoon bang dat als ik daar naar binnen stap dat ik die tent leeg koop... voor een wat kleinere beurs kan je ook naar de C&A hangen ook bergen jurkjes en sjieke kleding voor communies. Vanaf geloof 25 euro een heel setje. tot 50 euro.

14. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Dankjewel voor de tips! Wij gaan zaterdag naar lollypop in Eindhoven. Ik heb er zin in. In Maasmechelen zijn we eerst bij village geweest, bij binnenkomst meteen ergens gevraagd of er in de village communiekleding werd verkocht, maar diegene zei van niet. Toen zijn we naar taratataa gereden, en de prijzen waren ook echt taratataa hahaha. Ik hou jullie op de hoogte!

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik zou ook voor een Jottum jurk gaan die zijn echt mooi!
    Ik weet pereboom in Maastricht daar had ik vroeger mijn communiejurk vandaan. Succes met shoppen zaterdag!

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dit heb ik dus ook :p

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    DAMN deze is echt mooi!

18. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Welke winkel bedoel je? (Ik woon hier nog niet zo lang en weet dus ook nog niet alles te vinden :p)

19. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Jaaa we hebben een jurk! En hij is zooo mooi! Ik blijf er maar naar kijken...zucht... Het was de eerste jurk die ze paste, zodra ze hem aanhad hadden we allebei zoiets van ja dit is 'm, we hoeven niet meer verder te kijken. Dochterlief wou een andere jurk ook nog passen, maar die haalde het bij lange na niet bij deze jurk. Daarna nog een x deze jurk aangepast met een petticoat eronder en toen was het helemaal compleet. Owww hij is zo mooi!

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

foto :D
    Fijn dat jullie nu de jurk hebben gevonden dat is een opluchting he :)

Deel Deze Pagina