hoi meiden, ik ben een beetje ongerust.. bij mijn 1e 2 zwangerschappen hong ik vrijwel direcht boven de pot de spugen en luste ik geen koffie meer, maar nu .. nu is er niets aan de hand alleen mijn buikje die ik zie groeien wie had er bij een derde zwangerschap ook weinig kwaaltjes ? Liefs citygirl
Hoi Citygirl, Ik ben ook zwanger van de derde en veel minder last van kwaaltjes dan bij de vorige. Enkel onrustig/slecht slapen en zere boobs maar voor de rest : niks Zal natuurlijk blij zijn als ik een hartje zie vrijdag en voor de rest probeer ik gewoon te genieten....
bij mij was het andersom. Bij de zwangerschappen van de jongens heb ik nergens last van gehad. Zag alleen me buik groeien. Bij me meisje was ik vanaf week 6 tot week 18 zoooooooooo beroerd dat ik elke dag boven de wc hing......Verschil maakt niet uit. Ik hoop ooit zwanger te mogen raken van een 4e kindje, ik ben benieuwd hoe me lichaam er dan weer op zal reageren. Gefeliciteerd en lekker gaan genieten meiden!
thanks voor jullie reacties, maar toch op de een of andere manier maakt het me wel heel ongerust .. soms vergeet ik dak zwanger ben ..... krijg de 21 okt ook een echo ... spannend
Hoi hoi, Ik ben ook zwanger van de derde. En ook vrijwel geen kwaaltjes. beetje moe en af en toe krampen. Bij onze twee meiden hing heel veel boven de wc. Ik was ook ongerust in het begin. Maar goed ben nu inmiddels 15 weken zwanger Ik kan alleen zeggen gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van.